Citat:
Ursprungligen postat av
Reviews
Dumheten hon sade sig ha gjort tror jag ligger längre framåt i tid, närmare tiden för försvinnandet. Har försökt luska ut om det är bråket med MB´s släkting eller avstängningen på fb som avses. Fast det är händelser som hennes vän känner till sedan tidigare, om jag tolkat vännens vittnesmål rätt. VB säger även att hon ännu inte är beredd att berätta något. Så förmodligen är det något helt annat VB håller inne med.
Hur tolkar du det?
Kan det ha med detta att göra?
Fup 888
15/3 VB till MB på FB:
Jag vet det är för allvarligt jag vet du läser inte mina sms längre.
Det är bra om du inte förlåta mig och inte snacka med mig alls eftersom jag vill inte göra tredje misstag igen.
Jag hade missförstod och skrev i gruppen och sempai hunnit läsa innan du blockade mig.det är stort fel jag borde inte göra sa.
Såg sms jag vågade inte svara mer. Jag gjorde andra misstag och du förlåtade mig. Tror du att jag vågar träffa dej mer det känns som jag har förstört ditt namn
Fup 899
23/4 VB till MB på FB
”kl: 08:18 på morgonen: Jag lovar jag ska inte göra om det får jag vara medlem igen? Orkar inte kolla någon på hemsidan varje gång. enklare här”
Kl: 23.14 "Så jag får fortfarande inte se innehåller om klubben på fb? Och nej är inte sur!"
Kl: 23.15 MB svarar "Jaha fattade inte vad du menade med medlem.
Du skrev privata saker på klubbens sida därför plockade jag bort dig från den. "
Fup 900
26/4 VB på FB till MB:
18:52 VB
Jag saknar dig varför blev du sur för det? Jag vet du är sur kan läsa dina ankar
21:37 VB
Var på coop. Avokado 15 kr700gram. Köpa till sushi? Ser bra ut dom är hårda fortfarande inte stora inte små medel storlek prisvärd
eller kanske du har redan handlat dom i haparanda igår också? Vill bara säga att de är bra hårda och nästan 1kg så du vet. alltså bara denna vecka
Man kan undra vad som händer mellan dessa två meddelanden
00:00 VB
menade du på riktigt att du vill döda mig? Hoppas du inte skojade mig. Hatar är starkt ord lika stark som du, om hatar då vill man döda någon.
00:43 VB
Mikael finns det *horor i sverige?