Citat:
Som moderator i PI så har jag då tittat på det hela.Denna tråd verkar syfta tillbaka på en specifik tidigare tråd eller händelse. Det är inget jag känner till och ber om ursäkt om detta hamnar fel. Hur som helst passar rubriken på tråden med vad jag vill framföra.
Jag upplever att rubriken stämmer väldigt väl överens med verkligheten i politikforumet. Som en av ganska få medlemmar på forumet tar jag alla chanser jag får att argumentera mot SD, högerextremism och extremism generellt. Det är inte populärt. Rör jag mig en millimeter åt OT-hållet raderas mina inlägg. Samtidigt ser man hela trådar i rasistiska oneliners, tillmälen och uttalanden som gränsar mot hets mot folkgrupp, väldigt ofta extremt OT. Åtgärd? Nada.
Jag upplever att rubriken stämmer väldigt väl överens med verkligheten i politikforumet. Som en av ganska få medlemmar på forumet tar jag alla chanser jag får att argumentera mot SD, högerextremism och extremism generellt. Det är inte populärt. Rör jag mig en millimeter åt OT-hållet raderas mina inlägg. Samtidigt ser man hela trådar i rasistiska oneliners, tillmälen och uttalanden som gränsar mot hets mot folkgrupp, väldigt ofta extremt OT. Åtgärd? Nada.
Du har totalt fyra raderade inlägg. Ett i denna tråd:
(FB) Kent Ekeroth (SD) utslängd från krogen Nosh & Chow 18/1 -14
Där diskuterade du två helt andra personer och deras uttalanden i ett helt annat sammanhang. Solklart ot.
Tre i denna tråd:
(FB) F! hyllar AFA under sin valvaka i aktuellt 26/5-14 - SVT reagerar inte.
Där diskuterar du också andra saker än tråden handlar om. Två av dina inlägg handlar om illegala invandrare och huruvida SD är högerextrema och vilka som använder uttrycket "sverigefientlig". Det har inget med trådens topic att göra. I det tredje raderade inlägget så är det fullständigt offtopic och 0.06 där du kallar oss moderatorer för "fitt-mods", och det är extremt offtopic.
Så nej, jag ser inte att du är förföljd av oss fitt-mods som genom vår partiska moderering försöker desarmera din briljanta debatteknik. Du har helt enkelt skrivit fyra inlägg som bryter mot regelverket. Det är inte svårare än så.
Och nej - jag har aldrig varit, är inte, och lär aldrig bli sverigedemokrat.