Citat:
Ursprungligen postat av
skitan
Tjo! Någon som kan ge lite tips på wd. Har nu lirat ca 40 timmar WD och funderar lite på min build och hur bra den funkar egentligen.
Fick 3e delen i zunni setet igår och trodde jag skulle börja döda allt, men känns inte så jävla bra som jag trodde det skulle göra. Som jag förstått det ska man endast köra med fetish army och inte den passiva nu efter senaste patchen.
Kommer jag kunna köra T6 på hardcore så som jag använder mina spells och passiva nu? Så länge jag får upp min gear lite då
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Eribraxus-2106/hero/32536549
Är physical bäst på pet WD eller ska jag byta till poison eller fire?
Precis på väg att hoppa i säng, kan svara bättre i morgon om jag minns. Men kortfattat så är det den passiva man skall ha nu och inte army eftersom dina fetish cappar på 15 st om jag inte minns fel. Dom skall ändra det nästa patch så du kan ha 23 st totaltmed +3 runan och då blir zuni värd igen.
Med det vapnet nu har, som för övrigt är helt stört bra, är det bättre och köra explosive toads afaik.
Du kommer nog kunna göra det ja, med Jeram head som ger pet damg och Tasker and Teo bl.a. Thing of the Deep är riktigt bra med Grave Injustice med.
Jag hade även kört fire runan på gargantual. Med grave injustice och Thing of the Deep är det i princip uppe hela tiden, men jag vet inte om grave injustice funkar på din Gargantuals enrage cd så skall låta det vara osagt.
Physical som pet WD. Det är dina fetish som gör nästan all damg afaik.
Citat:
Ursprungligen postat av
skitan
Har jag bara haft sjuk tur eller är det väldigt lätt att få seten till WD? Har fått 4 delar i jade och alla utom en i zunni.
Eller är det såhär efter att dom lät buffen på leg drop vara kvar? Känns löjligt, lagt ner 41 timmar på min WD nu och har redan top 800 elit dps. Och då kan jag knappt spela WD än.
När man ska börja köra jade sen som jag förstått är bäst, då ska man köra cold eller? Kanske dags att börja skaffa cold grejer i så fall.
Du har haft helt stört me tur om du fått ihop den gearen på den tiden. Jag har inte ens i närheten av dom set delarna på min och inte vapnet heller. Kan inte lova till 100% att det är cold men jag är tillräckligt säker på det för att jag själv sparar cold skill gear

Kanske blev lite osammanhängande, är väldigt trött och skall sova, bara o fråga om nått är otydligt, eller om någon annan här har bättre koll än mig kanske
Gonatt!