Citat:
ja, att kasta bort dem grejerna är bara onödigt. bättre att spara för olika builds och klasser. Men du har ju en hel del skit liggande också kan jag tycka, varför ha 6x1000 av det gula materialet? 1000st håller väl? man får ju nytt konstant.
Allt vitt är bara att göra sig av mig direkt och varför har du massa dyes som ligger? bara det där borde öppna upp minst en hel flik för dig.
Jag gjorde själv en upprensning för några dagar sen och det var mycket man bara kunde sortera bort direkt som man aldrig kommer använda.
Allt vitt är bara att göra sig av mig direkt och varför har du massa dyes som ligger? bara det där borde öppna upp minst en hel flik för dig.
Jag gjorde själv en upprensning för några dagar sen och det var mycket man bara kunde sortera bort direkt som man aldrig kommer använda.
Vilket gult material har jag 6x1000 av? :S
Citat:
Jag byter lite titt som tätt beroende på char och build..Men mycket av det jag lootat sen RoS kom har gjort mig "tvungen" att levla en ny gubbe till 70 pga att jag fått för bra saker, lite därav jag har 3 st Munkar (fire, lightning och holy) 2 st WD (pet-build samt en påväg att bli Jade, lär bli en till med Poison också)
Citat:
Vad jag menar med " osv " är att OM du kör en elementalbuild på en char som har ett Set för just specifik char och man har haft turen att få en Set-reducering så kanske man kan använda sig av en Andariel-head i den build för att få mer buff till elemental..Sure, många vill ha Socket på sina Heads, jag kör mina Andies i AS och CC för stunden, går ju dock rerolla så om man behöver CDR..
Ringarna är minst Mainstat, cc, cd och en fjärde roll med AS, CDR, CR..