2014-04-29, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av linkytheking
Behöver lite hjälp!

Vet någon vart det går att få tag i goggles (Stavning?) till min Location jacka? För en har försvunnit och själva gummit runt omkring så vore tacksamt om ni visste vart man kunde köpa det!

Mvh

Ebay eller maila CPC och förklara hur det ligger till.
Citera
2014-04-29, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ssl
Ebay eller maila CPC och förklara hur det ligger till.

Redan mailat CPC och dom kunde inte göra något och på ebay hittar jag ingen som säljer med gummit runt..
Citera
2014-05-02, 17:13
Medlem
Vad tycker ni om bucket hat? Är det inne igen eller är det snyggare med en keps i så fall?
Citera
2014-05-02, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pelle-Kanon
Vad tycker ni om bucket hat? Är det inne igen eller är det snyggare med en keps i så fall?

Jag tycker att bucket-hattar ser för jävliga ut. Hur än cäsual det är... Det är bara Hunter S. Thompson (Fear and Loathing in Las Vegas) som kan bära upp en solhatt. Vid närmare eftertanke så är jag kanske inte så casual om man "bör" bära Ellesse, Sergio Tacchini, K-way, Weekend Offender, Peaceful Hooligan, MA.Strum, och framför allt Casual Connoisseur som är inne.

Adidas, C.P Company, Stone Island, Nemen, Paul & Shark, Barbour (skjortor endast), Edwin, Nudie och Levis kör jag i stort sätt uteslutande. Har ett stort antal pikéer från RL, Hackett och Lacoste..

Ett par snygga jeans, en stickad överdel från SI med en skjorta från P&S eller Barbour under, Adidas eller Wallabees på fötterna och en jacka från CP, SI eller Nemen fungerar alltid.
Citera
2014-05-02, 23:39
Medlem
GSE_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vivalaboeg
Jag tycker att bucket-hattar ser för jävliga ut. Hur än cäsual det är... Det är bara Hunter S. Thompson (Fear and Loathing in Las Vegas) som kan bära upp en solhatt. Vid närmare eftertanke så är jag kanske inte så casual om man "bör" bära Ellesse, Sergio Tacchini, K-way, Weekend Offender, Peaceful Hooligan, MA.Strum, och framför allt Casual Connoisseur som är inne.

Adidas, C.P Company, Stone Island, Nemen, Paul & Shark, Barbour (skjortor endast), Edwin, Nudie och Levis kör jag i stort sätt uteslutande. Har ett stort antal pikéer från RL, Hackett och Lacoste..

Ett par snygga jeans, en stickad överdel från SI med en skjorta från P&S eller Barbour under, Adidas eller Wallabees på fötterna och en jacka från CP, SI eller Nemen fungerar alltid.

Är ju bara olika preferenser angående modet, NemeN, SI, CP osv är ju "new school" medans Fila, Tacchini och Ellesse är old school. Jag tycker en mix av båda är snyggast, beroende på tillfälle. SI, CP och Ma Strum har snygga jackor och tröjor utan stora tryck för det mesta. Men pikeèr kan man lätt införskaffa från tennis märkena, dom är ofta i snygga färger och sitter bra.

Mest tröttsamt är ju egentligen hela jävla grejen med att folk tycker dom ska tala om vad som är "casual" och inte. Jag hatar dock Casual Connoiseur som bara är rena blodsugare på "kulturen".
Citera
2014-05-02, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pelle-Kanon

Keps går hem i alla lägen, personligen tycker ja de riktigt fult med en bucket hat. Man ser ut som en fiskare eller pappa till päron.. Men ni som gillar det? Vad är det so ni tycker är snyggt med det osv?

Förövrigt nån som har tips på en snygg tunn jacka? Dock inte från SI eller C.P.
Citera
2014-05-04, 05:27
Medlem
GSE_s avatar
Bucket hats är väl i min mening lite som basker, man måste kunna bära upp det. Inte alla som kan det =)
Citera
2014-05-04, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GSE_
Bucket hats är väl i min mening lite som basker, man måste kunna bära upp det. Inte alla som kan det =)

Instämmer till fullo.
Citera
2014-05-04, 18:25
Medlem
NirvanAs avatar
Någon som har tips på lite snygga shorts?
Citera
2014-05-05, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Peacefulhooligans shorts är jävligt schyssta, speciellt cargo shortsen. Äger inga själv ännu men beställde i helgen så om de är lika snygga i verkligheten så blir det nog ett par till i någon annan färg.
http://www.peacefulhooligan.co.uk/shop/shorts/container-dry-shorts-navy-3234.html
Någon som har dessa? Vad tycker ni?
Citera
2014-05-05, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA

Peacefulhooligans shorts är jävligt schyssta, speciellt cargo shortsen. Äger inga själv ännu men beställde i helgen så om de är lika snygga i verkligheten så blir det nog ett par till i någon annan färg.
http://www.peacefulhooligan.co.uk/shop/shorts/container-dry-shorts-navy-3234.html
Citera
2014-05-06, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bobish

shorts som shorts säger ja, ser inte mkt skillnad på ett par shorts. Möjligt att italienska jeansshorts brukar va lite "douche" med färgstänk och hål. Men annars så ser väl shorts likadana ut från varje märke.

Dem du linka liknar ju ett par från a&f som ja ägt en gång i tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in