Citat:
Ursprungligen postat av
Farenhigh
Hur lnge hller ruset i sig nr du administrerar p detta vis? Grundar du med bensodiazepiner eller liknande fr att undvika bieffekter? Nr kan du sova efter sista dosen r inmundigad? Hur mnga timmar eftert yttras symtom p pverkan av drogen; pupilldilatation, handskakningar, kad energi och allmnna stimulantiarelaterade effekter som syns utt?
Frgorna r mnga. Jag r vldigt intresserad av den hr substansen ska beknnas och trots att jag nu varit drogfri i snart ett halvr funderar jag p att anvnda ngon substans i sommar. 6-MAPB str definitivt p listan fr kandidater ver droger jag kan tnka mig att kpa hem.

Svrt att sga hur lnge det hller d jag alltid fyller p tills psen r slut

Baserat p hur mitt "missbruk" ser ut s r mitt viktigaste rd att inte kra detta p tillexempel jobbet. Mrks ganska tydligt att man r ptnd men hnger man med sknt folk funkar det.
Har dygnat denna i 3 dagar i strck och d hll sig AT:n i en vecka (illamende och yrhet, ngesten varade bara ngon dag) men dremot tappar man efter ngon dag helt tidsuppfattningen vilket r ett tecken p att ens verklighetsuppfattning blir skev.
Rekommenderar denna om man enbart kr den d och d.