2014-07-11, 18:02
Medlem
Fjantors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hybbe
Ska dock noteras att tjejer inom vården oftast är riktigt mogna och bra tjejer.

.
Senast redigerad av Fjantor 2014-07-11 kl. 18:10.
Citera
2014-07-11, 18:08
Medlem
Nått lustigt jag märkt med badoo är att killar som ser bra ut (men lugna) får ofta medel eller tom dåligt betyg på bilder, medans killar som ser ut som som fan MEN har massa wannabe gangster tatueringar och ser ut som thugs oftast får högt :P
Citera
2014-07-11, 18:10
Medlem
Fjantors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kunyang
Nått lustigt jag märkt med badoo är att killar som ser bra ut (men lugna) får ofta medel eller tom dåligt betyg på bilder, medans killar som ser ut som som fan MEN har massa wannabe gangster tatueringar och ser ut som thugs oftast får högt :P

Det är nog inte så konstigt då en tjejs press oftast innehåller att dom söker hunkar/Bad boys med gaddningar och muskler.....
Citera
2014-07-11, 18:13
Medlem
mm verkar vara målgruppen för badoo , får väll skaffa lite gnuggisar
Citera
2014-07-13, 07:50
Medlem
Har varit medlem där ett tag nu. Är tjej men inte så jävla snygg men har tydligen något vissa gillar. Träffat ca 5 irl men har bara fortsatt kontakt med 1. Dejtingapp vet jag inte om jag skulle kalla de utan mer knullapp.
Citera
2014-07-13, 10:52
Medlem
Måste bara fråga, om man blockar någon ( hittat kompisar) kan dom se min profil då? de kommer fortfarande upp på listan över folk i närheten.

Hoppas jag ställde frågan rätt.
Citera
2014-07-13, 11:19
Medlem
Fjantors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kamelpojken
Måste bara fråga, om man blockar någon ( hittat kompisar) kan dom se min profil då? de kommer fortfarande upp på listan över folk i närheten.

Hoppas jag ställde frågan rätt.

Ja dom syns och dom ser även dig..
Men om du har en blockad så kan dom skriva till dig, men du ser det ej..
Men tar du bort blocken så kommer allt dom skrivit att bli synligt....
Citera
2014-07-13, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fjantor
Ja dom syns och dom ser även dig..
Men om du har en blockad så kan dom skriva till dig, men du ser det ej..
Men tar du bort blocken så kommer allt dom skrivit att bli synligt....
Finns inget sätt att komma runt det?
Citera
2014-07-13, 20:44
Medlem
Citat:

Ja killar som är lite gansters verkar ju tjejer gilla,det är verkligen så , se lite hård ut ,lite tatueringar och skinhead , den där tjetjenska boston bombaren fick väl typ 300 kärleksbrev efteråt ,mer än vad man själv kommer få under en livstid ibland undrar man verkligen hur tjejer tänker.
Citera
2014-07-13, 21:21
Medlem
sephoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H3
Är lite dålig med att gå från small-talk till att fråga ut eller så. Vill helst ha nåt mer seriöst än ett ONS.

Men det är så att jag har en bubbelpool. Om man öppnar med att säga:
"Hallå där snygging! Har en bubbelpool hemma. Vad sägs om att mysa lite under natthimlen? "

Funkar inte att vara snäll och passiv som jag alltid är! Hur skulle brudarna reagera om man gjorde en sån offensiv öppning?
Du framstår ju verkligen inte som seriös om du skriver så.
Citera
2014-07-13, 21:23
Medlem
fuckedupseriously2s avatar
Citat:

Nån som har exempel på detta fenomen?
Citera
2014-07-14, 19:39
Medlem
Hittade en tjej som föll inom mina krav, hon var dock offline( vilket jag insåg senare) och skickade ett "hej!" hon har varit inloggad inatt när inte jag var det och besökt min profil men inte mer än det, hon skriver i infon att om man vill träffa henne så är det bara be om date, men det kan man ju inte göra innan man har snackat? att jag skickar meddelande borde ju avslöja min tanke.

Kan man se hur många gånger man besöker någons profil?
Senast redigerad av kamelpojken 2014-07-14 kl. 19:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in