2014-05-10, 10:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Farenhigh
Om det r ngot jag inte tycker om med droger, d r det bannemig nr symtom p pverkan kvarstr lngt tid efter att doserna har slutat att intas. Det r vl det som gr mig negativt stlld till den hr drogen, ven om den i vrigt lter som en spnnande hjrncellsddande kemikalie med eufori som bieffekt.

Vad fr drog kan den nrmst liknas vid om du skulle jmfra med ngon mer populr drog? Bde ldre ntdroger och traditionella substanser r tilltna att liknas vid.

Den r lite som en tredagars sweat lodge ritual dr stora mngder drrt och nattskator hlls ver gldande stenar tillsammans med skopor av skallerormsgift, huasca och "the medicine who cannot be named" med en touch av colombiakola och energidryck fr att hlla dig vaken balanserandes vid vansinnets grns.

Jag var rtt pverkad av etizolam nr jag provade 6-APB men fr nog likna den mest vid den. Lite drag av E fanns det med, kte faktiskt hem till mina frldrar p afterglowen och ville tmma ut mitt hjrta, blev ven s hr tjackig s man vill frklara in i minsta detalj hur saker fungerar och varfr man tycker som man gr.

Ska du bara prova en drog i sommar kan jag inte helhjrtat sga att du borde vlja denna, men mnga andra hller nog inte med.
Senast redigerad av KvasiOrko 2014-05-10 kl. 10:42.
Citera
2014-05-10, 10:50
Medlem
tem04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KvasiOrko
Den r lite som en tredagars sweat lodge ritual dr stora mngder drrt och nattskator hlls ver gldande stenar tillsammans med skopor av skallerormsgift, huasca och "the medicine who cannot be named" med en touch av colombiakola och energidryck fr att hlla dig vaken balanserandes vid vansinnets grns.

Jag var rtt pverkad av etizolam nr jag provade 6-APB men fr nog likna den mest vid den. Lite drag av E fanns det med, kte faktiskt hem till mina frldrar p afterglowen och ville tmma ut mitt hjrta, blev ven s hr tjackig s man vill frklara in i minsta detalj hur saker fungerar och varfr man tycker som man gr.

Ska du bara prova en drog i sommar kan jag inte helhjrtat sga att du borde vlja denna, men mnga andra hller nog inte med.
Ja varfr ta alla dessa skitntdroger verhuvudtaget?
Om nu du ska Knarka skaffa dej riktigt knark och frstr hjrnan liiite trevligare n p alla substanser som du inte ens vet vad faan hlften r i dom, Ska du vara "Vaken" Kp dej s 5 g Amfetamin s lovar jag dig att mamma inte alls blir med ledsen, ska du "Nodda" Kp dej d en kabbe Horse rk skiten s mr du d bttre n p detta jvulskap som du nu kastar ut pengar p
Citera
2014-05-10, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KvasiOrko

Det lter trots allt inte som en riktig hjdarkvll om man nu gr av med en rsfrbrukning i vtska genom att svettas ut det p en och samma natt. Spnnande r det att inte riktigt veta vad fr drog det kan komma att bli som kommer att anvndas under sommaren nu, ven fastn det r helt och hllet jag sjlv som kommer att bestmma det.

6-APB tyckte jag var ganska okej men det var nd ngonting jag inte uppskattade den. Det ska dock beknnas att jag endast anvnde den vid tre tillfllen. Favoriten ligger ngonstans t bk-MDMA i sdana fall, vilket knns avlgset att finna ett substitut vrt att ta som liknar den.

I vrsta fall fr jag vl helt enkelt agera kriminell och kpa ngot traditionellt narkotikum i brist p fullvrdigt - men lagligt - ddsknark.

Citat:
Ursprungligen postat av tem04
Om nu du ska Knarka skaffa dej riktigt knark och frstr hjrnan liiite trevligare n p alla substanser som du inte ens vet vad faan hlften r i dom, Ska du vara "Vaken" Kp dej s 5 g Amfetamin s lovar jag dig att mamma inte alls blir med ledsen, ska du "Nodda" Kp dej d en kabbe Horse rk skiten s mr du d bttre n p detta jvulskap som du nu kastar ut pengar p

"Friskt vgat hlften vunnet" brukar man vl sga. Annars kan jag hlla med dig.
Citera
2014-05-10, 11:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tem04

Menar du mig eller Farenhigh? Konstig citering med tanke p mnet.

