2011-03-28, 13:05
Medlem
jannecools avatar
Dom hintar väl om en säsong fem i och med det sista som händer i avsnittet.
Tycker avslutningen är bra sett över kvalitén på resten av säsongen, dock är säsong 4 fortfarande en bra bit ifrån resterande säsonger över lag. Men visst, bra avslutningsavsnitt och dom första två avsnittet på 4an är riktigt bra.

Antar att vi kan vänta oss en säsong fem till januari 2012.
Citera
2011-03-28, 13:28
Medlem
Såg precis sista avsnittet och nu kommer den fantastiska ångesten över att man kommer få vänta till januari för nästa säsong, om det kommer någon..
Citera
2011-03-28, 14:31
Medlem
crosby87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jannecool
Dom hintar väl om en säsong fem i och med det sista som händer i avsnittet.
Tycker avslutningen är bra sett över kvalitén på resten av säsongen, dock är säsong 4 fortfarande en bra bit ifrån resterande säsonger över lag. Men visst, bra avslutningsavsnitt och dom första två avsnittet på 4an är riktigt bra.

Antar att vi kan vänta oss en säsong fem till januari 2012.

Svar till din spoiler: Det är någonting som står efter varje avsnitt, skulle tro att det är något produktionsbolag eller liknande.

Angående avsnittet så gillade jag det, inte lika bra avslutning som förra året, men det hade jag inte räknat med eller.
Citera
2011-03-28, 14:47
Medlem
jannecools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crosby87
Svar till din spoiler: Det är någonting som står efter varje avsnitt, skulle tro att det är något produktionsbolag eller liknande.

Angående avsnittet så gillade jag det, inte lika bra avslutning som förra året, men det hade jag inte räknat med eller.
Jaha ingenting jag märkt av faktiskt, kanske på grund av att jag stänger av direkt efter avsnittet är slut då jag absolut inte vill se någon "preview" av nästa avsnitt.

Det är mycket svårt, om inte omöjligt, att toppa avslutningen från säsong 3.
Citera
2011-03-28, 16:04
Medlem
hejaklacksledares avatar
Att det blir en femte säsong har varit klart länge?

http://thevoiceoftv.com/blog/showtimes-californication-takes-the-fifth/28009

Riktigt bra final för övrigt.
Citera
2011-03-28, 19:54
Medlem
dannywtfs avatar
Känns alltid lika tomt när en av ens favoritserier tar en lång paus inför nästa säsong. Jag tyckte att den här säsongen var helt okej även om det inte var den bästa. Det är en av fo serier som faktiskt inte tappat allt för mycket i kvalitet.
Citera
2011-03-28, 20:34
Medlem
Tycker att avslutning var riktigt bra och abstinensen kommer som vanligt fram... Tycker att middagen var helt fantastisk, Hanks kopia var ju bara för skön!

Är det någon som vet när säsong 5 kommer? Är det nästa januari som någon sa?

Vad tror ni händer nu? Tror ni Hank låter Karen gå eller jagar han efter henne återigen?
Citera
2011-03-28, 21:22
Medlem
Krim1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av douchebag11
Tycker att avslutning var riktigt bra och abstinensen kommer som vanligt fram... Tycker att middagen var helt fantastisk, Hanks kopia var ju bara för skön!

Är det någon som vet när säsong 5 kommer? Är det nästa januari som någon sa?

Vad tror ni händer nu? Tror ni Hank låter Karen gå eller jagar han efter henne återigen?

Hanks kopia(Eddie Nero) har ju varit med flera avsnitt förut dock. Fast då var han skäggprydd och såg ut som en lodis.
Citera
2011-03-29, 12:37
Medlem
säsongen slutade schysst tycker jag! inledde lite svagt men tog sig rejält. gillar runkle bäst. hank kan jag bli lite trött på även om han kan skina emellanåt.

så här betygssätter jag säsongerna

s1 - 5
s2 - 5
s3 - 3
s4 - 4

blev mao riktigt besviken på säsong tre.
Citera
2011-03-29, 20:07
Medlem
Jaha, serien kommer väl aldrig att bli bättre nu när han har 3års probation. Han kommer väl inte göra något galet?
Citera
2011-03-29, 23:33
Medlem
YourBiggestFans avatar
Fjärde säsongen är slut, själv tycker jag att den rättade till sig på slutet, men att den var lite väll slät i händelseförloppet. (inte så konstigt pga att rättegången överskuggade det mesta...)
Mer realistisk i Hanks männskliga beteende som ni också har sagt tidigare..

Nu återstår frågan, i dessa abstinenstider, hur vill ni se att nästa säsong blir?
Som en person tidigare skrev i tråden, hur blir det med Hank & Karen
Charlie och Marcy (och barnet) osv osv osv...

Helt enkelt hur vill ni att det skall fortsätta
Citera
2011-03-30, 05:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YourBiggestFan
Fjärde säsongen är slut, själv tycker jag att den rättade till sig på slutet, men att den var lite väll slät i händelseförloppet. (inte så konstigt pga att rättegången överskuggade det mesta...)
Mer realistisk i Hanks männskliga beteende som ni också har sagt tidigare..

Nu återstår frågan, i dessa abstinenstider, hur vill ni se att nästa säsong blir?
Som en person tidigare skrev i tråden, hur blir det med Hank & Karen
Charlie och Marcy (och barnet) osv osv osv...

Helt enkelt hur vill ni att det skall fortsätta
Karen och den fula ungen kan ta och flytta till nordpolen och aldrig komma tillbaka , samt Hank och Charlie kan flytta till New York och försöka göra något roligt. Skulle ha varit skönt med nya miljöer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in