Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2014-05-07, 01:36
  #16921
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Familydude
Jag gillar dagens Sverige tycker det är ett av de bästa länderna i världen att leva i. Därmed inte sagt att det inte finns problem, det finns det naturligtvis och dessa måste vi försöka lösa. Därför tycker jag det är bra om partier som ska ställa upp i valet till Sveriges Riksdag har ett tydligt partiprogram där man förklarar hur man vill lösa dessa problem.

Jag tror inte att dagens invandring leder till kriminalitet, misär och fattigdom. Det finns idag stora problem med sveriges integrationspolitik som måste lösas. Människor som invandrar hit måste komma in i samhället, lära sig språket, få jobb osv mycket snabbare. Det finns vissa människor som kommer hit som idag inte är intresserade av att bli en del av de svenska samhället och det är ett stort problem.

MEN vi har en åldrande befolkning och behöver få hit invandrare som arbetar.

En fråga till dig, när vi slängt ut alla invandrare hur tror du det blir då? Kommer allt att vara bra då?
Hur kunde Sverige under 1800-talet som då var ett av världens mest homogena länder vara så fruktansvärt fattigt och eländigt? Hur kunde de finnas så omfattande problem med brottslighet, alkoholism fattigdom och allmänt elände när det bara fanns "etniska svenskar"?




Vi är en del av EU för att vi har ingått ett multilateralt avtal efter en folkomröstning, vi kan gå ut om vi vill vilket jag tycker vi borde. Att sluta avtal innebär per se en kompromiss där man uppsäger sig viss frihet för att åtnjuta andra förmåner vilket jag tycker är rimligt att man ibland gör.

Att vi skulle vara i händerna på det globala banksystemet får du gärna utveckla.

Finns det några siffror på när "etniska svenskar" kommer att vara i minoritet?

Det är väl självklart att det finns sociala problem också att allt inte går att skylla på invandringen även om flera av samhällets problem idag direkt går att kolla dit så gör inte allt det.

Hur skall man lösa integrationen anser du när de flesta som kommer hit söker sig till sina landsmän som redan bor här vilket tex svenskar som flyttar till spanska solkusten också gör. Att vilja bo med sina egna som pratar samma språk, delar samma sociala normer, kultur, seder och traditioner är fullständigt normalt men är också en av ingredienserna till varför mångkulturen är dömd att misslyckas. Det enda man kan göra skulle vara att tvångsintegrera folk med vapen såsom skedde i amerikanska skolor på 60 talet när nationella miliser vägrade att släppa in negrer och amerikanska staten skickade dit fallskärmsjägare för att om nödvändigt öppna eld mot vit befolkning för att lösa integrationen i vita skoldistrikt.

Vad det gäller arbetsmarkanden så gäller samma sak dvs svenskar anställer inte araber och negrer när det finns svenskar att tillgå precis som att du inte hittar så många svenskar i arabernas familjeföretag (pizzeriorna). Återigen är det den inbyggda etnocentrismen som gör att vi dras hellre till vår egen sort.
Citera
2014-05-07, 01:38
  #16922
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EvilG
Nu är jag en kommunistdåre. Du vet mer om mig än mig själv i högsta person. Smickrande
Intressant att du försöker kapa Moder Svea, visste du att de ni anser er att gynna och företräda politiskt avskyr perversioner som Hitlerism och fascism? Vi är så pass progressiva och framåt i tiden att man inte ens kan starta ett homofobiskt eller anti-abort parti, vilket säger en hel del om er framtida "maktövertagande". Till och med SD försöker framställa sig som HBT-vänliga. Att det inte är sant är en annan femma.

Det är löjligt att ni inte utför eugenik och raskoll (Steffys ögonbryn är tennisband, han borde kvalificera för att deporteras först) på era egna först. Min farfar sa alltid "innan du ska ut och förändra världen, förändra dig själv först". Detta är universalt vilket inkluderar Quislingarnas Parti. Check yourself before you wreck yourself!

Det är högst irrelevant om det finns eller inte finns "tusentals (om inte hundratusentals?)" personer av denna kaliber i Sverige. Försök inte att marginalisera Quislingarnas Partis nya de-facto maskots existens. Det skiner igenom.

