2014-05-14, 19:16
Avslutad
Fan, nu har det gått för lång tid för att ändra mitt inlägg. Men helvete vilket dåligt avsnitt. Den där Levon måste vara den sämsta jävla karaktären jag någonsin sett. Är han mentalt efterbliven eller vad är problemet?
Citera
2014-05-20, 21:29
Medlem
KattPerssons avatar
5 avsnitt kvar och det finns knappt en handling än!
Citera
2014-05-20, 21:59
Medlem
eternussermos avatar
Ja, det är klart det var bättre förut, men Runkle, Stu, Hank och Marcy gör det fortfarande sevärt, bättre än rätt många serier.

Dessutom är Brittany Murphy fortfarande riktigt sexig.

För er andra:
Citera
2014-05-20, 22:13
Medlem
KattPerssons avatar
Brittany Murphy är stendöd.
Citera
2014-05-20, 23:10
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KattPersson
5 avsnitt kvar och det finns knappt en handling än!

Personligen så tycker jag att serien stendog för cirka 3 säsonger ungefär som B.M.
Citera
2014-05-20, 23:16
Medlem
Ännu en serie som förfallit, ännu en serie man tittar på av ren nostalgi. Vill helt enkelt se klart serien, den roar numera under små ögonblick - men gamla Californication är borta. Förvånad borde man inte vara egentligen
Citera
2014-05-21, 00:50
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zuiq
Ännu en serie som förfallit, ännu en serie man tittar på av ren nostalgi. Vill helt enkelt se klart serien, den roar numera under små ögonblick - men gamla Californication är borta. Förvånad borde man inte vara egentligen

Jag kollar också..såklart. Men dom har verkligen resårbands dragit på denna serie.
Citera
2014-05-21, 07:43
Medlem
Wosps avatar
Bara jag som tycker att denna säsong faktiskt har varit riktigt bra, ens så länge i vart fall.
Citera
2014-05-21, 09:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DragonOnWall8
Personligen så tycker jag att serien stendog för cirka 3 säsonger ungefär som B.M.
Ja! Sista bra säsongen var den säsong där Hank var på universitet/college som gästprofessor/lärare. Säsongen efter det var helt okej men inte superbra. Det är egentligen i säsong 4 allt börjar gå nerför. Det är väl då han ska skriva en TV-serie åt den där Gangsta Samurai eller vad han heter? Vad står "B.M" för?
Citat:
Ursprungligen postat av Zuiq
Håller helt med. Serien har verkligen förfallit, men man tittar på den av nostalgiskäl och för att man vill få en avslutning.
Citat:
Ursprungligen postat av DragonOnWall8
Jag kollar också..såklart. Men dom har verkligen resårbands dragit på denna serie.
Vad menar du med "resårbands dragit på"?
Citat:
Ursprungligen postat av Wosp
Bara jag som tycker att denna säsong faktiskt har varit riktigt bra, ens så länge i vart fall.
Verkar som att du är den enda som gillar denna serie ja.
Citera
2014-05-23, 00:29
Medlem
Skumt, det känns som att de har kopierat stora delar av karaktärerna och storyn ut GTA 5 till den här säsongen.. Någon annan som tänkt på detta? Hanks son påminner otroligt mycket om Michaels son, exfruns nya "date" eller vad det nu är med blonderat hår påminner om Michaels frus yogalärare, med mera..
Citera
2014-05-24, 10:44
Medlem
Det sägs ju att detta är den absolut sista säsongen, oklart om de kommer lyckas knyta ihop det hela på ett vettigt sätt, varje avsnitt är ju inte särskilt långt i sig heller och det är som sagt bara 5 kvar innan det ska vara slut helt och hållet.
Citera
2014-05-26, 22:48
Medlem
junazs avatar
Jaha, avsnitt 8 finns ute (men har väl inte sänts än).

Lägger i spoiler för säkerhets skull, läs inte om du inte sett det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in