2015-02-14, 22:25
Medlem
limE86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Speirs
God kväll!

Läget är som följer. Jag och ett par vänner har tänkt piffa upp lördagskvällen med ethylon och NEB.
Vi är dock osäkra på att blanda dessa två, har kollat runt efter svar men finner tyvärr inget.

Kan vi blanda ethylon och NEB med hälsan i behåll?

Tacksam för snabbt svar!

Dumt att chansa att blanda två rc va?
Citera
2015-02-14, 22:31
Medlem
J.Boozes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av limE86

dumt att chansa med RC ö.h.t när det finns äkta vara, säkert och tryggt inrikes.
RC borde bannlysas eftersom det kan ha sidoeffekter vi inte känner till förrän tio år senare.

finns hundratal exempel där mediciner visat sig vara skitbra, men år senare orsakade tydligen extrema skader på tex foster och orsakade cancer med det tredje.

varför gambla med RC/spice när det finns beprövade droger.
Citera
2015-02-15, 00:28
Bannlyst
300mg Lyrica + Zopiklon ca 30-40mg + Lite bira = WOW. Känner mig otroligt mysig just nu.
Citera
2015-02-15, 09:02
Medlem
Tänkte ta ett par metamina mixat med sub..nåt som rekommenderas??

Mvh Dalton
Citera
2015-02-15, 13:28
Medlem
RuckaRuckaAlis avatar
Opiater o lite lustgas? Nån som har erfarenhet?
Citera
2015-02-15, 21:27
Medlem
Vad tror ni om att blanda 1500mg Gabapentin, 1 lapp AL-LAD, 250mg 3F-Fenmetrazin, 1,5g av prylshoppens "Essence" och ca:10 stark öl utspritt över 1-2 dagar? är ca 1,85 väger 100kg för att vara precis, hyffsat drog van också vad säger ni?
Citera
2015-02-15, 21:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HagelBrakarn
Vad tror ni om att blanda 1500mg Gabapentin, 1 lapp AL-LAD, 250mg 3F-Fenmetrazin, 1,5g av prylshoppens "Essence" och ca:10 stark öl utspritt över 1-2 dagar? är ca 1,85 väger 100kg för att vara precis, hyffsat drog van också vad säger ni?
Låter som en dålig idé. Är säkert inte speciellt trevligt och inte helt ofarligt.
Citera
2015-02-15, 22:00
Medlem
Ok, men vad sägs om 3F-Fenmetrazin + Öl 1 dag,Gabapentin + AL-LAD nästa och kanske spice till kvällen? eller viseversa
Citera
2015-02-18, 22:33
Medlem
anapols avatar
Tjo, tänkte bara kolla här. Jag har tagit tjack idag, nyss första linan och tänker nog suga i mig några till. Brukar alltid ha benso till hands för att somna. Men idag har jag bara 1 iktorivil och 1 fluntrazepam.

Däremot har jag en hel sub8a och 10 tramadol. Så till min stora fråga här, hur bra och hur skönt är det att landa på sub efter tjack? Att man drar i sig kanske 1mg för och käka 2-3 50mg tram för att sedan sussa gott? Fungerar det? Plus, så har jag 6 starköl också. Har alltså för lite benzo för att landa på.

MVh
Anapol
Citera
2015-02-18, 23:31
Medlem
Sallinskiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anapol
Tjo, tänkte bara kolla här. Jag har tagit tjack idag, nyss första linan och tänker nog suga i mig några till. Brukar alltid ha benso till hands för att somna. Men idag har jag bara 1 iktorivil och 1 fluntrazepam.

Däremot har jag en hel sub8a och 10 tramadol. Så till min stora fråga här, hur bra och hur skönt är det att landa på sub efter tjack? Att man drar i sig kanske 1mg för och käka 2-3 50mg tram för att sedan sussa gott? Fungerar det? Plus, så har jag 6 starköl också. Har alltså för lite benzo för att landa på.

MVh
Anapol

Sub fungerar utmärkt att landa på om du inte har benso, men 1 ikto och 1 fluni bör räcka för att landa dig från amfetaminet. Däremot rekommenderas de absolut att INTE ta Sub tillsammans med / nära på intag av amfetamin. Jag brukade själv göra det rätt ofta innan när jag använde mig av div. substanser, visste om faran men strunta väl helt enkelt i den.

Men skulle som sagt avråda dig från opioder när du tagit Tjack!

Mvh.
Citera
2015-02-18, 23:41
Medlem
Speirss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av limE86

Ursäkta för sent svar, men du har såklart helt rätt. Man skall aldrig riskera en blandning mellan olika RC's, oerhört onödigt och dumt. Får sitta med skämskudden och hoppas ingen på grund av min nonchalans via mitt inlägg blir motiverade till att göra något liknande huvudlöst.
Citera
2015-02-19, 00:24
Medlem
anapols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sallinskii
Sub fungerar utmärkt att landa på om du inte har benso, men 1 ikto och 1 fluni bör räcka för att landa dig från amfetaminet. Däremot rekommenderas de absolut att INTE ta Sub tillsammans med / nära på intag av amfetamin. Jag brukade själv göra det rätt ofta innan när jag använde mig av div. substanser, visste om faran men strunta väl helt enkelt i den.

Men skulle som sagt avråda dig från opioder när du tagit Tjack!

Mvh.
Har för hög tolerans för att 1 ikto och 1 fluni ska få mig till sömns. Har absolut inga planer på att ta subben under själva ruset, utan när man börjar känna sig seg. att då istället för att käka benz så drar jag en lina sub på 1mg istället? Det borde väl inte vara någon fara?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in