Citat:
Ursprungligen postat av
Clavell
Jag har som jag sagt tidigare ingen aning om varför handen är där. Det har jag heller aldrig påstått. Jag tycker inte heller jag har någon som helst anledning att be dig om ursäkt. Jag tycker fortfarande att det är fel att misstänka korruption eller inkompetens när det är något man inte förstår.
Redovisa ett inlägg i det här fallet där jag nämner korruption eller inkompetens med anledning av bilderna på handen. Hittar du det sätter jag på mig

, sväljer mitt misstag och ber om ursäkt. Tills dess, berätta varför handen finns på bilden och förklara varför vi ska förbise handen på bilden som om vore ett misstag.
Några skador på bilen som bedömdes intressanta för utredningen hittades inte, något liknande sa teknikerna. Varför sa man inte att man hittade skador på bilen men att de inte bedömdes ... och samtidigt redovisade skadorna och varför de inte är relevanta?
EDIT;Jag kan föreställa mig vad som hade hänt om man såg BlueStarreagens på det som jag bedömer som brytskador nedanför låskistan i bild.