2014-05-16, 09:38
Medlem
kinky_Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kinky_M
Spelar egentligen ingen roll men ett hölster är oftast bättre än ett extra vapen. Funkar med både tvåhands och enhandsvapen.
eeh koger menar jag givetvis
Citera
2014-05-16, 09:40
Medlem
Lanoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zielfelt
Har ett rätt skapligt gäng över om du vill ha... bara pm:a om intresse finns

dem är väl account bound? Med andra ord så kan du inte dela med dig av dem
Citera
2014-05-16, 09:49
Moderator
memymos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lanoo
dem är väl account bound? Med andra ord så kan du inte dela med dig av dem

Endast lvl 70 material som är acc bound. Det som söks är lvl 60 nivån ;-)
Citera
2014-05-16, 10:27
Medlem
Hur länge är +100% ökad chans för legs att droppa aktiv?
Citera
2014-05-16, 10:29
Moderator
^Eazs avatar
Iom att jag fick en Shard of Hate tänkte jag dra upp min Barb till 70 och testa den, men så kom den här djävla buffen. Vill ju inte spendera min tid lvlandes då.

Drog två rifts imorse, 3 legs, 2 recept i ena riften + en legendary från Kadala(10 minuter, T2) och 1 leg i andra (8minuter T2).

Frågan är nu, vad är bäst?

Iom buffen, ska man försöka cleara hela riften? Eller ska man satsa på att få så många shards som möjligt och satsa på legendaries hos Kadala för att farma så effektivt som möjligt?
Citera
2014-05-16, 10:35
Medlem
Det märks verkligen att man har dragit upp plans dropraten tilll det dubbla, det samt att det är leg buff vecka.

Jag har fan fått på kanske 5 timmars spelande 17 stycken leg/set plans. Sista var t o m samma som jag hade fått ungefär 3 min innan, så jag antar att det inte finns så många fler nu för mig iaf.

Så nu får gärna sista biten av Might of the earth setet droppa så att jag kan hoppa runt som den galning jag en dag aspirerar till att bli.
Citera
2014-05-16, 10:38
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikmannen
Det märks verkligen att man har dragit upp plans dropraten tilll det dubbla, det samt att det är leg buff vecka.

Jag har fan fått på kanske 5 timmars spelande 17 stycken leg/set plans. Sista var t o m samma som jag hade fått ungefär 3 min innan, så jag antar att det inte finns så många fler nu för mig iaf.

Så nu får gärna sista biten av Might of the earth setet droppa så att jag kan hoppa runt som den galning jag en dag aspirerar till att bli.

Det hände mig idag också, jag tror inte det betyder att det inte finns fler som kan droppa, utan att det endast droppar sådana som du inte har lagrat hos smeden, och eftersom den fortfarande låg i inventory så var det inte registrerat att du hade den planen redan.
Citera
2014-05-16, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Det hände mig idag också, jag tror inte det betyder att det inte finns fler som kan droppa, utan att det endast droppar sådana som du inte har lagrat hos smeden, och eftersom den fortfarande låg i inventory så var det inte registrerat att du hade den planen redan.
Jag är också rätt säker på det, ändå rätt surt att få samma plan igen så snabbt. Så jag misstänker att det antingen är väldigt nära slutet eller iaf att det bara är dom super rare grejerna kvar. :P
Citera
2014-05-16, 10:45
Moderator
memymos avatar
Själv drog jag in inatt på 5 st t4 rifts 15 legs 3 recept och en leg potion.. Jävla synd jag inte hinner lira mycket under denna helgen :-(

Så buffen märktes av helt klart. Och den gruppen jag körde med cleara hela rifterna får att hitta så många elit packs som möjligt.
Citera
2014-05-16, 11:36
Medlem
AquaRegias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Frågan är nu, vad är bäst?

Iom buffen, ska man försöka cleara hela riften? Eller ska man satsa på att få så många shards som möjligt och satsa på legendaries hos Kadala för att farma så effektivt som möjligt?

Med tanke på att Kadala inte är påverkad utav buffen så är det nog bäst att bara slakta så mycket som möjligt. Att cleara hela riften (dvs. döda varenda mob) låter dock lite onödigt.
Citera
2014-05-16, 11:37
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AquaRegia
Med tanke på att Kadala inte är påverkad utav buffen så är det nog bäst att bara slakta så mycket som möjligt. Att cleara hela riften (dvs. döda varenda mob) låter dock lite onödigt.

Ah, trodde Kadala var påverkad av buffen, fått i genomsnitt 1 leg efter varannan rift av henne (e.g. en per ~20 bälten har varit leg).

Cleara hela riften är nog onödigt som du säger, men att iaf ta sig till sista nivån där elite densiteten är bäst och ta så många elites som möjligt (utan att man börjar backtracka och spendera en massa tid att leta efter mobs).
Citera
2014-05-16, 12:03
Medlem
Yamals avatar
Gjorde 10 bountys igår på t2, fick 2 skit legendarys & 3 piss recept..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in