2013-07-16, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rossi1891
Vad fan lugna ner dig? Var bara irriterad över att jag inte kunde hitta dem. Dessutom så var det ju också en hel del ironi i inlägget vilket framförallt den sista meningen indikerar.

Jag är hur lugn som helst Man ska vara irriterad om man hittar de men någon annan köper de före eller bjuder mer, men finns ju ingen som helst beläggning för att vara irriterad över att inte hitta de skorna..så är läget, och det är bra. Hur som helst så får du ett lycka till från mig Det är svårt men det kommer om du håller utkik...
Citera
2013-07-16, 19:20
Medlem
http://i.imgur.com/hH93I1P.jpg
tillochmed badhanduken är cäsual
Citera
2013-07-16, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirenstilen
http://i.imgur.com/hH93I1P.jpg
tillochmed badhanduken är cäsual

Fast är skorna verkligen det?
Citera
2013-07-16, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeNeFrego
Fast är skorna verkligen det?
Du missade tydligen ironin trots ä:et, grattis.

Per definition nej, men ett par vita Pro keds tycker jag passar under sommarmånaderna. Man behöver inte alltid dressa top till tå, då blir ju bara risken överhängande att man ser ut som en beryktad casual julgran. (Mille jacka, SI tröja, Levis 501, Aqua halsduk, Barreburry keps och vita/ adidas trainers)
Citera
2013-07-16, 20:59
Medlem
Andickys avatar
Gillar ändå när Stone Island hade den här på hemsidan!
Fan att man aldrig slog till.

Stone Island-morgonrock..
http://i75.photobucket.com/albums/i288/Ravinar_ftw/morgonrock.jpg
Citera
2013-07-16, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirenstilen
Du missade tydligen ironin trots ä:et, grattis.

Per definition nej, men ett par vita Pro keds tycker jag passar under sommarmånaderna. Man behöver inte alltid dressa top till tå, då blir ju bara risken överhängande att man ser ut som en beryktad casual julgran. (Mille jacka, SI tröja, Levis 501, Aqua halsduk, Barreburry keps och vita/ adidas trainers)

Ironi framgår visst inte så tydligt på internet märker jag...
Citera
2013-07-16, 22:02
Medlem
chiefenLHFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Suxess
Fick hem det häromdagen, hur smidigt som helst. Medium satt sjukt bra på mig, tishan var däremot liiite stor. Jag kommer garanterat handla mer Ellesse kläder från getthelabel. Kör på!

Tack för svaret! Drog just iväg en beställning på diverse tröjor och T-shirts så det är bara hoppas att du har rätt.
Citera
2013-07-16, 23:23
Medlem
Getthelabel hade mycket FILA förut. Tyvärr hittade jag sidan för sent så min storlek var slut så det blev ingen beställning då. Billigt som satan var det men sidan gav ett rätt oseriöst intryck. När det är så billigt så får man känslan att det kanske inte är helt hundra.

Edit: kan tillägga att getthelabel är en del av www.jdsports.co.uk, som en del här har varit nöjda med. Har även själv gjort en beställning därifrån och varit nöjd med det jag fick hem.
Senast redigerad av ssl 2013-07-16 kl. 23:29.
Citera
2013-07-17, 17:06
Medlem
SLR-08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andicky
Gillar ändå när Stone Island hade den här på hemsidan!
Fan att man aldrig slog till.

Stone Island-morgonrock..
http://i75.photobucket.com/albums/i288/Ravinar_ftw/morgonrock.jpg

Haha det är så jävla fult att sätta badgen på en morgonrock!
Citera
2013-07-17, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chiefenLHF
Har du fått hem grejerna? Såg att frågan kom upp för någon sida sedan men har inte sett något svar.

Någon annan som har handlat från getthelabel.com? Är dom OK? Verkar vara lite olika åsikter kring sidan när man googlar den.

Frakten kan ta tid. Annars inga problem, har hört många som fått sina grejer utan problem. Dressas det i Lappland?
Citera
2013-07-18, 00:02
Medlem
Andickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SLR-08
Haha det är så jävla fult att sätta badgen på en morgonrock!

Hahaha, äsch...
Tänk blickarna man fått när man glidit omkring på badstranden iförd den...
Citera
2013-07-18, 01:40
Medlem
GSE_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andicky
Hahaha, äsch...
Tänk blickarna man fått när man glidit omkring på badstranden iförd den...

Fick en jävligt skön bild i huvudet nu på en snubbe som svassar runt på badstranden i sin SI badrock och har tagit bort patchen för att vara riktigt cäääsual.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in