2014-04-23, 18:24
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klimax00
Jo, för jag hade bajsat i brallan om jag hade skrivit något dumt och han kom och knackade på. Hade skämts ögonen ur mig inför hela sverige . Och jag hade fått veta att jag lever av farsan och morsan !
Det är väl bara ett fåtal som har skämts inför kameran, t. ex den lilla stackars tjejen som brast i gråt. Annars verkar dom stå på sig rätt bra, tycker jag.
Senast redigerad av enfindam 2014-04-23 kl. 18:27.
Citera
2014-04-23, 18:28
Medlem
Flux-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Necrofili
Det avsnittet låg uppe i morse innan jag åkte till jobbet, nu har troligtvis TV3 plockat ner det. Varför vet jag inte, men det är förbannat irriterande.

Ja, vafaan. Jag tänkte sätta mig och kolla på det! Hoppas det dyker upp snart.
Citera
2014-04-23, 18:31
Medlem
Corrans avatar
Tycker det är intressant hur så många tycker att näthatet är hemskt...varför folk ska skriva elaka och i regel ganska puckade kommentarer på nätet.

Sen i samma inlägg så börjar de själva snacka skit om en hel yrkesgrupp?
Dumma i huvet, WT, mördare och allt möjligt

Den som tänker till lite förstår snabbt att transportbranschen är Väldigt stor. Vad enstaka personer gör och säger står knappast för alla.
Jag vet inte...men...väldigt märkligt att skriva allt i Samma inlägg t.om.

Och JA...vilket antiklimax om pedofilen! En kille som gjort så Flertalet gånger. Men nu har allt samhället gett honom sitt Straff, samhällstjänst i 100 timmar....

Sen vet jag inte direkt om det är näthat att tycka att nån ska pensionera sig?
Citera
2014-04-23, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Om man vill komma åt ett problem på allvar så gör man det inte genom att göra en freak show av det. Det är väl ingen som kan ta det här på allvar?

Citat:
Om man vill komma åt ett problem på allvar så gör man det inte genom att göra en freak show av det. Det är väl ingen som kan ta det här på allvar?

De vill inte komma åt problemet. De vill lyfta upp problemet och visa allmänheten! Sedan får vi hoppas att de rätta krafterna tar över. Jag tyckerp programmet är bra. Precis som när några kända människor läste upp sina hot i Tv tidigare.

Om folk hade mera ballar och vågade stå för sina åsikter istället!
Senast redigerad av Mackan09 2014-04-23 kl. 19:01.
Citera
2014-04-23, 19:00
Medlem
flashback hakade upp sig och skickade samma två gånger
Senast redigerad av Mackan09 2014-04-23 kl. 19:12.
Citera
2014-04-23, 19:06
Medlem
Citat:
Det är väl bara ett fåtal som har skämts inför kameran, t. ex den lilla stackars tjejen som brast i gråt. Annars verkar dom stå på sig rätt bra, tycker jag.

Vilken tjej började gråta? Hon i förrförra avsnittet som hade hotat någon journalist på Twitter? Hon som skämdes så mycket?
Citera
2014-04-23, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Necrofili
Det avsnittet låg uppe i morse innan jag åkte till jobbet, nu har troligtvis TV3 plockat ner det. Varför vet jag inte, men det är förbannat irriterande.

Mystiskt. Jag såg hela avsnittet precis efter det sänts på TV, på TV3 play.
Citera
2014-04-23, 19:35
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonym747
Vilken tjej började gråta? Hon i förrförra avsnittet som hade hotat någon journalist på Twitter? Hon som skämdes så mycket?
Ja, just det. Det var samma tjej som bönade och bad om att inte bli filmad.
Citera
2014-04-23, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonym747

Japp, hon bröt ihop av Robban & hans "enforcers", Hon hotade dock aldrig någon journalist.
Citera
2014-04-23, 21:58
Medlem
jenny.perssons avatar
Varför finns det inget avsnitt 4 på tv3 play??

