Citat:
Ursprungligen postat av
Milo.Minderbender
Vad sägs om att leva som Scarface
- bastu och jacuzzi i sovrummet
- Toalettstol står i duschen och har ingen dörr
- Högt i tak och bästa läge mitt i Örebro
http://bostad.lansfast.se/bilder.aspx?GUID=496AH61QA7NLNSQC&typ=CMBoLgh
Oj va fel det kan bli ibland. Ser mer ut som att man ställt in en säng i badrummet, än att man gjort en öppen planlösning med sovrum och en suite. Dessutom så hade man sluppit ha toan i duschen om man bara planerat det lite bättre och inte haft två monstruösa handfat och en ful rumsavdelare.
Och vad har man gjort med köket??- får ju hicka av alla de där mönstrena...
Dock en tydlig tell-tale- har man en guldinramad bild på Charlie Chaplin i hallen så KAN man inte ha bra smak.
Förmodar att det inte lär bli rusning efter den lägenheten...