Ni kommer aldrig att ta över. Till och med F! är större än er, vilket säger en hel del om vad folk i det här landet anser om blöjnazister.
Om ni nu mot alla odds som finns gör det, så kommer ni att möta på väldigt mycket motstånd. En marginaliserad och högljudd nazisekt som hör hemma på mentalsjukhus kommer aldrig ta över mitt land. Det kan jag ge mitt liv på


Du blandar ihop folks åsikter med medias makt och PK-mentaliteten de spridit under lång tid. Saker och ting kan gå väldigt fort när verkligheten tränger allt djupare in i människors sinnen och lögnerna som din sort sprider omkring sig börjar genomskådas. Det blåser nya vindar i hela Europa så håll i hatten, kulturmarxist.
Citera
2014-05-07, 01:39
  #16923
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EvilG
Nu är jag en kommunistdåre. Du vet mer om mig än mig själv i högsta person. Smickrande
Intressant att du försöker kapa Moder Svea, visste du att de ni anser er att gynna och företräda politiskt avskyr perversioner som Hitlerism och fascism? Vi är så pass progressiva och framåt i tiden att man inte ens kan starta ett homofobiskt eller anti-abort parti, vilket säger en hel del om er framtida "maktövertagande". Till och med SD försöker framställa sig som HBT-vänliga. Att det inte är sant är en annan femma.

Det är varken framåt eller progressivt, det är något som kommer driva oss ned i avgrunden. Den politik du och dina fränder för och propagerar för är oerhört skadlig för det svenska folket.

Citat:
Det är löjligt att ni inte utför eugenik och raskoll (Steffys ögonbryn är tennisband, han borde kvalificera för att deporteras först) på era egna först. Min farfar sa alltid "innan du ska ut och förändra världen, förändra dig själv först". Detta är universalt vilket inkluderar Quislingarnas Parti. Check yourself before you wreck yourself!

Stefan Jacobsson är med all tydlighet en german och svensk. Att han råkar ha kraftigt övervuxna ögonbryn förändrar naturligtvis inte detta faktum.

Din farfar är en ganska ointressant figur i sammanhanget.

Citat:
Det är högst irrelevant om det finns eller inte finns "tusentals (om inte hundratusentals?)" personer av denna kaliber i Sverige. Försök inte att marginalisera Quislingarnas Partis nya de-facto maskots existens. Det skiner igenom.

Det kanske det är. Robin Olsén imponerade som sagt föga och påminde mest om tusentals andra utbölingar i Sverige. Huruvida detta berodde på att han är en kass människa eller hade en dålig dag kan man diskutera. Jag står fast vid att den svenska folkkroppen har försämrats kraftigt de senaste decennierna.

Citat:
Ni kommer aldrig att ta över. Till och med F! är större än er, vilket säger en hel del om vad folk i det här landet anser om blöjnazister.
Om ni nu mot alla odds som finns gör det, så kommer ni att möta på väldigt mycket motstånd. En marginaliserad och högljudd nazisekt som hör hemma på mentalsjukhus kommer aldrig ta över mitt land. Det kan jag ge mitt liv på

När svensken får stenar kastade in genom vardagsrumsfönstret, ser sin fru misshandlas eller våldtas av rasfrämlingar eller tvingas gå förbi otäcka utländska gäng i sina kvarter kommer han förstås stödja oss. Ju tidigare "white-flight" minskar eller försvinner, desto bättre.
Citera
2014-05-07, 01:39
  #16924
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tvafragor
Så nu diskuterar vi icke-europeer endast? Så spanjorer, italienare, turkar, romer osv kommer få stanna kvar? Är de etniska svenskar efter ett DNA-test, alltså?

EDIT: En rådande arbetskraftsbrist kommer hur som helst att äga rum, det kan du inte komma ifrån. Det finns inte ens i närheten av tillräckligt med arbetslösa "svenskar" att fylla hålet med.