Men det r drfr att substanser r mitt specialintresse.
Jag har provat allt riktigt knark nstan och visst kan det vara trevligt, men det r mer spnnande att ta otestade droger och i mnga fall r de bttre n de vanliga. Dessutom r det oerhrt vanligt att de vanliga gatudrogerna bankas med mer oknda forskningskemikalier. Knark som inte r riktigt knark allts.

Jag r s lngt ifrn gatsmart man kan komma s jag blev ofta lurad nr jag frskte handla av gatulangare och ledsnade.

Jag har dessutom satt upp en strategi p att bara frska ta droger jag inte redan testat fr att undvika att bli beroende igen. Det hller inte alltid, men frvnansvrt bra.
Hittar jag ngon "riktig" drog vad det nu r som jag inte provat, s kper jag sklart den med.

Har s skakiga hnder s fredrar att snorta heroin. Men sedan jag fick subutexnedtrappning har jag aldrig rrt horse, fast skulle grna prova black tar, kompott och hanka.

Min hjrna var trasig redan nr jag fddes, den har blivit bttre av knark i vissa avsenden, smre p mnga andra stt.
Citera
2014-05-10, 20:06
Medlem
khres57s avatar
tok 130 og flte at jeg aldrig kom helt hvor jeg nsket vre,
har laget 9 kapseler med 150 mg i dag som vi skal ta med venner , men hvordan hvil andre reagere, kan det bli for sterkt for andre maybe?
Citera
2014-05-10, 20:23
Medlem
r snart uppe i 230 mg, hur mycket har folk tagit p en kvll? jag gillar verkligen den hr substansen men det knns som att man inte peakar speciellt lnge och grna vill fylla p. r 230 mg ok? Kan jag ta mer?
Citera
2014-05-10, 23:37
Medlem
Heh, brjar mrka av det hr trippiga ni pratat om nu, jag gillar det. Det knns som nr MDA kickar igng efter en lng natt med mycket MDMA, vldigt lik "skevhet" minus den dr knslan att hela kroppen gr p ntt slags reservbatteri och man r bde trtt och pigg p samma gng...
Citera
2014-05-11, 00:22
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jumborhino
r snart uppe i 230 mg, hur mycket har folk tagit p en kvll? jag gillar verkligen den hr substansen men det knns som att man inte peakar speciellt lnge och grna vill fylla p. r 230 mg ok? Kan jag ta mer?

Citat:
Ursprungligen postat av jumborhino
Heh, brjar mrka av det hr trippiga ni pratat om nu, jag gillar det. Det knns som nr MDA kickar igng efter en lng natt med mycket MDMA, vldigt lik "skevhet" minus den dr knslan att hela kroppen gr p ntt slags reservbatteri och man r bde trtt och pigg p samma gng...

Gtt gtt! Vet precis hur det knns! Bara ta fr dig och njut. Glm dock inte att dricka lite vatten emellant.

Tog mitt sista 6-MAPB oralt idag. Fick kraftigare rus n jag trodde med tanke p hur lite pulver det sg ut att vara kvar. Tog ven Lyrica mitt i ruset som jag brjar knna nu. Man hamnar i ett vldigt skumt, drmlikt stadie. Knns som man r vaken men drmmer hela tiden. Skum knsla. Men jag gillart.
Citera
2014-05-11, 01:00
Medlem
moondawns avatar
Blir det tjackrunk p denna substans.?
Citera
2014-05-11, 01:05
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moondawn

Inte fr mig iaf. Besten krymper ihop och blir ett ruttet russin som sticker ut bland kulorna.
Citera
2014-05-11, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moondawn

Om du vl brjar r de svrt att sluta, s var de iaf med Arom*rs batch, om man vl stter igng s blir man verkt utav bara helvete, totalt meningslst dock fr kommer gr man inte...
Tnker inte ens frska den hr gngen

Skulle behva lite social stimulans, snuddar p 300 mg nu. Ngon som vill chatta med en verglad och verempatisk individ?
Citera
2014-05-11, 02:14
Medlem
r jag enda i hela sveariket som gr p den hr substansen inatt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in