2014-06-10, 06:18
Medlem
TMMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divison
Hur länge brukar det dröja innan ni har badoo-tjejen i säng?

Bör kondom användas på badoo-tjejer?

Citera
2014-06-10, 11:49
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divison
Hur länge brukar det dröja innan ni har badoo-tjejen i säng?

Bör kondom användas på badoo-tjejer?

1. Beror lite på hur lång tid hon tar på sig att hälla i sig roofie-coladan jag brukar bjuda på, vanligen 10-40 minuter.

2. Alltid dubbla kondomer med senap imellan.
Citera
2014-06-10, 16:43
Medlem
Ingen som kommit fram till någon ny fiffig öppningsfras?
Citera
2014-06-11, 10:52
Medlem
Appen verkar lite olika för telefoner. Jag kollade igår hur lång tid det tar för en att bli offline efter att man tabbat ur Badoo. I min iPhone 5 tar det exakt 5 min från att jag trycker på hem-knappen och går ut ur Badoo.
Samsung S4 med Badoo tar en jävla stund att gå offline. Först blir det gult "Var nyss inne" i typ 10 min sen när man helt är offline brukar det ha gått 25-30 min.

Varför så lång fördröjning? Det ser ju ut som personen varit online väldigt länge när det i själva verket är så att den ligger online en bra stund efter att man gått ut.
Citera
2014-06-11, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rytve
Jag har träffat en riktigt härlig tjej på Badoo. Vi bor 10 mil ifrån varandra och har inte hunnit träffas än. Chattat i kanske 2-3 veckor nu samt snackat i telefon.
Hon vill träffas och jag vill träffa henne. Tyvärr är det arbete och studier samt annat man planerat över helgen som kommer i vägen.

Ett hett tips är att ta kontakt i chatten. Skit i Encounters, det är bara slöseri med tid. Totalt jävla meningslöst. Chatten är det ända som fungerar.
vilken chatt? finns väl ingen chatt för massa på badoo ju? vad jag vet kan man bara chatta en och en - eller?
Citera
2014-06-11, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sadest
vilken chatt? finns väl ingen chatt för massa på badoo ju? vad jag vet kan man bara chatta en och en - eller?

Han menar ju att man ska ta kontakt via chatten för en specifik person istället för att trycka ja på encounters och hoppas på nåt.
Citera
2014-06-11, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kuk-Jocke
Det finns vissa tjejer som är seriösa på badoo! Men dom är oftast 21+!

Badoo är egentligen en knull-app.

Precis, Badoo är som gjord för knull.
Citera
2014-06-11, 23:47
Medlem
bunjackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kuk-Jocke
Det finns vissa tjejer som är seriösa på badoo! Men dom är oftast 21+!

Badoo är egentligen en knull-app.

finns åtminstone en men hon är nu upptagen utav mig men lugn ni lär ändå inte va sugna på henne men mig passar hon perfekt

Man har många val som kille det kan börja med knull ja och sluta i en seriös relation man får ju berätta det för tjejen ifråga är man schysst osv så har man bäst chans för mig är det värdelöst att spela badboy osv utan är snäll, omtänksam och romantisk m,m
Citera
2014-06-12, 19:20
Medlem
Nu har jag inte tittat igenom hela tråden så jag ber om ursäkt om min fråga har besvarats tidigare.

Har nyss registrerat mig på Badoo och har fått två mail om att "någon är intresserad av mig". Men när jag går in på sidan står det att jag måste aktivera super powers för att få se vem det är. Är det Badoo som luras och försöker få mig att betala för super powers?
Citera
2014-06-12, 22:53
Medlem
Heartbeats avatar
Tänkte registrera mig men sen så såg jag att man kan logga in via Facebook.

Så jag tänkte höra om det är någon av er som gör det? och kan ens vänner på Facebook se att man varit inne på badoo då? och kan folk på Badoo se ens bilder på Facebook?

Är lite nyfiken för jag vill sköta det snyggt.
Citera
2014-06-12, 23:04
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heartbeat
Tänkte registrera mig men sen så såg jag att man kan logga in via Facebook.

Så jag tänkte höra om det är någon av er som gör det? och kan ens vänner på Facebook se att man varit inne på badoo då? och kan folk på Badoo se ens bilder på Facebook?

Är lite nyfiken för jag vill sköta det snyggt.
Koppla inte ihop ditt badoo med facebook och övriga socialanätverk så blir det bra.
Citera
2014-06-13, 12:09
Medlem
COLORADOSUNRISEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zarathustra11
Nu har jag inte tittat igenom hela tråden så jag ber om ursäkt om min fråga har besvarats tidigare.

Har nyss registrerat mig på Badoo och har fått två mail om att "någon är intresserad av mig". Men när jag går in på sidan står det att jag måste aktivera super powers för att få se vem det är. Är det Badoo som luras och försöker få mig att betala för super powers?

Ja du måste köpa super powers för att se vem som gillar dig. Den här personen kommer dock att dyka upp för dig i Encounters efter ett tag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in