Den öppna arbetslösheten ligger idag på ca 10%. Om vi gör oss av med ett par hundratusen berikare så kommer det garanterat finnas jobb till de svenska ungdomarna. Ungdomsarbetslösheten ligger för närvarande runt 25%.

Skulle vi mot förmodan behöva arbetskraftsinvandring eller tillfälliga gästarbetare löser vi det inom Europa eller tar hit civiliserade människor från andra vita länder
Citera
2014-05-07, 01:41
  #16925
Medlem
Asens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EvilG
Nu är jag en kommunistdåre. Du vet mer om mig än mig själv i högsta person. Smickrande
Intressant att du försöker kapa Moder Svea, visste du att de ni anser er att gynna och företräda politiskt avskyr perversioner som Hitlerism och fascism? Vi är så pass progressiva och framåt i tiden att man inte ens kan starta ett homofobiskt eller anti-abort parti, vilket säger en hel del om er framtida "maktövertagande". Till och med SD försöker framställa sig som HBT-vänliga. Att det inte är sant är en annan femma.

Det är löjligt att ni inte utför eugenik och raskoll (Steffys ögonbryn är tennisband, han borde kvalificera för att deporteras först) på era egna först. Min farfar sa alltid "innan du ska ut och förändra världen, förändra dig själv först". Detta är universalt vilket inkluderar Quislingarnas Parti. Check yourself before you wreck yourself!

Det är högst irrelevant om det finns eller inte finns "tusentals (om inte hundratusentals?)" personer av denna kaliber i Sverige. Försök inte att marginalisera Quislingarnas Partis nya de-facto maskots existens. Det skiner igenom.

Ni kommer aldrig att ta över. Till och med F! är större än er, vilket säger en hel del om vad folk i det här landet anser om blöjnazister.
Om ni nu mot alla odds som finns gör det, så kommer ni att möta på väldigt mycket motstånd. En marginaliserad och högljudd nazisekt som hör hemma på mentalsjukhus kommer aldrig ta över mitt land. Det kan jag ge mitt liv på

Du har nog rätt, hoppas du kommer njuta av att bo i ett rosengård i framtiden bara
Citera
2014-05-07, 01:44
  #16926
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tvafragor
Och germaner är ursprungligen från Indusdalen mellan Pakistan och Indien.

Vad fasen har du rökt för morötter ? Visserligen är det sant att ett av de indoeuropeiska folken av flera (arierna) folkvandrade österut och slog sig ner Indusdalen där de sedermera rasblandades bort (drag av deras gener kan man dock fortfarande se i dagens indier där det emellanåt föds individer med knallblå ögon och vit hy), men vad har det med germaner eller västerländska kaukasier i huvudsak att göra. Det fanns flera västerländska folk som vandrade österut, en del hamnade som sagt i Indien en del i Afghanistan samt vissa i Persien men vad har det med saken att göra. Det stora flertalet stannade kvar i det som senare blev Europa.
Citera
2014-05-07, 01:46
  #16927
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Vad fasen har du rökt för morötter ? Visserligen är det sant att ett av de indoeuropeiska folken av flera (arierna) folkvandrade österut och slog sig ner Indusdalen där de sedermera rasblandades bort (drag av deras gener kan man dock fortfarande se i dagens indier där det emellanåt föds individer med knallblå ögon och vit hy), men vad har det med germaner eller västerländska kaukasier i huvudsak att göra. Det fanns flera västerländska folk som vandrade österut, en del hamnade som sagt i Indien en del i Afghanistan samt vissa i Persien men vad har det med saken att göra. Det stora flertalet stannade kvar i det som senare blev Europa.

Sannolikt har pajasen rökt judiska morötter.
Citera
2014-05-07, 01:51
  #16928
Medlem
EvilGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Att du ens orkar lägga ned sån möda på kommunpolitiken i Mora. Bor du där eller? Visst skulle Robin ha förberett sig bättre och förhoppningsvis har han lärt sig något av detta. Men med tanke på de korrumperade knallhattar som huserar som politiker vid Sveriges kommuner av alla partifärger och som bl.a totalt skuldsatt sina kommuner med flera hundra miljarder de senaste åren för att klara invandringen så tar jag lätt på den här intervjun.

