2014-05-26, 22:54
Medlem
hajamptres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junaz
Jaha, avsnitt 8 finns ute (men har väl inte sänts än).

Lägger i spoiler för säkerhets skull, läs inte om du inte sett det.
Ifall inte så kommer jag nog också jag bli en av bitterfitterna som sitter och skriver samma dumma jävla inlägg varje vecka och skriver att serien är dålig.

Tycker dock att det var intressant det som hände. Lite trött på den ständiga komedin.
Senast redigerad av hajamptre 2014-05-26 kl. 23:35.
Citera
2014-05-27, 11:01
Avslutad
Citat:

Citera
2014-05-27, 18:20
Medlem
Verkar bara vara jag som tycker att denna säsongen är bättre än de två senaste?
Blev lite för mörkt för mig i de säsongerna.
Citera
2014-05-27, 18:32
Medlem
Citat:

Har du inte märkt att dem legat ett avsnitt före TV hela säsongen samma som de senaste åren. Tror dem får det från Showtimes webtv service med premium previews etc.
Citera
2014-05-27, 19:56
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av OhBurial
Verkar bara vara jag som tycker att denna säsongen är bättre än de två senaste?
Blev lite för mörkt för mig i de säsongerna.

Jag håller med. Denna säsongen är ganska skön, men jag förstår dem som inte gillar den. Den är inte speciellt högkvalitativ, men bra tidsfördriv.
Citera
2014-05-28, 01:08
Medlem
MisterMGMTs avatar
Jag undrar om författarna var så slut på idéer att de skrev en handling exakt om det som förekommer i deras rum när de skriver avsnitten till Californication.
Citera
2014-05-28, 02:46
Medlem
KattPerssons avatar
http://youtube.com/watch?v=-zHVW7Zy_vg

Är det denna snubbe som är med ibland?
Citera
2014-05-28, 03:53
Medlem
dovAkins avatar
Har inte sett senaste säsongen, Men är den bra? Jag tycker serien bara blivit sämre tyvärr, Är de värt att se denna säsong? Tyckte förra var riktigt kass
Citera
2014-05-28, 08:53
Medlem
hajamptres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dovAkin
Har inte sett senaste säsongen, Men är den bra? Jag tycker serien bara blivit sämre tyvärr, Är de värt att se denna säsong? Tyckte förra var riktigt kass
Japp ingen serie för dig.
Citera
2014-05-28, 12:41
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dovAkin
Se nåt annat, bara för Die Hard-fans, och de som är självspäkare.
Citera
2014-05-28, 13:48
Medlem
junazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huntresa
Har du inte märkt att dem legat ett avsnitt före TV hela säsongen samma som de senaste åren. Tror dem får det från Showtimes webtv service med premium previews etc.
Jo visst har jag märkt det. Var ju därför jag la inlägget i spoiler då jag inte vet exakt hur reglerna ser ut kring avsnitt som ännu inte sänts på tv utan bara lagts upp för premiumkonton på nätet.

Som någon sa tycker jag också att den här säsongen är klart bättre än den förra. Återstår att se om man kan hålla den nivån ända till slutet.
Citera
2014-05-29, 19:13
Medlem
svulles avatar
Bara 4 avsnitt kvar nu alltså. Tycker säsongen har varit tämligen värdelös. Känns som man bara har kokat ihop något när man har fått brist på idéer.

På något sätt känns det skönt att det tar slut nu. De första 2-3 säsongerna var magiska, men sedan har det dalat mer och mer. Samtidigt vill man ju vara med när butiken stängs så att säga. Oavsett hur det slutar så har det varit en behållning dessa år. En trevlig liten serie helt enkelt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in