Citat:
Ursprungligen postat av
brutefish
närke.
Bästa just nu måste jag verkligen säga till nu när du sa närke, just nu är närke verkligen inte bäst, vad gör de för nytt intressant? De hade flyt med stormaktsportern och inte gjort den sen 2009 (eller jo, de bryggde ju den 2012, 2013 men den blev kass.) Omnipollo, Brekeriet, Beerbliotek, Dugges, All in, Malmö Brygghus, Monks Café, t.om Oppigårds är enligt mig alla mer intressanta och håller bättre genom nivå. Närke är överskattat, de har en bra öl, som de inte klarar av att brygga på samma nivå längre, resten av deras sortiment kan slopas.