Citat:
Ursprungligen postat av
ScottWalter
Fast löneskillanden är ju inte i praktiken fördelad "per skalle" eller hur?
Men nu påstår ju ni feminister att kvinnor tjänar 4% mindre "per skalle", eller hur? Det är EXAKT vad ni påstår och det är EXAKT VAD DU PÅSTÅR I SAMMA INLÄGG.
Citat:
Så räknar man statistiskt.
HAHAHA!
Citat:
1. utslaget.
2. ej utslaget.
Eh, va?
Och?
Nej du, det går inte att förklara för dig.
Citat:
Du har fortfarande inte 0% i oförklarad löneskillnad som du påstod.
Bara ca 0,04%.
Eller alltså 0%.
Citat:
Och det går fortfarande inte att få en korrekt beräkning utifrån siffrorna från jämo undersökningen Om man är ute efter samma typ av siffra som de övriga undersökningarna. Eftersom jämo uppenbarligen inte är ute efter den siffran.
Du kan räkna hur fan du vill, du kommer inte över 1% ändå.