Är denna Thunderfury något att ha? Den hade socket när jag plockade upp den. Är inte 100 på det här med att rerolla på vapen.
Kör Wizard, softcore, frozen orb.
Tf har alltid socket. Du kan ju rolla om min/max dmg ifall du behöver vitan. Men behöver du inte vitan kan du rolla atackspeed eller när dom fixar %dmg på vapen kan du skaffa det. Men den var helt klart inte optimal. Dessutom fungerar den bättre ju högre atacksped du har, jag själv kör magicmissile build och min tf proccar som fan! Helt löjligt bra.
Försökt höra mig för ang. resistens, hur viktig är den i D3 till skillnad från i D2? Känns som att jag kanske överbuffar res istället för att satsa på STR, vad är en bra nivå att ligga på i res? Just nu ligger jag på ca 75%
Tjenahoppsan, kul och se att det är en hyfsat aktiv tråd med RoS i fokus.
Tänkte flika in här och kolla om det är någon som behöver hjälp med sin barb/crus i softcore/hardcore.
Plöjjer igenom T6 utan några större besvär just nu, och kan gear-checka, samt pilla ihop någon build och försöka optimera ditt gear - dina paragon points så du lyckas nå dit du vill.
Om det är någon som undrar vem fan jag är så är jag egentligen en nobody, dock var jag först i världen att nå 70 med crusader på 2 timmar och 39 minuter under launchen, ligger på top5 snabbaste t6 rift som las fram på diablofans.com för inte så jättelänge sedan. Så jag är en jävel på theorycrafting rent allmänt.
Ifall ni behöver hjälp så är det bara och fråga, eller slänga iväg eran btag så ska vi försöka ordna något. Kostar inte ett piss givetvis, RoS har blivit lite tråkigt och därför kan jag lika gärna lägga ner lite tid på andra som inte nått sina mål ännu.
Tjenahoppsan, kul och se att det är en hyfsat aktiv tråd med RoS i fokus.
Tänkte flika in här och kolla om det är någon som behöver hjälp med sin barb/crus i softcore/hardcore.
Plöjjer igenom T6 utan några större besvär just nu, och kan gear-checka, samt pilla ihop någon build och försöka optimera ditt gear - dina paragon points så du lyckas nå dit du vill.
Om det är någon som undrar vem fan jag är så är jag egentligen en nobody, dock var jag först i världen att nå 70 med crusader på 2 timmar och 39 minuter under launchen, ligger på top5 snabbaste t6 rift som las fram på diablofans.com för inte så jättelänge sedan. Så jag är en jävel på theorycrafting rent allmänt.
Ifall ni behöver hjälp så är det bara och fråga, eller slänga iväg eran btag så ska vi försöka ordna något. Kostar inte ett piss givetvis, RoS har blivit lite tråkigt och därför kan jag lika gärna lägga ner lite tid på andra som inte nått sina mål ännu.
Mvh Q!
Har lite svårt att bestämma mig för barb eller crusader. Vilken skulle du rekommendera för softcore? Vilken går snabbast att geara och vilken är bäst i solo? Kör Witch doctor som main men är sugen på att börja på något nytt.