2014-05-16, 13:01
Medlem
Lanoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AquaRegia
Med tanke på att Kadala inte är påverkad utav buffen så är det nog bäst att bara slakta så mycket som möjligt. Att cleara hela riften (dvs. döda varenda mob) låter dock lite onödigt.

tänkte väl det ja! Har bränt över 2000 shards hos henne sen buffen drog igång utan att få en enda leg.
Har aldrig fått något vettigt av henne iofs men legs brukar hon kunna ge en och det är ju gratis souls åtminstone.
Citera
2014-05-16, 13:04
Medlem
Lanoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yamal
Gjorde 10 bountys igår på t2, fick 2 skit legendarys & 3 piss recept..

Ja jag har också haft det väldigt trögt med leg-drops sen buffen kom igång. kör t3-t4 och lyckades med några andra ur fb-klanen trycka mig igenom en t6a igår. Resultatet har absolut varit en besvikelse så långt.
Men det är bara att fortsätta plöja på, det släpper alltid till slut. Förhoppningsvis innan buffen är över
Citera
2014-05-16, 16:37
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lanoo
Ja jag har också haft det väldigt trögt med leg-drops sen buffen kom igång. kör t3-t4 och lyckades med några andra ur fb-klanen trycka mig igenom en t6a igår. Resultatet har absolut varit en besvikelse så långt.
Men det är bara att fortsätta plöja på, det släpper alltid till slut. Förhoppningsvis innan buffen är över
Gjort 20 bountys idag, iofs bara på normal men ska öppna dom senare, fått 6 oöppnade legendarys också, varav iaf ena kan vara vapen upgrade
Citera
2014-05-16, 16:41
Medlem
megaman9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yamal
Gjort 20 bountys idag, iofs bara på normal men ska öppna dom senare, fått 6 oöppnade legendarys också, varav iaf ena kan vara vapen upgrade

20 Bountys = 4 kistor? Inte mycket att hurra över?
Citera
2014-05-16, 16:46
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megaman9
20 Bountys = 4 kistor? Inte mycket att hurra över?
20 kistor, skrev lite fel kanske
Citera
2014-05-16, 17:45
Medlem
junkbords avatar
Detta har jag fått efter två timmar spelande.
http://i58.tinypic.com/wt9cm1.jpg
Fem stycken 2h-svärd och en sköld. Go RNG för mig som är en Wizard... totalt värdelöst.
Citera
2014-05-16, 17:55
Medlem
eXotics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lanoo
Du skulle varit med en rift till. Jag, Strills, Eaz och freddemannen tror jag det var spurtade igenom en T4. Jag fick sex eller sju legs, varav två var set items, varav ena var Zunimassa bootsen.
En av de orangea var en plan visserligen.
Citera
2014-05-16, 18:20
Medlem
Tänkte fråga er lite mer kunniga om vilket svärd ni skulle föredra av dessa två:

http://sv.tinypic.com/view.php?pic=15d5504&s=8#.U3Y5Nfl_vEE

Som ni säkert ser är det den till höger jag gillar. Jag verkligen, verkligen gillar proc'en på den, alltså yxan som flyger ut vid varje melee attack (slash för min del alltså) och gör 330% weapon damage. Detta ger mig en total damage på 560% per slag, dock händer det ju att en av de crittar och inte båda.

Den till vänster är ett vapen jag fick idag, försöker just nu att rolla en socket på den (det ser ni på vitality) så att jag kan lägga in en emerald. Dock undrar jag vad eran synpunkt är.

Så vitt jag vet har jag två alternativ:

Köra med stalgards decimator och köra på abilities som boostar min melee attack vilket jag gör just nu med Laws of Valor och Shield Glare. Kör även med passiven "Fanaticism" som ger mig en 15% damage boost med slash. Alltså allt för att maxa denna proc.

Mitt andra alternativ är ju att fixa så hög weapon damage som möjligt, totalt sett och då använda abilities som kör med % weapon damage istället.

Jag kör en crusader och är tacksam för all hjälp.
Citera
2014-05-16, 18:26
Medlem
Hardcorebobos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iGenocide
Tänkte fråga er lite mer kunniga om vilket svärd ni skulle föredra av dessa två:

http://sv.tinypic.com/view.php?pic=15d5504&s=8#.U3Y5Nfl_vEE

Som ni säkert ser är det den till höger jag gillar. Jag verkligen, verkligen gillar proc'en på den, alltså yxan som flyger ut vid varje melee attack (slash för min del alltså) och gör 330% weapon damage. Detta ger mig en total damage på 560% per slag, dock händer det ju att en av de crittar och inte båda.

Den till vänster är ett vapen jag fick idag, försöker just nu att rolla en socket på den (det ser ni på vitality) så att jag kan lägga in en emerald. Dock undrar jag vad eran synpunkt är.

Så vitt jag vet har jag två alternativ:

Köra med stalgards decimator och köra på abilities som boostar min melee attack vilket jag gör just nu med Laws of Valor och Shield Glare. Kör även med passiven "Fanaticism" som ger mig en 15% damage boost med slash. Alltså allt för att maxa denna proc.

Mitt andra alternativ är ju att fixa så hög weapon damage som möjligt, totalt sett och då använda abilities som kör med % weapon damage istället.

Jag kör en crusader och är tacksam för all hjälp.
Jag skulle säga blackguard är bäst. 500mindre dps för en procc? Alla dina skills stackar med % weapon damage. Och 500mer dps slår nog din procc på decimator.
Citera
2014-05-16, 19:53
Medlem
pappa-fixars avatar
Fan så tråkigt.. Slösat 20 mille för att få socket på denna... Är uppe i 1.6m per tryck nu..

http://imgur.com/uoTHmTU
Citera
2014-05-16, 20:28
Medlem
kapten zooms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pappa-fixar
Fan så tråkigt.. Slösat 20 mille för att få socket på denna... Är uppe i 1.6m per tryck nu..

Men vilken dmg den har! Måste vara högsta 1h jag sett..
Citera
2014-05-16, 21:48
Medlem
ImWorthlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pappa-fixar

med tanke på Damage på den där så hade jag rerollat tills en Socket kom fram.
fifan vilken 1h dps!
Har själv varit uppe på 3millar per tryck för att få vad jag vill på vissa saker, kostar att ligga på topp även om man är lååååååångt ifrån den toppen

Utöver det, så önskar jag att jag satt vid min speldator nu då det är Buff!!
Lite bitter, men men, sånt är livet ibland
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in