2014-05-04, 16:02
Medlem
Befinner mig just nu på realm of the banished, nån som varit där? 5 elite + 2 goblins och en massa drops. Nice!
Citera
2014-05-04, 17:18
Medlem
TzOns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andersson93
Precis. Fast den är värdelös om du vill t.ex. ha en 2-set bonus och du bara har 1 del av det setet du vill ha. Det Du måste minst ha 2 delar av det setet du vill ha för att ringen ska vara användbar. Hoppas du förstår, jag är inte den bästa på att förklara.
Det var en klockren förklaring =) Har kvar den då jag hoppas hitta fler delar av immortal king setet. Dock måste jag rerolla ringen så den får crit.
Citera
2014-05-04, 18:48
Medlem
Virrigasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zzarox
Tänkte fråga lite snabbt. Ni som har ring of royal grandeur, hur mycket farmade ni för att få den?
Jag har nu farmat iaf 5h/dag i 5 dagar endast act 1 bounties och har fortfarande inte fått skiten, så lite fundersam på om jag bara har en otrolig otur eller om det är samma skit för alla..

Tog mig 3H efter att ha farmat normal A1, ringen rollade decent men det var nog mycket tur involverat
Nu ska jag bara lyckas hitta ett par delar från marauder, sen jävlar..

Snabb fråga till de som har marauder set; ligger vargens buff uppe hela tiden eller finns det någon CD på den?
Citera
2014-05-04, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virrigast
Tog mig 3H efter att ha farmat normal A1, ringen rollade decent men det var nog mycket tur involverat
Nu ska jag bara lyckas hitta ett par delar från marauder, sen jävlar..

Snabb fråga till de som har marauder set; ligger vargens buff uppe hela tiden eller finns det någon CD på den?

Cdn är den samma som innan för de aktiva buffsen, men du får ju alla aktiva buffs samt passiva.
Citera
2014-05-04, 19:05
Medlem
Kan thunderfury, ring of grandeur, cindercoat och allt vad de heter droppas på normal? Eller är det större chans att de droppar på T1?
Citera
2014-05-04, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soderlind
Kan thunderfury, ring of grandeur, cindercoat och allt vad de heter droppas på normal? Eller är det större chans att de droppar på T1?

Alla dom kan droppas i normal, dock så är det större chans i torment p.g.a högre drop på legendaries, med undantag för grandeur.
Citera
2014-05-04, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kruzifixxion
Alla dom kan droppas i normal, dock så är det större chans i torment p.g.a högre drop på legendaries, med undantag för grandeur.

Ok, tack!

Antar att det inte spelar någon roll om man lirar bountys, rift eller acter?
Citera
2014-05-04, 19:37
Medlem
Citat:
Ok, tack!

Antar att det inte spelar någon roll om man lirar bountys, rift eller acter?
För att få Ring of royal grandeur som jag såg att du nämnde tidigare så måste du köra act 1 bounties, det är där den droppar.
Citera
2014-05-04, 20:32
Medlem
Citat:
För att få Ring of royal grandeur som jag såg att du nämnde tidigare så måste du köra act 1 bounties, det är där den droppar.

Ok!

De andra droppar slumpmässigt alltså?

Vilka legendarys är "bäst" för en fire DH?
Citera
2014-05-04, 21:16
Medlem
Citat:
Ok!

De andra droppar slumpmässigt alltså?

Vilka legendarys är "bäst" för en fire DH?
Jag brukar använda mig av denna sida http://diablo.somepage.com/popular/items/demon-hunter

Där står det vilken piece som är mest använd av demon hunters, längst till vänster = de vanliga spelarna (de sämre 75% av spelarna). Mitten är de 25% bästa spelarna och höger är hardcore spelarna, sen är det bara att gå igenom piece för piece och mixtra lite.

Om jag vore du hade jag nog kört på, Andariel's Visage, Cindercoat, Magefist, Reaper's Wraps, Ring of Royal Grandeur som sjävklara pieces.

Andariel's Visage är den enda hjälmen som kan rolla elemental damage, Cindercoat är the chest of the chests för dh fire build, reapers wraps underlättar att spamma sin cluster arrow, magefist är bara otroligt bra och ring of royal grandeur talar för sig själv.
Senast redigerad av Zzarox 2014-05-04 kl. 21:21.
Citera
2014-05-04, 21:57
Medlem
Citat:
Jag brukar använda mig av denna sida http://diablo.somepage.com/popular/items/demon-hunter

Där står det vilken piece som är mest använd av demon hunters, längst till vänster = de vanliga spelarna (de sämre 75% av spelarna). Mitten är de 25% bästa spelarna och höger är hardcore spelarna, sen är det bara att gå igenom piece för piece och mixtra lite.

Om jag vore du hade jag nog kört på, Andariel's Visage, Cindercoat, Magefist, Reaper's Wraps, Ring of Royal Grandeur som sjävklara pieces.

Andariel's Visage är den enda hjälmen som kan rolla elemental damage, Cindercoat är the chest of the chests för dh fire build, reapers wraps underlättar att spamma sin cluster arrow, magefist är bara otroligt bra och ring of royal grandeur talar för sig själv.

Tack som tusan!!!!!
Citera
2014-05-04, 22:04
Medlem
Citat:
Tack som tusan!!!!!
Glad att vara till hjälp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto