2014-05-04, 03:14
Medlem
Tänkte fråga lite snabbt. Ni som har ring of royal grandeur, hur mycket farmade ni för att få den?
Jag har nu farmat iaf 5h/dag i 5 dagar endast act 1 bounties och har fortfarande inte fått skiten, så lite fundersam på om jag bara har en otrolig otur eller om det är samma skit för alla..
Citera
2014-05-04, 06:10
Medlem
boonies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zzarox
Tänkte fråga lite snabbt. Ni som har ring of royal grandeur, hur mycket farmade ni för att få den?
Jag har nu farmat iaf 5h/dag i 5 dagar endast act 1 bounties och har fortfarande inte fått skiten, så lite fundersam på om jag bara har en otrolig otur eller om det är samma skit för alla..

Du får den imorgon
Citera
2014-05-04, 07:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boonie
Du får den imorgon
Måste säga att du hade rätt, fick den nu klockan 7 på morgonen efter sisådär 400 caches. Är riktigt nöjd! Hyffsad roll också.
Citera
2014-05-04, 08:03
Medlem
ImWorthlesss avatar
Citat:

Tog mig 2150 bountys för att få den första.
mellan 2150 och 2200 har jag fått 2 till..
Har haft världens oflyt med loot de första 2150 bountys, dom få gånger legends droppade från bounty så var det Sköld eller Cloak

Förövrigt, drog in en Cindercoat igår, 435Dex, 19%Firebuff, 1 socket, 14% Dashing Strike Buff 25% reduce cost fireskills.
Får duga till munken nu tills man lyckas Gambla en bättre..
Citera
2014-05-04, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImWorthless
Har haft världens oflyt med loot de första 2150 bountys, dom få gånger legends droppade från bounty så var det Sköld eller Cloak

Förövrigt, drog in en Cindercoat igår, 435Dex, 19%Firebuff, 1 socket, 14% Dashing Strike Buff 25% reduce cost fireskills.
Fyfan, det lät inte allt för trevligt. Då hade jag inte så otur som jag trodde... Men känns ju riktigt jävligt när man setat där o farmat 300 caches så kommer polarn ny till spelet o lootar skiten efter 1 timme..
Citera
2014-05-04, 08:20
Medlem
qrounxqrounxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Samuelsson_
Hur levlar jag en karaktär snabbast? Sitter och gör "Wretched Mother" just nu, tänkte om det finns något som går ännu snabbare?

du blir boostad såklart. många kör bounties. personligen gillar jag hög torment ghom.
Citera
2014-05-04, 08:52
Medlem
Citat:

Har ca 3.7 k bounties och ~10 ringar. Dog nyligen på min barb och har försökt fått en ny, farmade endast akt 1 bounties igår, fick den tillslut en gång, men så blev det intellekt på den, frustrerande...
Jag skulle vilja säga att med 1-5 fulla inventorys med caches så har du den. Dock lite tveksamt
Citera
2014-05-04, 10:52
Medlem
TzOns avatar
Citat:

Är det den som gör att man behöver en mindre del i set items? Folk skrek på mig som en galning när jag hittade den, Hade precis startat och gjorde min andra del på adventure delen. =)
Citera
2014-05-04, 11:10
Medlem
Out-of-Steps avatar
Citat:

Fyfan, inser nu att jag inte var vidare smart. Har förstört ett par stycken av dessa ringar så jag tyckt att effekten inte verkade så bra...

Men har farmat efter den satans Crusaderskölden i 3 veckor. Den så att heavens fury har halva sin cd :/
Citera
2014-05-04, 12:09
Medlem
Andersson93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TzOn
Är det den som gör att man behöver en mindre del i set items? Folk skrek på mig som en galning när jag hittade den, Hade precis startat och gjorde min andra del på adventure delen. =)
Precis. Fast den är värdelös om du vill t.ex. ha en 2-set bonus och du bara har 1 del av det setet du vill ha. Det Du måste minst ha 2 delar av det setet du vill ha för att ringen ska vara användbar. Hoppas du förstår, jag är inte den bästa på att förklara.
Citera
2014-05-04, 12:21
Medlem
scarlots avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Andersson93
Precis. Fast den är värdelös om du vill t.ex. ha en 2-set bonus och du bara har 1 del av det setet du vill ha. Det Du måste minst ha 2 delar av det setet du vill ha för att ringen ska vara användbar. Hoppas du förstår, jag är inte den bästa på att förklara.

Ja, som andersson säger, så behöver du ha minst 2 set-delar för att ringens secondary ska kicka in Det räcker inte med att ha 1 del och få 2-set-bonus
Citera
2014-05-04, 13:20
Medlem
ImWorthlesss avatar
Citat:

Japp!

Innan jag hittade min första Setreduce-ring så körde vi Bountys, vi var helt klara med alla quest på act 1, en kille i klanen kom in och fick gratis-cache..
Givetvis fick han en ring där :P

Endel människor har satans flyt med RNG, andra inte
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in