2014-05-15, 13:57
Medlem
Tja funderar på att köpa diablo3 inc reaper of souls och undrar vilken klass som är roligast/bäst i HC. Lirade mkt HC hammerdin i diablo2 som jag tyckte var sjukligt skoj. Tips?
Citera
2014-05-15, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheRealest
Tja funderar på att köpa diablo3 inc reaper of souls och undrar vilken klass som är roligast/bäst i HC. Lirade mkt HC hammerdin i diablo2 som jag tyckte var sjukligt skoj. Tips?

Crusader är ju den klassen som är mest lik en paladin från diablo 2.
Citera
2014-05-15, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AquaRegia
Ett item är det ju inte, det är 3.

Sen om det är OP eller inte kan väl diskuteras, men eftersom att det är något som är möjligt för alla klasser så anser inte jag att det är någon större fara.
Nej, det är ett item på din karaktär. De andra två är på din follower. Follower är näst intill värdelös hur som helst.
Ett föremål ska inte vara så starkt så att det helt enkelt gör så du permanent tar 50% mindre skada. Det är bara sinnesjukt.
Citera
2014-05-15, 17:13
Medlem
Nån som har en åsikt om vad för vapen man ska hålla utkik efter som DH? Är det 2hand eller 2 stk 1-hand?
Citera
2014-05-15, 17:22
Medlem
kinky_Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av warseven
Nån som har en åsikt om vad för vapen man ska hålla utkik efter som DH? Är det 2hand eller 2 stk 1-hand?
Spelar egentligen ingen roll men ett hölster är oftast bättre än ett extra vapen. Funkar med både tvåhands och enhandsvapen.
Citera
2014-05-15, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kinky_M
Spelar egentligen ingen roll men ett hölster är oftast bättre än ett extra vapen. Funkar med både tvåhands och enhandsvapen.

Ah ok, tack! Någon speciell bow jag ska hålla utkik efter? Gärna med hög crit.
Citera
2014-05-15, 18:28
Medlem
Autobahn76s avatar
Någon som vet hur man skaffar sig fiery brimstones? Har sett att det kan salvagas från legendary 60+ items med undrar om man får något även för lägre legendarys?
Citera
2014-05-15, 18:40
Medlem
AquaRegias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autobahn76
Någon som vet hur man skaffar sig fiery brimstones? Har sett att det kan salvagas från legendary 60+ items med undrar om man får något även för lägre legendarys?

Alla legendaries som inte ger Forgotten Soul ger Fiery Brimstone.
Citera
2014-05-15, 19:22
Medlem
Zielfelts avatar
Citat:
Har ett rätt skapligt gäng över om du vill ha... bara pm:a om intresse finns
Citera
2014-05-15, 21:47
Bannlyst
Citat:

Alla legendary items som är mellan lvl 1-60 ger dig Fiery Brimstone. 61+ ger dig Souls.
Citera
2014-05-15, 22:23
Medlem
ImWorthlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
men va i helvete får jag en satans jävla legendary flail för när man spelar som barb? blir så jävla trött jävla kuk smart loot my ass.. kul när man har slösat tid på torment 4 och bossen droppar sånt skit jag varken kan använda eller sälja på AH om det nu fanns och tjäna en hacka åtminstone..

80% ska enligt utsago från Blizzard vara klasspecifiserad.
Vilket gör att du har 20% chans att få gear till andra klasser och har du sjukt otur, så får du RNG trollet på dig och dessa 20% drop kommer inom samma dygn..

Citat:
Ursprungligen postat av pukknub
Har de fixat Unity buggen än?

Om du menar om man placerar sin Unity på en follower så skulle enligt blizzard själva göras i en " maintenance " av servrarna som gjordes för typ 3-4 veckor sedan..
Borde vara rätt enkelt att googla det eller få upp på Blizzards hemsida om nu så var fallet.
Citera
2014-05-16, 00:08
Medlem
Autobahn76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prixm
Alla legendary items som är mellan lvl 1-60 ger dig Fiery Brimstone. 61+ ger dig Souls.

Tack för svar. Och alla andra som svarade
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in