2014-05-19, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tattarbajs
Inga tjejer varken besöker, gillar eller svarar på mina meddelanden. Är det bara att inse att man är för ful för att någonsin träffa en tjej?

Nej det är inget du ska inse. fortsätt bara köra encounters tycker jag, ta inte badoo på för stort allvar
Citera
2014-05-20, 00:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tobFine
Nej det är inget du ska inse. fortsätt bara köra encounters tycker jag, ta inte badoo på för stort allvar
Har kört encounter från och till i snart ett år och de enda som vill träffas är de som vill att jag sen skall besöka någon form utav betalsida tack för tipset men när man hör om andras framgångar och hur lätt det är att träffa tjejer därifrån så börjar man ju undra om man ser ut som Gary busey
Citera
2014-05-20, 10:03
Medlem
Iwillfindu33s avatar
Vad fan är meningen med Badoo? Allvarligt? Skapade en profil för en vecka sedan. Får ca 4-5 på mina bilder trots att jag utan tvekan är en 8. Fått typ 30-40st "Vill träffas: ja" under denna vecka. Jahopp, nu då? Skrivit något random till hälften, de svarar inte. De verkar mest vara bekräftelsesökande luder, ingen jävel orkar med dessa individer...
Citera
2014-05-20, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iwillfindu33
Vad fan är meningen med Badoo? Allvarligt? Skapade en profil för en vecka sedan. Får ca 4-5 på mina bilder trots att jag utan tvekan är en 8. Fått typ 30-40st "Vill träffas: ja" under denna vecka. Jahopp, nu då? Skrivit något random till hälften, de svarar inte. De verkar mest vara bekräftelsesökande luder, ingen jävel orkar med dessa individer...
Här tar du upp något elementärt på Badoo. Min polare hade också bara4-5 i betyg på sina random inlagda bilder, det duger inte!

Lägg ner lite tid och ta ett antal riktigt bra bilder. Får du sen dåliga betyg är det bara att byta tills du har höga betyg på de flesta av dem. Det skiljer otroligt mycket om du får högt betyg det kommer stå i din profil att du är populär. i stället för Mycket låg som jag antar att det gör nu för dig.

Efter det kan du börja kötta på med encounters sen är du hemma.

Jag gjorde på samma sätt och tjejerna tar kontakt med mig.
Citera
2014-05-20, 14:00
Medlem
Foofies avatar
Tycker att badoo är den bästa sidan om man vill få kontakt med killar, det går lätt, får napp varje dag ja!
Citera
2014-05-20, 14:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Foofie
Tycker att badoo är den bästa sidan om man vill få kontakt med killar, det går lätt, får napp varje dag ja!
Ja man undrar varför ^^
Citera
2014-05-20, 14:08
Medlem
H0lt1337s avatar
Hittade faktiskt min nyvarande kärlek där.

Visade sig att vi var kopior av varandra.
Samma musiksmak, humor osv.

Nu är vi tillsammans.
Citera
2014-05-20, 14:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av H0lt1337
Hittade faktiskt min nyvarande kärlek där.

Visade sig att vi var kopior av varandra.
Samma musiksmak, humor osv.

Nu är vi tillsammans.
Grattis alltid roligt när någon lyckas
Citera
2014-05-21, 13:06
Medlem
COLORADOSUNRISEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cashew30
Här tar du upp något elementärt på Badoo. Min polare hade också bara4-5 i betyg på sina random inlagda bilder, det duger inte!

Lägg ner lite tid och ta ett antal riktigt bra bilder. Får du sen dåliga betyg är det bara att byta tills du har höga betyg på de flesta av dem. Det skiljer otroligt mycket om du får högt betyg det kommer stå i din profil att du är populär. i stället för Mycket låg som jag antar att det gör nu för dig.

Efter det kan du börja kötta på med encounters sen är du hemma.

Jag gjorde på samma sätt och tjejerna tar kontakt med mig.

Jag har mellan 4.8 - 5.2 på mina bilder och min popularitet är ändå hög
Citera
2014-05-21, 17:39
Medlem
kjellouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av COLORADOSUNRISE
Jag har mellan 4.8 - 5.2 på mina bilder och min popularitet är ändå hög

Hur ser man det? Måste man betala?
Citera
2014-05-21, 19:48
Medlem
TokyoBarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kjellout
Hur ser man det? Måste man betala?

På din sida i menyn till vänster så är där en mätare, precis ovanför ''Profilbesökare''
Citera
2014-05-21, 20:38
Medlem
kjellouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TokyoBarn
På din sida i menyn till vänster så är där en mätare, precis ovanför ''Profilbesökare''

Hittar inte det. Funkar det på appen också?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in