Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-04-15, 00:25
  #1
Medlem
Bongmons avatar
Såg att de diskuterade detta i en tråd på drugsforum http://www.drugs-forum.com/forum/sho...d.php?t=173401

Så, någon med info?
Finns den o köpa? (ni som håller koll på UKmarknaden)

Alla droger som är något liknande 5/6-apb är av intresse för mig. Vore kul o veta vad detta är o hur det känns jämnfört med 6-apb.

Någon svensk återförsäljare kanske ser min tråd o känner sig manad att ta in det.. (Man kan ju få drömma).
Citera
2012-04-15, 10:21
  #2
Medlem
lanetknegares avatar
Samma person som skrev tråden du länkade uppskattar att ämnet ska komma upp på den "offentliga" marknaden om ca ett halvår. 6-APB är nästan för bra för att vara sant. Om detta är ännu bättre blir det bättre än för bra för att vara sant. Alltså.. Väldigt bra.
__________________
Senast redigerad av lanetknegare 2012-04-15 kl. 10:23.
Citera
2012-04-15, 15:53
  #3
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lanetknegare
Samma person som skrev tråden du länkade uppskattar att ämnet ska komma upp på den "offentliga" marknaden om ca ett halvår. 6-APB är nästan för bra för att vara sant. Om detta är ännu bättre blir det bättre än för bra för att vara sant. Alltså.. Väldigt bra.

Jo. Bara att hoppas de dyker upp snart.
Finns det en kines som syntiserar det så bör det finnas en shop som kan köpa in det.
Citera
2012-04-15, 17:30
  #4
Medlem
Psychoramas avatar
Antar att det fulla namnet är 6-5-Methyl-(2-aminopropyl)benzofuran, något i den stilen? Om metyl-atomen sitter i 5:e positionen på ringen betyder det oftast att drogen är mer visuell och antagligen potentare. Så antagligen är denna trippigare än 6-APB Detta är bara antaganden, jag är ingen kemist! Intressant substans dock
Citera
2013-06-19, 14:06
  #5
Avstängd
TheTripps avatar
Någon som testat 6-mapb?

Är det som MDMA?

Har en polare som får in denna produkten snart.

/TT
Citera
2013-06-19, 16:01
  #6
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheTripp
Någon som testat 6-mapb?

Är det som MDMA?

Har en polare som får in denna produkten snart.

/TT
Får troligtvis sample snart då kan jag avgöra. 5-MAPB va ju lite likt MDMA men mer påfrestande bodyload, lite mer speed, ytterst lite trippigt, lång efterstimulans och inte jätteeuforiskt/empogent. Skulle Chansa på att denna är liknande 5-MAPB. Hoppas på bättre än den i alla fall. Kanske lite trippigare?

OT: Fick sample på 5-EAPB idag men det är ju en annan drog...

Mvh
Citera
2013-06-19, 17:37
  #7
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Ja, denna är jag väldigt intresserad av. Har läst att det ska vara bättre än 5-mapb åtminsone
Citera
2013-06-19, 17:54
  #8
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kamouflagekorv
Ja, denna är jag väldigt intresserad av. Har läst att det ska vara bättre än 5-mapb åtminsone

Och jag diggade 5-MAPB ganska mycket (inte i närheten av 3-MMC eller 6-APB) så detta kanske kan vara något. Får hem substansen inom kort så att jag kan prova.

Dessvärre jobbar jag väldigt mycket nu. Därför har jag inte alls samma tid att utnyttja, men å andra sidan gör detta att det går längre tid mellan gångerna och effekten blir bättre!
Citera
2013-06-20, 07:13
  #9
Medlem
Mina råtter ska prova detta snarast!

Hört att det ska vara mycket MDMA liknande

Fungerar nasakt och slår direkt, istället för 2-3 timmar som det läskiga 6-APB gjorde.
Citera
2013-06-20, 07:40
  #10
Medlem
Får också hem detta snart, mycket förväntansfull! Hoppas på härlig eufori och att det är lite trippigt!
Citera
2013-06-20, 16:40
  #11
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightCloud
Och jag diggade 5-MAPB ganska mycket (inte i närheten av 3-MMC eller 6-APB) så detta kanske kan vara något. Får hem substansen inom kort så att jag kan prova.

Dessvärre jobbar jag väldigt mycket nu. Därför har jag inte alls samma tid att utnyttja, men å andra sidan gör detta att det går längre tid mellan gångerna och effekten blir bättre!

Aa, 5-mapb var riktigt skevt, skevare än 6-apb men inte i närheten av samma eufori som 6-apb. Även jag ska få ett test på denna! Återkommer med rapport
Citera
2013-06-20, 20:42
  #12
Medlem
Om detta ligger precis mellan 6-apb och 5-mapb kommer jag utan tvekan att ha en ny favorit!
Förhoppningsvis kommer den snart till den svenska marknaden också!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback