2014-04-19, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ragingcow
Phil Leotardo är ju en ren citatmaskin gillar när han skrämmar upp shylock kärringen "Adios you fucking skank"

https://www.youtube.com/watch?v=hTsqiNSlsPQ
Ruggigt bra scen - "You'll suck our cocks? She any good? What am I asking you for? You probably showed her how".
Citera
2014-04-19, 18:43
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raumschiff
De spelar in scenen från ena hållet med Gandolfinis och Chianeses reaktioner i bild, och tar sedan om den från andra hållet med Bobby i bild, och klipper sedan ihop dessa. Alltså dyker Bobby (kan inte skådisens namn) upp med en dildo när de filmar Gandolfini som får syn på detta och garvar. Underbart om jag får säga det själv, gör scenen ännu roligare än vad den redan var haha!
Låter ju inte helt omöjligt men hänvisa till en källa som styrker det?
Citera
2014-04-19, 20:06
Medlem
putteH_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly

Har också sett det, kommer dock inte ihåg var. Säkert på youtube. Det finns iallafall.
Citera
2014-04-19, 21:00
Medlem
DrBrasas avatar
Citat:
Hört talas om Google.se?
Citat:
In order to make James Gandolfini genuinely laugh when he sees Bobby in his hunting outfit, Steve Schirripa actually came out wearing a dreadlocks wig, and a large dildo hanging out of his underwear. Källa
Citera
2014-04-19, 21:41
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrBrasa
Hört talas om Google.se?
Hört talas om att Flashback är ett diskussionsforum?
Vilka svar skall googlas? Vilka ska en förvänta sig svar gällande? Vart dras gränsen? Förklara!
Vidare är det kutym att om man påstår något kunna backa upp det.
Men nu vet jag. Tack.
Citera
2014-04-19, 23:38
Medlem
DrBrasas avatar
Citat:
Hört talas om att Flashback är ett diskussionsforum?
Ok, nu vet du. Vad var det du ville diskutera rörande citatet?
Citat:
Vilka svar skall googlas? Vilka ska en förvänta sig svar gällande? Vart dras gränsen? Förklara!
Vidare är det kutym att om man påstår något kunna backa upp det.
Men nu vet jag. Tack.
Förslagsvis provar man att googla enkla frågor själv först. Tex sopranos+dildo+bobby+tony. Typ första träffen.
Citera
2014-04-20, 13:12
Medlem
Citat:
Förslagsvis provar man att googla enkla frågor själv först. Tex sopranos+dildo+bobby+tony. Typ första träffen.
Schysst att det efterfrågades och sedan delades i tråden dock, jag visste aldrig att han hade dildon hängandes från sina kalsonger samt en dreadlocks-peruk på huvudet, det gjorde det hela flera gånger roligare - hade gärna velat se bild på det!
Citera
2014-04-20, 15:24
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Du missade målet
Citera
2014-04-21, 00:26
Medlem
DrBrasas avatar
Citat:
Du missade målet
Inte då, jag klargjorde detta mycket väl i och med mitt exempel. Läs igen.
Citera
2014-05-04, 17:13
Medlem
XtraXs avatar
Tittat igenom Sopranos boxen än en gång nu. En sak som stör mig, varför får Christophers sponsor vara med som "en i gänget"? Snubben som åker med till Florida när de ska försöka få Ben Kinglsley att vara med i Cleaver. Var han mad i maffian innan han blev CM's sponsor?
Citera
2014-05-04, 17:46
Medlem
wasfuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Tittat igenom Sopranos boxen än en gång nu. En sak som stör mig, varför får Christophers sponsor vara med som "en i gänget"? Snubben som åker med till Florida när de ska försöka få Ben Kinglsley att vara med i Cleaver. Var han mad i maffian innan han blev CM's sponsor?

Underbar karaktär! Tråkigt att han inte fick fler scener och lite större roll i serien tycker jag. Jag tror han skulle klassas som "Associate". Iallafall om man ska lita på denna sidan:
http://sopranos.wikia.com/wiki/Moltisanti_Crew

Han va flera gånger med och gjorde kriminella saker. Så han arbetade helt enkelt för Chris.

För övrigt en underbar scen:
https://www.youtube.com/watch?v=oeIf-9jE2mE#t=57

"That's what Vito did"
Citera
2014-05-04, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Han höll väl på med kreditkortsbedräggerier? Steget är då kanske inte så stort att ta till att bli en hantlangare för maffian?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in