2014-01-18, 20:36
Medlem
JoonaToivios avatar
Riksdagsledamoten Kent Ekeroth (SD) tvingades lämna restaurangen Nosh & Chow i natt.
Enligt krogen kränkte han en kvinnlig gäst på "ett extremt förnedrande sätt".
– De ljuger för att komma undan det faktum att de slängde ut mig på grund av att jag är SD:are, uppger Ekeroth.

- http://www.aftonbladet.se/nyheter/article18197130.ab

Kommentarer? Någon som var där?
2014-01-18, 20:41
Bannlyst
Tvivlar starkt att Kent blev utslängd pga partitillhörigheten. Varför fick han isåfall komma in från första början? Nää, den här gången tror jag faktiskt Kent är skyldig av att ha kränkt kvinnan.
2014-01-18, 20:42
Medlem
PilsnerPers avatar
Föreslår att SD gör sig av med den där järnrörsjuden. Maken till offer har jag inte sett, och SD beskriver sig som Sveriges räddning.

"– De ljuger för att komma undan det faktum att de slängde ut mig på grund av att jag är SD:are, uppger Ekeroth."

Jo stämmer säkert, eller inte.
Gör er av med offerkoftan SD.
2014-01-18, 20:45
Medlem
Provokatörs avatar
Nosh & Chow har nog bland Stockholms mest korrekta och trevliga vakter, klientelet däremot är till stor del rätt skitnödiga, det är iaf min erfarenhet.

/Provokatör
2014-01-18, 20:47
Medlem
DIdes avatar
Ja, det kan vara han som skitit i det blå skåpet.
Det är väl inte helt otroligt att han blev utsatt för skit av en kärring också.
Han är ju inte direkt ett okänt ansikte och jag tror att bara han visar sig så finns det de som går igång på alla cylindrar och han borde ha lärt sig vid det här laget att inte stöka till det.

Att bli utsatt är ju ett pris han får betala för att ha den positionen har har i Sverige idag.
2014-01-18, 20:48
Medlem
Kenth Ekeroth borde uteslutas ur partiet. Vilken jubelidiot
2014-01-18, 20:48
Medlem
Bultnibos avatar
Om det var en kvinna som blev kränkt så hade hon garanterat lipat i förslagsvis aftonbladet. Det vore ju inte första gången någon blev utslängd från krogen av en dum anledning.
2014-01-18, 20:49
Medlem
Johan_08s avatar
Eller så var denna kvinna en vänsterpartist som helt enkelt ville jävlas med Kent och drar till med en lögn/liknande?
2014-01-18, 20:50
Medlem
Provokatörs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johan_08
Eller så var denna kvinna en vänsterpartist som helt enkelt ville jävlas med Kent och drar till med en lögn/liknande?

Inte så många vänstervridna på Nosh & Chow serru.

/Provokatör
2014-01-18, 20:51
Medlem
TolanXs avatar
LOOOOOOOOOOOOLZ vilken pajjas.........

En SDare höguppsatt politiker går till en krog som heter Nosh & Chow .... DET DÄR LÄT VÄLDIGT SVENSKT..

ehm han som vill ha svenskheten kvar
2014-01-18, 20:52
Medlem
Carelesss avatar
"Gästens säkerhetsvakter var närvarande under hela händelsen." Hur många svenskar har säkerhetsvakter egentligen?

Någon diplomat, kanske?
Senast redigerad av Careless 2014-01-18 kl. 20:55.
2014-01-18, 20:52
Medlem
Kent Ekroth utkastad från krog i Stockholm 140118

Ekroth blev enligt honom själv utkastad för att han var SD-are. Konstigt? Vad hände egentligen? Politisk förföljelse? Det börjar likna förföljelse nu.

http://www.expressen.se/nyheter/kent...g-i-stockholm/
SD-toppen Kent Ekeroth fördes natten mot i dag ut av vakter från Stockholmskrogen Nosh and Chow. Enligt restaurangchefen Daniel Pramberg var anledningen att Kent Ekeroth kränkt en kvinnlig gäst på ett "extremt förnedrande sätt".

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in