Att du ens lägger ner en joule på att försöka förminska för Olséns räkning.
Vad finns det att lära sig förutom det redan uppenbara? Nämligen att läsa på om ens hjärtefrågor och inte stå där och hänvisa till "riks" eller svamla om robotar från hophäftade papper.

Buhu, där kom martyrrollen á la "jag är inte påläst". Hade verkligen inte förväntat mig den. För varje X*100 miljarder (där x <0 och >10, enbart heltal) så ökar du överslagsräknat tio procent av hela Sveriges offentliga utgifter (s.15, tabell 21) år 2013. Sveriges statsskuld minskar också dessutom.
Ditt klavertramp är dock förlåtligt, till skillnad från Olséns som kommer att få lida för detta livet ut.
Vet du ingenting om offentlig skuldsättning och dess effekter/orsaker samt enbart tror att den beror på invandringen bör du hålla käft. Är du ekonomisk talesperson för Quislingarnas Parti?
Citera
2014-05-07, 01:54
  #16929
Medlem
Rickard-SvPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EvilG
Att du ens lägger ner en joule på att försöka förminska för Olséns räkning.
Vad finns det att lära sig förutom det redan uppenbara? Nämligen att läsa på om ens hjärtefrågor och inte stå där och hänvisa till "riks" eller svamla om robotar från hophäftade papper.



Robotarna som tas upp i intervjun och kommunen vill införa: http://robotnyheter.se/tag/hemtjanst/

http://robotnyheter.se/2012/12/25/10-robotar-som-kan-forandra-halso-och-sjukvarden/


Jag är rätt säker på att Robins argument om att satsa mer resurser på äldreomsorgen och se till att de gamla får en daglig, mänsklig kontakt snarare än att bli övervakade av robotar, uppskattas av de äldre.
__________________
Senast redigerad av Rickard-SvP 2014-05-07 kl. 02:00.
Citera
2014-05-07, 02:13
  #16930
Medlem
EvilGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Europeisch
Det är varken framåt eller progressivt, det är något som kommer driva oss ned i avgrunden. Den politik du och dina fränder för och propagerar för är oerhört skadlig för det svenska folket.

Det är inte topic. I was trying to make a point.
Läsförståelse
Dock är det komiskt att du ger dig själv rätten att vara språkrör och tro dig anse veta vad som är bäst för svenska folket.

Citat:
Stefan Jacobsson är med all tydlighet en german och svensk. Att han råkar ha kraftigt övervuxna ögonbryn förändrar naturligtvis inte detta faktum.

Din farfar är en ganska ointressant figur i sammanhanget.

Bevisa det. Ögonbrynen väcker misstänksamhet åt hållet att hen är en rasbastardiserad och inte etthundraprocentig arisk/svensk människa. Låt hen göra ett rasbiologiskt test som man ska kontakta "riks" om enligt Olsén. Tydligen sitter de på någon sorts rasbiologisk Graal.

Citat:
Det kanske det är. Robin Olsén imponerade som sagt föga och påminde mest om tusentals andra utbölingar i Sverige. Huruvida detta berodde på att han är en kass människa eller hade en dålig dag kan man diskutera. Jag står fast vid att den svenska folkkroppen har försämrats kraftigt de senaste decennierna.

Nej, det är inte alls relevant. Det är enbart ett förminskande och patetiskt försök av flytt från fokus av faktumet att Olséns politiskt engagemang förvandlats till ett nationellt skrattobjekt.
Att den "svenska folkkroppen" (lol ) har försämrats inkluderar dig väl dig också? Därav är du en del av problemet

Citat:
När svensken får stenar kastade in genom vardagsrumsfönstret, ser sin fru misshandlas eller våldtas av rasfrämlingar eller tvingas gå förbi otäcka utländska gäng i sina kvarter kommer han förstås stödja oss. Ju tidigare "white-flight" minskar eller försvinner, desto bättre.

