2014-05-11, 03:29
Medlem
Hade grna gjort dig sllskap men jag gr p 2mmc och mpa just nu
Citera
2014-05-11, 03:33
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jumborhino
r jag enda i hela sveariket som gr p den hr substansen inatt?

Jag var/r fortfarande. Men jag har kroppen full med smnmedel, s sitter mest uppe fr att det r ssknt med Imovane och Lyrica ihop. Jag kollapsar vilken minut som helst nu.

Skriver frn Wii U, s blir det lttare att skriva. Texten skulle nog vara svrlst annars.. Bokstverna flyttar runt lite som de vill.
Citera
2014-05-11, 03:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
Jag var/r fortfarande. Men jag har kroppen full med smnmedel, s sitter mest uppe fr att det r ssknt med Imovane och Lyrica ihop. Jag kollapsar vilken minut som helst nu.

Skriver frn Wii U, s blir det lttare att skriva. Texten skulle nog vara svrlst annars.. Bokstverna flyttar runt lite som de vill.

Jag hittade lite vaket folk p flashbacks irc server s de lste sig En frga innan du somnar bara, hur mycket av det hr tror du jag kan snorta innan jag snortat fr mycket? Jag r inte helt sker p hur mycket jag ftt i mig nu, men ngonstans mellan 300 400 mg skulle jag tro, och jag sitter fortfarande och tnker p hur fint det skulle vara med en liten skjuts till....
Citera
2014-05-11, 03:42
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Jag hittade lite vaket folk p flashbacks irc server s de lste sig En frga innan du somnar bara, hur mycket av det hr tror du jag kan snorta innan jag snortat fr mycket? Jag r inte helt sker p hur mycket jag ftt i mig nu, men ngonstans mellan 300 400 mg skulle jag tro, och jag sitter fortfarande och tnker p hur fint det skulle vara med en liten skjuts till....

Det r ganska mycket, men en 50mg lina till pallar du nog. Glm bara inte att dricka vatten osv. Du kommer inte m direkt toppen imorgon vill jag lova. Ettt pris vrt upplevelsen tycker jag.
Citera
2014-05-11, 03:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
Det r ganska mycket, men en 50mg lina till pallar du nog. Glm bara inte att dricka vatten osv. Du kommer inte m direkt toppen imorgon vill jag lova. Ettt pris vrt upplevelsen tycker jag.

Vilket bra svar! precis vad jag ville hra, en liten skjuts till s fr det vara bra sen gonatt
Citera
2014-05-11, 03:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farenhigh
Hur lnge hller ruset i sig nr du administrerar p detta vis? Grundar du med bensodiazepiner eller liknande fr att undvika bieffekter? Nr kan du sova efter sista dosen r inmundigad? Hur mnga timmar eftert yttras symtom p pverkan av drogen; pupilldilatation, handskakningar, kad energi och allmnna stimulantiarelaterade effekter som syns utt?

Frgorna r mnga. Jag r vldigt intresserad av den hr substansen ska beknnas och trots att jag nu varit drogfri i snart ett halvr funderar jag p att anvnda ngon substans i sommar. 6-MAPB str definitivt p listan fr kandidater ver droger jag kan tnka mig att kpa hem.

Svrt att sga hur lnge det hller d jag alltid fyller p tills psen r slut Baserat p hur mitt "missbruk" ser ut s r mitt viktigaste rd att inte kra detta p tillexempel jobbet. Mrks ganska tydligt att man r ptnd men hnger man med sknt folk funkar det.

Har dygnat denna i 3 dagar i strck och d hll sig AT:n i en vecka (illamende och yrhet, ngesten varade bara ngon dag) men dremot tappar man efter ngon dag helt tidsuppfattningen vilket r ett tecken p att ens verklighetsuppfattning blir skev.

Rekommenderar denna om man enbart kr den d och d.
Citera
2014-05-11, 03:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tjackordnarallt
Svrt att sga hur lnge det hller d jag alltid fyller p tills psen r slut Baserat p hur mitt "missbruk" ser ut s r mitt viktigaste rd att inte kra detta p tillexempel jobbet. Mrks ganska tydligt att man r ptnd men hnger man med sknt folk funkar det.

Har dygnat denna i 3 dagar i strck och d hll sig AT:n i en vecka (illamende och yrhet, ngesten varade bara ngon dag) men dremot tappar man efter ngon dag helt tidsuppfattningen vilket r ett tecken p att ens verklighetsuppfattning blir skev.

Rekommenderar denna om man enbart kr den d och d.

Det str i Koranen att satanerna smider sina ondskefulla planer om ntterna.

Hur mnga mnniskor har du ddat med dina "hrliga historier" frn en skn typ, hur mnga sjlar har du samlat till Shaitan? Hur mnga flashbackare har du sett till att de nu blivit brnsle fr helveteselden?
Citera
2014-05-11, 12:54
Medlem
Shurda14s avatar
Citat:
r jag enda i hela sveariket som gr p den hr substansen inatt?

Troligtvis inte.
Men det finns en grupp mnniskor som knarkar och sedan inte hnger p FB medans.
Citera
2014-05-16, 15:42
Medlem
svampssons avatar
hur str sig denna jmfrt med 3mmc? mvh
Citera
2014-05-18, 11:28
Medlem
mushimos avatar
Vissa jmfr den med 6-APB, tycker inte den r riktigt i klass med den, men i nrheten, svrt att frklara. Euforin var i alla fall vldigt stark, mdma-light skulle jag oxo vilja pst. Skumt att vissa reagerar s olika p den av det jag har lst i trden.
Citera
2014-05-25, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KvasiOrko
Det str i Koranen att satanerna smider sina ondskefulla planer om ntterna.

Hur mnga mnniskor har du ddat med dina "hrliga historier" frn en skn typ, hur mnga sjlar har du samlat till Shaitan? Hur mnga flashbackare har du sett till att de nu blivit brnsle fr helveteselden?

Haha vet inte riktigt om du hissar eller dissar mig
Citera
2014-06-03, 01:35
Medlem
psychofoxs avatar
Har hunnit allergitesta i nsan, mngd "en bump". Absolut inga men i vrigt, men brjade blda ordentligt ur nsan flera timmar senare nr jag snt mig. Frn **24. Br jag oroa mig fr att bomba 80-100 mg nr jag vill komma ivg?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in