Citat:
Ursprungligen postat av
Kunyang
Nått lustigt jag märkt med badoo är att killar som ser bra ut (men lugna) får ofta medel eller tom dåligt betyg på bilder, medans killar som ser ut som som fan MEN har massa wannabe gangster tatueringar och ser ut som thugs oftast får högt :P
Ja killar som är lite gansters verkar ju tjejer gilla,det är verkligen så , se lite hård ut ,lite tatueringar och skinhead , den där tjetjenska boston bombaren fick väl typ 300 kärleksbrev efteråt ,mer än vad man själv kommer få under en livstid

ibland undrar man verkligen hur tjejer tänker.