2014-10-18, 19:14
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divison
Vad är det för fel på brudar som skriver Hej! Man svarar med ett hej! Och den inget svar tillbaka! WTF?

Det står att dom läst det!

För att tjejer är dumma i huvudet.
Citera
2014-10-18, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plusforward
Ge 4 så är det tillräckligt lågt för stt hon ska kunna se betyget ang. bildbetyg för killar: allt över 6 är riktigt jävla bra. Får du 4-5 är man normal.

Har du över 6 i snitt på svenska badoo är du typ fotomodell...
Citera
2014-10-18, 23:07
Medlem
Nominis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av balletralle1234
Har du över 6 i snitt på svenska badoo är du typ fotomodell...

Knappast. Jag ligger på 5,9 just nu har en 7 på mitt sämsta foto enligt mig men hade jag raderat bilderna, lagt upp dem igen hade jag haft ett annat betyg. Testade en gång att lägga upp en bild den landa på en 2:a, tar bort den och laddar upp den igen sen är den på 5.6 med ungefär lika många betyg. De flesta killar verkar ju ligga på 2-3 när man kollar och det beror ju en stor del på att killar röstar ner andra killars bilder. Kollar du i andra länder som Ryssland och Polen råder där betygsinflation där alla har 9 eller 10 betyg även fula personer.
Senast redigerad av Nomini 2014-10-18 kl. 23:10.
Citera
2014-10-19, 15:56
Medlem
Tog upp badoo igen efter 2-3månader lugn och tänkte nu kör jag bara på och se om man hittar någon man kan lyckas få nån början.

Försökt chatta med över 20brudar ingen svarar tillbaka men nu har man hittat en som svarar men segt samt konstiga tider kl halv 2 på natten och senaste skrev kl 6 på morgonen och då frågade hon om jag vill ses och det känns lite väl hastigt.

Konversationen ser ut så här:

h=hon, m=mig
h:hej
m:hej
m: gör du om dagarna.
h: vad söker du?
m:seriöst. du?
h:vill du ses?

Till de som hittar någon vettig/seriös hur börjar ni en konversation egentligen?

Jag har testat minst 10 olika typer och inget har gått hem men jag låter inte det störa mig men nya tjejer börjar ta slut så har börjar fundera hur ska man egentligen skriva för att slippa att börja om i listan och se ut som en spammare?
Citera
2014-10-19, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hecules
Tog upp badoo igen efter 2-3månader lugn och tänkte nu kör jag bara på och se om man hittar någon man kan lyckas få nån början.

Försökt chatta med över 20brudar ingen svarar tillbaka men nu har man hittat en som svarar men segt samt konstiga tider kl halv 2 på natten och senaste skrev kl 6 på morgonen och då frågade hon om jag vill ses och det känns lite väl hastigt.

Konversationen ser ut så här:

h=hon, m=mig
h:hej
m:hej
m: gör du om dagarna.
h: vad söker du?
m:seriöst. du?
h:vill du ses?

Till de som hittar någon vettig/seriös hur börjar ni en konversation egentligen?

Jag har testat minst 10 olika typer och inget har gått hem men jag låter inte det störa mig men nya tjejer börjar ta slut så har börjar fundera hur ska man egentligen skriva för att slippa att börja om i listan och se ut som en spammare?

Det sägs ju att man kan försöka komma med någon slags negg, att man retar tjejen eller vad det nu ska kallas för.

Det andra alternativet är att försöka fråga något om intressen som hon har sagt.

Det sägs öka sannolikheten för svar men samtidigt så kommer man inte långt på bara något enstaka meddelande.

Det är ju svårt, tjejer har tiotals med killar som skriver varje dag och många är ju länge på sidorna vilket tyder på att de mest vill bara ha uppmärksamhet.
Citera
2014-10-19, 16:02
Medlem
Någon mening med att gå med på en sådan sida om man inte har ett snyggt ansikte?
Citera
2014-10-19, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mckenzy
Någon mening med att gå med på en sådan sida om man inte har ett snyggt ansikte?

Nej, med tanke på hur svårt det är även om man har ett snyggt på den typen av sidor så är det bara bortkastat tid som du gott och väl kan lägga på något mer produktivt istället.
Citera
2014-10-19, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4870X2
Nej, med tanke på hur svårt det är även om man har ett snyggt på den typen av sidor så är det bara bortkastat tid som du gott och väl kan lägga på något mer produktivt istället.

Okej jag misstänkte det, nätdejting är värdelöst om man inte har ett snyggt ansikte
Citera
2014-10-22, 10:49
Avslutad
Har köpt spotlights 100 credits för 15.99kr. Detta gjorde jag i natt vid 0 tiden och nu verkar det som att jag är inte synlig där längre. WTF? Är det tidsbegränsad? I så fall fett kefft. Inte ens 12 timmar och dessutom fett dyrt. Första och sista gången köper jag något extra tjänst där. Man kan gå i konkurs om man är torsk.
Senast redigerad av bl00keRs 2014-10-22 kl. 10:53.
Citera
2014-10-22, 23:12
Medlem
Bara android mobiler som kan skicka bilder med badoo appen?
Citera
2014-10-22, 23:34
Medlem
MarxistHunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mckenzy
Okej jag misstänkte det, nätdejting är värdelöst om man inte har ett snyggt ansikte
Jag har ett snyggt ansikte och jag får inte till det på Badoo.
Du missar inget.
Citera
2014-10-25, 21:20
Medlem
Knullade precis en 35 åring. Kåt mamma som körde hit från 1,5 mil. Hon uppträdde aggressivt när jag knullade henne i missionären. Hon är faktiskt het och står i min dusch just nu . Är själv 22 år och brukar få komplimanger för mina ögon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in