Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-17, 17:45
  #445
Medlem
Resanhems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abccba
Ja, den här var ju rätt schysst. Tog en 150mg bomb medans polaren tog 100mg i snoken. Han kände inte av något medans jag började må skitbra efter någon halvtimma. Han fyllde på med bara litegrann i en bomb och då började han må bra. Jag trodde den här skulle funka bra i näsan?! Funderar på om jag ska snorta en liten refill eller om jag ska skita i det och bara bomba det...

Vet inte hur det är med denna, men 5 och 6-apb gick inte att ta nasalt.
Citera
2014-04-17, 19:21
  #446
Medlem
GregorSpencers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Resanhem
Låter ju grymt. Från vilken shop?
Detta var från aromer. I dyraste laget med andra ord, men för mig personligen värt det då 6-APB är en av mina absoluta favoriter.
Citera
2014-04-21, 05:48
  #447
Medlem
ambigues avatar
Är det här en RC som det skulle kunna vara möjlig att plugga på ā la tjack eller är den för euforisk och lik mdma?
Citera
2014-04-21, 09:12
  #448
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ambigue
Är det här en RC som det skulle kunna vara möjlig att plugga på ā la tjack eller är den för euforisk och lik mdma?
Kan du plugga på mdma så kan du plugga på 6-mapb
Citera
2014-04-21, 11:59
  #449
Medlem
ambigues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Kan du plugga på mdma så kan du plugga på 6-mapb

Hm.. haha.. ah nä kanske inte ultimat att plugga på då kanske.
Citera
2014-04-21, 16:49
  #450
Medlem
GregorSpencers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ambigue
Är det här en RC som det skulle kunna vara möjlig att plugga på ā la tjack eller är den för euforisk och lik mdma?
Har faktiskt fått förvånansvärt mycket gjort under mina sessioner med 6-APB (betydligt mer än på t.ex. MDMA). Detta inträffar under rusets inledande fas, innan euforin tar över helt. Då brukar det kännas helt onödigt att sitta och skjuta upp saker och idéerna flödar fritt. Det dyker ofta upp nya lösningar på olika problem, inte enbart känslomässiga eller sociala utan även mer teoretiska. Skärpan och fokuset hos amfetamin finns där, utan tvekan. Allting är intressant, men inte på ett flummigt sätt. Den här fasen brukar dock inte vara längre än 1-2 timmar. I nästa fas - dvs. peaken - mår man helt enkelt för bra och kan lika gärna krama ett täcke. Ruset blir också fluffigare och mer psykedeliskt. Ska för övrigt tillägga att jag upplever 6-APB och 6-MAPB som i princip identiska, vilket inte alla gör.

Med andra ord: Kör på amfetamin istället. Även om den initiala fasen hos 6-APB sticker ut i jämförelse med andra empatogener så är det inte en "få-skit-gjort"-substans. Men om du måste plugga, måste vara påverkad och enbart har MDMA och 6-APB/6-MAPB att välja på så är det senare ett bättre val IMO.
Citera
2014-04-22, 18:32
  #451
Medlem
HentaiMannens avatar
Får in kosing imorgon, tänkte beställa denna underbara drog. Är R-S batch bra eller? Helst skulle jag vilja handla från J men...
Citera
2014-04-22, 18:36
  #452
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollish
4 timmar?

Mig tog det drygt ett dygn tills jag kunde sova bra. Och jag brukar kunna sova på stimulanter.
Såpass, är det vida kännt att 6-mapb har såpass kraftig efterstimulering så sömnen blir svår att nå?

Har också i vanliga fall relativt lätt att både äta och sova medans jag tar stimulanter som amfetamin, kokain, mdpv etc.

Och jag är fortfarande nyfiken på hur denna substans är i kombination med 4FPVP eller DiButylone, om det är en BIG NO NO eller om det går utan att invalidisera sitt belöningssystem/nervssystem för gott så att säga.
Citera
2014-04-22, 18:43
  #453
Medlem
MindTwisters avatar
Är det alltså värre AT på denna än på 6-apb? Har endast prövat 6-apb av alla x-(x)apb varianter, och den blir man ju ganska utbränd av dagen efter, men folk här verkar lägga extra betoning på just hur hemsk ATn är.

Ville köpa på mig ett mindre lager innan det klassas för att ha hemma, då det är billigare än molly och jag verkligen gillar 6-apb, men om det här ger ett helvete till AT i jämförelse så står jag nog över.
__________________
Senast redigerad av MindTwister 2014-04-22 kl. 18:46.
Citera
2014-04-22, 18:44
  #454
Medlem
Har läst lite här i tråden men är ändå osäker om denna substans går att snorta. Vet att många andra "liknande droger" som säljs i pellets (vad dom nu kallas?) slår bäst av att bomba det. Så vad rekommenderas, snorta eller bomba?

Edit: Nu när jag läst ytterligare någon sida så verkar det som att snorta är det som gäller.
__________________
Senast redigerad av Odens 2014-04-22 kl. 18:46.
Citera
2014-04-22, 19:24
  #455
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MindTwister
Är det alltså värre AT på denna än på 6-apb? Har endast prövat 6-apb av alla x-(x)apb varianter, och den blir man ju ganska utbränd av dagen efter, men folk här verkar lägga extra betoning på just hur hemsk ATn är.

Ville köpa på mig ett mindre lager innan det klassas för att ha hemma, då det är billigare än molly och jag verkligen gillar 6-apb, men om det här ger ett helvete till AT i jämförelse så står jag nog över.
Jo, AT:n är starkare på 6-MAPB jämfört med 6-APB tycker jag. Tycker denna är snäppet trevligare än 5-MAPB.

Den har ett hårdare rus än 6-APB. Dvs att det känns mer kroppsligt och AT:n är därefter.. Annars är det en trevlig substans.

Mvh
Citera
2014-04-22, 19:48
  #456
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lee Sterling
Såpass, är det vida kännt att 6-mapb har såpass kraftig efterstimulering så sömnen blir svår att nå?

På 6-APB var det svårt att sova men gick efter ett tag, åtminstone några timmar. Efter 6-MAPB var det omöjligt för mig att somna fören nästa dag. Detta alltså utan några hjälpmedel förutom alkohol.
__________________
Senast redigerad av Presentpapper 2014-04-22 kl. 19:51.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback