Precis på väg att hoppa i säng, kan svara bättre i morgon om jag minns. Men kortfattat så är det den passiva man skall ha nu och inte army eftersom dina fetish cappar på 15 st om jag inte minns fel. Dom skall ändra det nästa patch så du kan ha 23 st totaltmed +3 runan och då blir zuni värd igen.
Med det vapnet nu har, som för övrigt är helt stört bra, är det bättre och köra explosive toads afaik.
Du kommer nog kunna göra det ja, med Jeram head som ger pet damg och Tasker and Teo bl.a. Thing of the Deep är riktigt bra med Grave Injustice med.
Jag hade även kört fire runan på gargantual. Med grave injustice och Thing of the Deep är det i princip uppe hela tiden, men jag vet inte om grave injustice funkar på din Gargantuals enrage cd så skall låta det vara osagt.
Physical som pet WD. Det är dina fetish som gör nästan all damg afaik.
Du har haft helt stört me tur om du fått ihop den gearen på den tiden. Jag har inte ens i närheten av dom set delarna på min och inte vapnet heller. Kan inte lova till 100% att det är cold men jag är tillräckligt säker på det för att jag själv sparar cold skill gear

Kanske blev lite osammanhängande, är väldigt trött och skall sova, bara o fråga om nått är otydligt, eller om någon annan här har bättre koll än mig kanske
Gonatt!