2014-06-06, 16:12
Medlem
CarolynHaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milo.Minderbender
Vad sägs om att leva som Scarface
  • bastu och jacuzzi i sovrummet
  • Toalettstol står i duschen och har ingen dörr
  • Högt i tak och bästa läge mitt i Örebro
http://bostad.lansfast.se/bilder.aspx?GUID=496AH61QA7NLNSQC&typ=CMBoLgh

Jag skulle inte kunna få i mig en matbit i det köket. Rutigt, randigt OCH prickigt. Uäk.
Citera
2014-06-06, 17:21
Medlem
Skidaddles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitguld
Man ska kolla tråden sa du?

Ja, det är ju helt frivilligt. Det beror ju helt på hur nerkörd i hemnetträsket du är. Jag kollar i varje fall den här tråden nästan dagligen, och söker faktiskt igenom hemnets alla senast inkomna objekt dagligdags. Det börjar med en knappnål, och slutar med en silverskål, eller hur är det? Ser du inte upp med ditt hemnetknarkande så kommer du att sitta där precis som alla oss andra och bara pissa ur dig länkar...
Citera
2014-06-06, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skidaddle
Ja, det är ju helt frivilligt. Det beror ju helt på hur nerkörd i hemnetträsket du är. Jag kollar i varje fall den här tråden nästan dagligen, och söker faktiskt igenom hemnets alla senast inkomna objekt dagligdags. Det börjar med en knappnål, och slutar med en silverskål, eller hur är det? Ser du inte upp med ditt hemnetknarkande så kommer du att sitta där precis som alla oss andra och bara pissa ur dig länkar...

ASG :-)

Jag "knarkar" ibland men min tid går åt att skapa det du knarkar
Citera
2014-06-06, 17:25
Medlem
Citat:

Har är senaste reklamen för hemnet -vi håller det på en lagom nivå, skulle kunna sluta imorn!
http://www.hemnet.se/artiklar/hemnet/2014/05/09/har-ar-hemnets-nya-tv-reklam
Citera
2014-06-06, 17:26
Medlem
Skidaddles avatar
Citat:

Skoj! Nån från Hemnet, med andra ord? Eller mäklare kanske? Jag har alltid undrat vad dom tycker om den här tråden...
Citera
2014-06-06, 17:28
Medlem
Citat:

Wow....en livs levande hemnetskapare....tack du gör ett bra jobb, jag har mycket nöje av den sidan.

Edit. Som skidaddle säger, vad tycker ni om denna tråd?
Citera
2014-06-06, 18:11
Medlem
Kvackelikvacks avatar
Citat:
Styling men inte ändå....

Fantastic Frank började ju med "galen" styling som nu har dämpats en aning.
Nu börjar nya trender :

http://www.saltsjobadsmaklarna.se/Pages/PictureGallery.aspx?id=4912PADEK7DSPATP

Bilderna är inte speciellt bra och tanken blir närmast fånig imho.
Vad tycker du?

Det är inte paprikor....det är Invasion of the body snatchers:
http://www.imdb.com/title/tt0049366/reference

Ser bara tramsigt ut. Tyckte huset såg fint ut, sedan tappade jag fokus och såg bara mer och mer paprikor och mindre av huset. Missade förra paprika-huset så om detta är dämpat är jag glad att jag missadedet.
Citera
2014-06-06, 18:23
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milo.Minderbender
Vad sägs om att leva som Scarface
  • bastu och jacuzzi i sovrummet
  • Toalettstol står i duschen och har ingen dörr
  • Högt i tak och bästa läge mitt i Örebro
http://bostad.lansfast.se/bilder.aspx?GUID=496AH61QA7NLNSQC&typ=CMBoLgh

Vad är grejen med badrum och sovrum i samma rum?, sett liknande något hotell ska ha det (sett på blogg inte med egna ögon), om det bara är en person som bor där ok men känns inte fräscht, och sen om man bor i par, vill man inte har lite privat från partner om man sitter på toa ?
Citera
2014-06-06, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Vad är grejen med badrum och sovrum i samma rum?, sett liknande något hotell ska ha det (sett på blogg inte med egna ögon), om det bara är en person som bor där ok men känns inte fräscht, och sen om man bor i par, vill man inte har lite privat från partner om man sitter på toa ?

Det finns en till toa om man vill skita ifred. SPA-avdelningen med sovrum är till för myskvällar och det får mig osökt att tänka på mer än spabehandlingar.
Citera
2014-06-06, 18:45
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lacrima
Det finns en till toa om man vill skita ifred. SPA-avdelningen med sovrum är till för myskvällar och det får mig osökt att tänka på mer än spabehandlingar.

Vad är det där mer då?

En annan sak jag kom på, är tapeterna i rummet behandlade på något sätt, utskit eller så. Om man har sit badrum i samma rum och så måste det ju bli fuktigt
Citera
2014-06-06, 18:57
Medlem
TigerKids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Vad är det där mer då?

En annan sak jag kom på, är tapeterna i rummet behandlade på något sätt, utskit eller så. Om man har sit badrum i samma rum och så måste det ju bli fuktigt

Det verkar ju vara någon sjuk trend detta med öppen planlösning mellan sovrum och badrum. Undrar också på detta med fukt... är hela sovrummet byggt som våtrum? Är det trevligt att ha fukt i sovrummet? Har de extremt effektiv ventilation? Är det inte en bra idé att kunna stänga dörren till wc?

En annan trend man ser i inredningsmagasinen är att man sätter (som det ser ut) vanliga tapeter i badrum och toaletter. Är det så smart? Får man ens bygga så i Sverige?
Citera
2014-06-06, 19:30
Medlem
Citat:
Skoj! Nån från Hemnet, med andra ord? Eller mäklare kanske? Jag har alltid undrat vad dom tycker om den här tråden...

Nej, är inte mäklare eller skapare av Hemnet.
Det går fort här på nätet att bli tillskriven något man inte är.

Det finns flera olika inblandade när det gäller försäljning av bostäder...
Vem ser mest bostäder av alla? Nu menar jag irl och inte hemnetknarkarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in