2014-04-13, 03:22
Medlem
Felzs avatar
Vaknade 13:00 fredag, började dosera 4F-PVP intranasalt klockan 20:00 - 21:00. Har nu konsumerat runt 700 mg via bullet och metallrör. Vore det lugnt att somna med, vad jag tror är, Theralen? Jag har tidigare fått Theralen utskrivet från BUP, men har ej fått medicin utskrivet i snart 4 år. Fick dessa av en vän och om det ej är Theralen, så är det någon Z.

Rekommenderad dos för att somna, men ogärna vara zombie imorgon? Har våg med 10 mg marginal och 3xThera(?), okänd vikt. Jag är beredd på en rejäl AT, men tänker möjligtvis skjuta upp den någon dag och bruka det resterande 4F'et imorgon, ca 250mg. Skulle jag annars kunna bedöva morgondagen med mer Theralen för att låta 4F'et gå ur kroppen helt och sedan återdosera på måndag, eller senare i veckan?

Tack sam för snabbt svar!
Citera
2014-04-13, 22:10
Medlem
Unniss avatar
Ritalin och 4-mec, är det en okej blandning? Tips?
Tar tacksam emot svar här eller i pm.
Citera
2014-04-14, 00:13
Bannlyst
Baklofen och oxybutynin, kan det uppstå några komplikationer?
Citera
2014-04-16, 04:57
Medlem
Felzs avatar
Detta är ingenting jag planerar på att göra, utan bara är nyfiken över rent teoretiskt.

Om jag har förstått det rätt:

PCP = Noll kontroll, speedad. Smaskiga ansikten.
3-MeO-PCP = Tung body load, kontroll för erfarna brukare men ofta "för läskigt" för många.

Om man skulle vilja efterlikna ett PCP-rus så antar jag att någon kraftig stimulant vore att rekommendera, för att mista all kontroll liksom, bli en primitiv varelse som kan röra sig snabbt.

Jag planerar som sagt ej att göra den här mixen, men kommer ihåg för några månader sen då jag börjat kvällen med 4F-PVP och sedan ville somna på 5-meo-malt och en lapp special, vilket inte var det klokaste valet att göra. Stimulanter fungerar dock utmärkt för att "vakna upp ur dimman" man befinner sig i under&efter 3-meo-pcp.
Citera
2014-04-18, 11:44
Medlem
Halv flaska rötjut, några 6.0 och 300 mg tram? Borde inte vara någon fara Va?
Citera
2014-04-19, 15:30
Medlem
kinjinhoofers avatar
Ska antagligen köra tjack ikväll för första gången, har väl en 0.2-0.3 gram. Kommer dela upp det i små linor som jag fyller på med lite då och då.

Då jag är sugen på att dricka lite bira också så tänkte jag kolla om det verkligen är värt att blanda alkohol och tjack då det är första gången jag kör det. Inte tänkt att dricka mer än 3-4 öl.

Tips eller egna erfarenheter mottages gärna
Citera
2014-04-19, 15:38
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cappelito80
Halv flaska rötjut, några 6.0 och 300 mg tram? Borde inte vara någon fara Va?
Jo,dricker du alkohol och käkar tram så finns de risk att du somnar och spyr o kvävs av dina spyor,ge fan i o blanda tram med alkohol
Citera
2014-04-23, 22:48
Medlem
ZebraEs avatar
Hej alla flashbackare!! Nu på fredag tänkte jag för första gången testa E men innan dess behöver jag lite hjälp!

Det som oroar mig är att jag dagligen intar 50 mg Anafranil som är ett tricykliskt antidepressivt läkemedel.Anafranil= Icke-selektiva monoamin*återupptagshämmare

Detta har jag i 11 månader tagit mot depression(ej deprimerad längre) samt min lättare OCD.
Jag började från och med igår att minska dosen till 25 mg per dag istället, för att ha en sån låg dos som möjligt på fredag, samt att jag planerar att upphöra med medicinen inom snar framtid.

NU till kärnan då. Hur stor är chansen egentligen att drabbas av serotenergt syndrom eller liknande obehagliga/ev livsfarliga trauman? Liknande frågor har ställts många gånger när det gäller SSRI preparat men kunde inte hitta någon info när det gällde Anafranil(Klomipramin)

Jag planerar att ta 1 ecstasytablett, bosatt i Karibien och till skillnad från Sverige verkar det vara "E på riktigt" vilket potentiellt betyder att det kan frigöra en hel del serotonin antar jag.

Uppskattar verkligen all hjälp och alla tips jag kan få!!

Kram
Citera
2014-04-26, 16:24
Medlem
Kan jag Blanda Stesolid med Xanor/Xanax ??? utan problem ? mvh
Citera
2014-04-26, 17:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Robertt24
Kan jag Blanda Stesolid med Xanor/Xanax ??? utan problem ? mvh
Ja.
Citera
2014-04-26, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Ja.

Tackar !
Citera
2014-04-27, 03:06
Medlem
Tjack, alkohol och lyrica är lugnt va? Har tidigare under dagen tagit en rc som heter 4-bmc så den borde väl inte spela roll? Är nu under kvällen natten jag tänkt inta dessa preparat.

Tidigare har jag aldrig brytt mig vad jag blandat, aldrig tänkt på vilka konsekvenser det kan ge. Men en väldigt nära bekant är likadan har jag märkt och det är först då jag vaknat och insett att den där blandningen med sub+stesolid och ett par öl inte är så bra. Är först då min bekant blandat droger jag tänkte att han kan dö och då insåg vilka risker man tar. 1/10 ggr går det bra men fortsätter man så till slut ligger man där i en likkista och skänker sorg till dom som bryr sig om en. Nu pratar jag bara om potentiellt farliga kombinationer och inte om sköna blandning som tjack och lite röka + benso.
Senast redigerad av Odens 2014-04-27 kl. 03:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in