2014-04-29, 21:49
Medlem
Någon här som har info om ratko zindovic? Vilken år invandrade han hit? Var bor han?

Edit: hittade lite på ratsit. Hans mobilnummer står där klart och tydligt
Senast redigerad av awerty 2014-04-29 kl. 21:54.
Citera
2014-04-29, 21:53
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av awerty
Någon här som har info om ratko zindovic? Vilken år invandrade han hit? Var bor han?

Finns en tråd om honom i ett annat delforum:

(FB) Vapenhandlaren (och bloggaren Corruptio) RATKO ZINDOVIC, LANDSKRONA (ändrad/Mod)
Citera
2014-04-29, 21:54
Medlem
WorldTradeCenters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av awerty

Annars så har du lite info här också

http://www.magasinetparagraf.se/kronikor/svensk-mastare-i-nathat
Citera
2014-04-29, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WorldTradeCenter
Annars så har du lite info här också

http://www.magasinetparagraf.se/kronikor/svensk-mastare-i-nathat

Saftig info
Citera
2014-04-29, 21:57
Bannlyst
Hahaha så jävla kass hon är på att ljuga!!
Citera
2014-04-29, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cramor
Hahaha så jävla kass hon är på att ljuga!!

Vadå? Hon satt ju o sket.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zorb89
Men så är det, fega jävlar hela bunten. Skriver du att jag är ett CP som ska dö garvar jag bara.

99999999/100000000 fall är bara uppmärksamhets fjollor och folket älskar svordomar och hemskheter, så är det bara och därför ser det ut som det gör på nätet. Internet = uppmärksamhet och flickorna sökte samma sak.

Varför då gå på en enstaka person som skriver som typ resten gör. Gå på pyskfall istället som stalkar, hänger ut och hotar enstaka individer istället.

Du förstår kanske inte riktigt huvudsyftet med programmet, som antagligen knappast är att hänga ut idioter och hitta de värsta psykfallen. Det är att få alla som du kallar "typ resten" att tänka efter innan de kastar ur sig dumheter. Det är också det bästa sättet att upptäcka de riktiga psykfallen, att låta dem framstå ensamma i kommentarsfält, här på fb etc. Det är när vi andra skriver lika dumt som de kan gömma sig.
Citera
Medlem
WERYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klossmongo
Vad fånigt att söka upp tanten som kallat Aschberg för fjant. Sen propsade han på att de skulle skaka hand och "försonas". Har han något slags komplex, att han måste bli älskad av alla lr?

Jag fick mig ett gott skratt av det. När man tänker på hur han konfronterar folk, som mordhotar och skriver väldigt grova saker, för att sedan konfrontera någon som tycker att han är en fjant, samt att han borde gå i pension. Fast med tanke på vad som hänt med pensionerna i dagens Sverige, så kan jag nästan förstå att han tar det som ett personangrepp
Citera
2014-04-29, 21:59
Medlem
Hon som pratar är ju sämsta lögnaren! Vaddå, menans hon var på toa skapade hennes "vänner" massa konton på hennes dator och använde Sandras identitet? Hur går det ihop?

Har i alla fall varit en intressant säsong, och många gånger blev man smått förargad över Roberts agerande. Väntar på nästa säsong!
Citera
2014-04-29, 22:00
Medlem
Först så säger hon att det var hennes granne som hade flyttat, men sen så säger hon att det var hennes kompisar! :P
Citera
2014-04-29, 22:01
Medlem
fuckdoiknows avatar
Haha fyfan vilken livets nitlott man dragit om man är den lilla rödhåriga tjejen som konfrontreras nu. Det är väl såna där sattyg man gör när man är 15 och börjat hänga på internet. Inte fan räknar man med att bli konfronterad av Robert Aschberg och TV3
Citera
2014-04-29, 22:03
Medlem
Trumpeters avatar
Den sista tjejen var inte lite pateiskt.

- Det var inte jag. Tyvärr.

Inte helt trovärdig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in