2014-06-06, 10:00
  #9073
Medlem
CarolynHaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyttefnax
Inte ett specifikt objekt eller ens udda utan en generell fundering: jag har på senare tid lagt märke till flera som har stickers på tvättmaskinerna "tillverkad i sverige", är det en stylinggrej från mäklarna? Vem låter så fula dekaler sitta kvar efter köp? Jag vet att jag de senaste månaderna sett åtminstone tio objekt med dekalerna synliga, visserligen kollar jag hemnet rätt ofta men det är ändå för ofta för att vara slumpartat.

Det är Cylinda-maskinerna som har den dekalen, och den sitter som berg och är inte avsedd att tas bort. En skrytgrej från tillverkarens sida, helt enkelt.
Citera
2014-06-06, 11:45
  #9074
Medlem
Vedspiss avatar
http://www.hemnet.se/bostad/villa-4rum-vendel-orbyhus-tierps-kommun-akra-210-6300187

Trädgården är lite mysko, jordkällaren används inte till att förvara mat utan som myshörna och inne i husen har galenskapen fått härja fritt.
Citera
2014-06-06, 12:00
  #9075
Medlem
pyttefnaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedspis
http://www.hemnet.se/bostad/villa-4rum-vendel-orbyhus-tierps-kommun-akra-210-6300187

Trädgården är lite mysko, jordkällaren används inte till att förvara mat utan som myshörna och inne i husen har galenskapen fått härja fritt.
Balkongen var väl rätt okej, åtminstone efter man sett allt annat.
Citera
2014-06-06, 12:29
  #9076
Medlem
Styling men inte ändå....

Fantastic Frank började ju med "galen" styling som nu har dämpats en aning.
Nu börjar nya trender :

http://www.saltsjobadsmaklarna.se/Pages/PictureGallery.aspx?id=4912PADEK7DSPATP

Bilderna är inte speciellt bra och tanken blir närmast fånig imho.
Vad tycker du?
Citera
2014-06-06, 13:25
  #9077
Medlem
Vedspiss avatar
Jag tycker att det ser bekant ut.
Citera
2014-06-06, 13:27
  #9078
Medlem
Brokenbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedspis
Jag tycker att det ser bekant ut.

Femte gången gillt säger vi nu eller hur?

ON topic. Ja, mycket paprikor.
Citera
2014-06-06, 14:00
  #9079
Medlem
SuraStinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedspis
http://www.hemnet.se/bostad/villa-4rum-vendel-orbyhus-tierps-kommun-akra-210-6300187

Trädgården är lite mysko, jordkällaren används inte till att förvara mat utan som myshörna och inne i husen har galenskapen fått härja fritt.

Aj, jag får ont i ögonen- ta bort! Tycks bo nån där som gillar solrosor och blommor iaf.
Men skrivbord och arbetshörna i duschrummet/tvättstugan? Nej tack.
Citera
2014-06-06, 15:36
  #9080
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brokenback
Femte gången gillt säger vi nu eller hur?

ON topic. Ja, mycket paprikor.


Oops, försökte använda sökfunktionen men tydligen....

Denna tråd är bara över 700 sidor. Kanske kan jag få en hint vilken av sidorna jag missat ?
Citera
2014-06-06, 15:44
  #9081
Medlem
Skidaddles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitguld

Denna tråd är bara över 700 sidor. Kanske kan jag få en hint vilken av sidorna jag missat ?

Alla?

Men det är ju lite slit och släng, länkarna försvinner ju kontinuerligt. Så länge man kollar tråden regelbundet så får man ganska bra koll...
Citera
2014-06-06, 15:57
  #9082
Medlem
Milo.Minderbenders avatar
Vad sägs om att leva som Scarface
  • bastu och jacuzzi i sovrummet
  • Toalettstol står i duschen och har ingen dörr
  • Högt i tak och bästa läge mitt i Örebro
http://bostad.lansfast.se/bilder.aspx?GUID=496AH61QA7NLNSQC&typ=CMBoLgh
Citera
2014-06-06, 16:07
  #9083
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skidaddle
Alla?

Men det är ju lite slit och släng, länkarna försvinner ju kontinuerligt. Så länge man kollar tråden regelbundet så får man ganska bra koll...


Ähhh...
Hade du läst tråden och vad andra kommenterat så
skulle du märkt att frågan gällde villan med paprikastylingen
Man ska kolla tråden sa du?
Citera
2014-06-06, 16:11
  #9084
Medlem
SuraStinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milo.Minderbender
Vad sägs om att leva som Scarface
  • bastu och jacuzzi i sovrummet
  • Toalettstol står i duschen och har ingen dörr
  • Högt i tak och bästa läge mitt i Örebro
http://bostad.lansfast.se/bilder.aspx?GUID=496AH61QA7NLNSQC&typ=CMBoLgh

Oj va fel det kan bli ibland. Ser mer ut som att man ställt in en säng i badrummet, än att man gjort en öppen planlösning med sovrum och en suite. Dessutom så hade man sluppit ha toan i duschen om man bara planerat det lite bättre och inte haft två monstruösa handfat och en ful rumsavdelare.
Och vad har man gjort med köket??- får ju hicka av alla de där mönstrena...
Dock en tydlig tell-tale- har man en guldinramad bild på Charlie Chaplin i hallen så KAN man inte ha bra smak.

Förmodar att det inte lär bli rusning efter den lägenheten...
__________________
Senast redigerad av SuraStina 2014-06-06 kl. 16:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in