Edge of tomorrow
Bra film. Stundvis rolig, actionfylld med fina effekter och tillräckligt bra dialog och handling för att man inte ska bli irriterad. 7/10
True Romance Enastående film, magisk! Den var allt jag hade förväntat mig och mer därtill.
Action fylld, kvick dialog, romantisk, bra skådespelare med snygga Patricia Arquette som spelade Alabama. Underhållning från första minuten till den sista med flera minnesvärda scener. Man kan se mycket bra film men sällan bra filmer som passar alla och är ren underhållning - True Romance levererar.
Kommer min fru inte gilla filmen True Romance så är det inte min fru utan någon annans.
9 av 10! Magisk film. Nej fan jag slänger upp 10 av 10. Det ska den ha.
Senast redigerad av messiasibid 2014-06-08 kl. 02:17.
True Romance Enastående film, magisk! Den var allt jag hade förväntat mig och mer därtill.
Action fylld, kvick dialog, romantisk, bra skådespelare med snygga Patricia Arquette som spelade Alabama. Underhållning från första minuten till den sista med flera minnesvärda scener. Man kan se mycket bra film men sällan bra filmer som passar alla och är ren underhållning - True Romance levererar.
Kommer min fru inte gilla filmen True Romance så är det inte min fru utan någon annans.
9 av 10! Magisk film. Nej fan jag slänger upp 10 av 10. Det ska den ha.
Speed Racer (2008) Ja herregud vart ska man börja? För första gången i mitt liv önskade jag att jag var färgblind. Färg explosion deluxe som kan ge vem som helst epilepsi. Grymt fula animationer. Handlingen var usel. Skådespelarna såg nästan ut att vara mer ointresserade än jag var. Visst det är en familjefilm från 2008 så höga förväntningar kan man ju inte ha men ändå. Hade hoppats på något med samma kvalité som herbie eller air bud tex, men nej det var det verkligen inte. Usel film om man är äldre än 7 år. 2/10
Det allra sämsta var ju slutet med den "döda" brodern. Vafan skulle det vara? Det är en jäkla barnfilm, det kändes sjukt mysko att slänga in en sån sorglig sak i slutet. Tycker även det var väldigt konstigt när lillebrodern gav fingret åt gubben i hissen..är en barnfilm...
Senast redigerad av GreenEyesCuddles 2014-06-08 kl. 12:07.
Koreansk film där en mamma ska hitta den riktige mördaren till ett mord som hennes utvecklingsstörde son sitter fängslad för. Tycker att filmen var rätt bra, och välgjord, men inte lika bra som Memories of Murder.
Helt okej film som jag hade rätt stora förväntningar på då jag älskar Family Guy och diggade filmen Ted. Filmen handlar om Albert vars flickvän lämnar honom efter att han fegar ur en pistolduell. Efter det så träffar han Anna, en ny kvinna i stan. Anna ser till att han ska utmana sin exflickväns nya kille i en pistolduell. Men vad Albert inte vet är att Anna är gift med den hemska Clinch som senare dyker upp.
Gillar du Family Guy och Ted så ska du garanterat se denna film
Koreansk film där en mamma ska hitta den riktige mördaren till ett mord som hennes utvecklingsstörde son sitter fängslad för. Tycker att filmen var rätt bra, och välgjord, men inte lika bra som Memories of Murder.
Betyg: 3.5/5.
Håller den ett par snäpp under Memories of Murder även jag, då jag finner denna lite väl överskattad. Men ändå rätt bra spänning trots allt.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!