Citat:
Ursprungligen postat av
tem04
Ja varfr ta alla dessa skitntdroger verhuvudtaget?
Om nu du ska Knarka skaffa dej riktigt knark och frstr hjrnan liiite trevligare n p alla substanser som du inte ens vet vad faan hlften r i dom, Ska du vara "Vaken" Kp dej s 5 g Amfetamin s lovar jag dig att mamma inte alls blir med ledsen, ska du "Nodda" Kp dej d en kabbe Horse rk skiten s mr du d bttre n p detta jvulskap som du nu kastar ut pengar p
Menar du mig eller Farenhigh? Konstig citering med tanke p mnet.
Men det r drfr att substanser r mitt specialintresse.
Jag har provat allt riktigt knark nstan och visst kan det vara trevligt, men det r mer spnnande att ta otestade droger och i mnga fall r de bttre n de vanliga. Dessutom r det oerhrt vanligt att de vanliga gatudrogerna bankas med mer oknda forskningskemikalier. Knark som inte r riktigt knark allts.
Jag r s lngt ifrn gatsmart man kan komma s jag blev ofta lurad nr jag frskte handla av gatulangare och ledsnade.
Jag har dessutom satt upp en strategi p att bara frska ta droger jag inte redan testat fr att undvika att bli beroende igen. Det hller inte alltid, men frvnansvrt bra.
Hittar jag ngon "riktig" drog vad det nu r som jag inte provat, s kper jag sklart den med.
Har s skakiga hnder s fredrar att snorta heroin. Men sedan jag fick subutexnedtrappning har jag aldrig rrt horse, fast skulle grna prova black tar, kompott och hanka.
Min hjrna var trasig redan nr jag fddes, den har blivit bttre av knark i vissa avsenden, smre p mnga andra stt.