Övrigt så jäkligt modigt med Robban som gick på lillbruden. Måste ha kännt sig riktigt mäktig och faderlig.
Men du Robban varför inte söka upp någon i din egen storlek och som inte är rädd för dig. Någon som också kan spela in samtidigt så ni inte kan vinkla ert program till er fördel.
Boka in en debatt i direktsänd tv tex.

Sen kan du ju börja med att definiera vad näthat är?

Till din fördel så har du ju ännu så länge gett dig på rätt personer då de skrivit riktiga hot och sånt är inte ok. Men att skriva man avskyr blattar och muslimer är något som är ett friskhetstecken.
Ja kanske inte för dig för du varken jobbar eller bor i skiten som politikerna ställt till med i landet.

Som numera van världsresenär undrar jag varför precis nästan vart enda land (den ursprungliga befolkningen) hatar Ja de HATAR muslimer?
De bryr sig inte ens om att dölja det utan de behandlar muslimerna som de förtjänar det, men inte vi i Sverige, här skall vi äta, bo, leva och skit tillsamamns med muslimerna som är så totalt främmande för oss som svenskar.

Anser du detta vara näthat Robban där folk skriver anonymt på nätet att det får vara nog med den här invandrings -cirkusen?
Jag skulle gärna gå ut offentligt och skrika ut mina åsikter, men jag har tyvärr familj anhöriga och ett jobb jag hade riskerat om jag offentligt gått ut med mina åsikter.

Varför skyddar inte du mig Robban, du stod väl en gång i tiden på den lille svaga människans sida som blev förtryckt av makthavarna. Vart tog den RObban vägen??

När är det Robban med Baseball trä och hota små tjejer. Här mår du egentligen Robert?
Citera
2014-04-23, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenny.persson
Varför finns det inget avsnitt 4 på tv3 play??

Övrigt så jäkligt modigt med Robban som gick på lillbruden. Måste ha kännt sig riktigt mäktig och faderlig.
Men du Robban varför inte söka upp någon i din egen storlek och som inte är rädd för dig. Någon som också kan spela in samtidigt så ni inte kan vinkla ert program till er fördel.
Boka in en debatt i direktsänd tv tex.

Sen kan du ju börja med att definiera vad näthat är?

Till din fördel så har du ju ännu så länge gett dig på rätt personer då de skrivit riktiga hot och sånt är inte ok. Men att skriva man avskyr blattar och muslimer är något som är ett friskhetstecken.
Ja kanske inte för dig för du varken jobbar eller bor i skiten som politikerna ställt till med i landet.

Som numera van världsresenär undrar jag varför precis nästan vart enda land (den ursprungliga befolkningen) hatar Ja de HATAR muslimer?
De bryr sig inte ens om att dölja det utan de behandlar muslimerna som de förtjänar det, men inte vi i Sverige, här skall vi äta, bo, leva och skit tillsamamns med muslimerna som är så totalt främmande för oss som svenskar.

Anser du detta vara näthat Robban där folk skriver anonymt på nätet att det får vara nog med den här invandrings -cirkusen?
Jag skulle gärna gå ut offentligt och skrika ut mina åsikter, men jag har tyvärr familj anhöriga och ett jobb jag hade riskerat om jag offentligt gått ut med mina åsikter.

Varför skyddar inte du mig Robban, du stod väl en gång i tiden på den lille svaga människans sida som blev förtryckt av makthavarna. Vart tog den RObban vägen??

När är det Robban med Baseball trä och hota små tjejer. Här mår du egentligen Robert?

För att det bara gått tre avsnitt?

Skriv till Robban själv och fråga!
Citera
2014-04-23, 22:09
Medlem
jenny.perssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
För att det bara gått tre avsnitt?

Skriv till Robban själv och fråga!

Tackar. Man får kanske göra detta.
Citera