Jaha? Försöker du framställa dig som intellektuell samtidsskildrare? Och varför är det skillnad på om en svennebanan utför ett brott eller om det är en icke-rasifierad person? Sakligt utan tramsiga konspirationer, tack.
Citera
2014-05-07, 02:20
  #16931
Medlem
EvilGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rickard-SvP
Robotarna som tas upp i intervjun och kommunen vill införa: http://robotnyheter.se/tag/hemtjanst/

http://robotnyheter.se/2012/12/25/10-robotar-som-kan-forandra-halso-och-sjukvarden/


Jag är rätt säker på att Robins argument om att satsa mer resurser på äldreomsorgen och se till att de gamla får en daglig, mänsklig kontakt snarare än att bli övervakade av robotar, uppskattas av de äldre.

Om du hade läst artikeln du länkade till så står det uttryckligen att det är ett "sätt att tackla utvecklingen" med en äldre befolkning. Alltså ett förslag/sätt, inte en absolut verklighetsutveckling eller framtid som vi far emot i rasande fart som lilla Olsén försökte ge sken av i konspiratorisk anda.

Det får de, Olsén behöver inte oroa sitt lilla SciFi-indränkta huvud med det. Vänta tills borgarna är ute ur makten.
__________________
Senast redigerad av EvilG 2014-05-07 kl. 03:05.
Citera
2014-05-07, 02:21
  #16932
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EvilG
Det är inte topic. I was trying to make a point.
Läsförståelse
Dock är det komiskt att du ger dig själv rätten att vara språkrör och tro dig anse veta vad som är bäst för svenska folket.

Jag "ger mig ingen rätt". Jag ser sakligt på verkligheten. Planeten jorden består av olika folk. Svenskarna råkar vara ett av dessa folk. För tillfället råkar vi vara under attack av främmande folk. Därför är naturligtvis mitt etniska tänkande positivt för det svenska folkets överlevnad.

Citat:
Bevisa det. Ögonbrynen väcker misstänksamhet åt hållet att hen är en rasbastardiserad och inte etthundraprocentig arisk/svensk människa. Låt hen göra ett rasbiologiskt test som man ska kontakta "riks" om enligt Olsén. Tydligen sitter de på någon sorts rasbiologisk Graal.

Det är snarare du som skall "bevisa" att Jacobsson ser icke-germansk eller icke-svensk ut:

http://sm-cdn.gotamedia.se/ya/a74fa2c7733e944fe43be7065bc10e6e/704/396/archive/01089/naz_1089940a.jpg
http://1.bp.blogspot.com/-_hfTz35RkBE/UjRXfN-GLTI/AAAAAAAAGaU/1OkX7uAtb04/s1600/nazist1.jpg

Ögonbryn är en mycket liten detalj i sammanhanget. Jacobsson kanske har vallonskt (etniskt västeuropeiskt) påbrå, vad vet jag. Han ser extremt germansk ut.

Citat:
Nej, det är inte alls relevant. Det är enbart ett förminskande och patetiskt försök av flytt från fokus av faktumet att Olséns politiskt engagemang förvandlats till ett nationellt skrattobjekt.
Att den "svenska folkkroppen" (lol ) har försämrats inkluderar dig väl dig också? Därav är du en del av problemet

Nej, det är ett sakligt och objektivt konstaterande. Den svenska folkkroppen har försämrats på ett vedervärdigt vis under de senaste fem-sex decennierna. Du är sannolikt en av dessa skadliga personer. Själv är jag en vacker, arisk och intelligent svensk.

Citat:
Jaha? Försöker du framställa dig som intellektuell samtidsskildrare? Och varför är det skillnad på om en svennebanan utför ett brott eller om det är en icke-rasifierad person? Sakligt utan tramsiga konspirationer, tack.

Det är samma skillnad som när du får brottas med att din tattarbrorsa går ut och snattar i någon godisbutik. Man är av samma blod och stam och därför lojala med varandra. På så vis är vi naturligtvis inte lojala med eller intresserade av att försvara araber, negrer eller allehanda skumma asiatiska folk som begår brott här.

Du kan väl cykla hem nu och suga mer omskuren bögkuk?
__________________
Senast redigerad av Europeisch 2014-05-07 kl. 02:35.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in