Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-05-28, 18:57
  #4729
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Varför är det idiotiskt? Var ett tag sedan jag såg på trolljägarna. Men minns att en kvinna filmade med mobilen när hon fick besök på sitt jobb av Aschberg och Fatima Khawari. Kvinnan hade ifrågasatt som så många andra gjort om Fatima Khawari verkligen var en ensamkommande flicka. Och så var det att hon ifrågasatt om dom övriga som kommit verkligen var barn.

Fatima Khawari är en obehaglig sak. Kvinnan frågade vad Fatima Khawari tyckte om att hans kompisar hotat kvinnan att dom skulle våldta henne. Fatima Khawari skrattade och svarade. "men det har dom väl inte gjort? .... än."

Trolljägarna borde jagat dom ensamkommande barnen som trollade om sin ålder istället. Och tagit reda på om Fatima Khawari verkligen var en pojke eller flicka. Eller man eller kvinna för han var över 18år han med. Var ju en så extrem trollning med dessa ensamkommande barnen. Tänk på alla barn som inte kom hit för att dessa vuxna män kom hit. Helt plötslig började det komma hit ensamma barn. Inte ens när det var finska vinterkriget 1939-1940 så kom det hit en massa barn där åldern kunde ifrågasättas. Kostade en jävla massa pengar. Jämför kostnaden per ensamkommande barn och kostnaden för ukrainarna som kommer nu.

Därför han hade väl skämt ut sig och betett sig som en idiot på nätet. Varför skulle han filma Aschberg? Var han inte peddo också eller något? Ingen som minns?
Citera
2023-05-28, 19:11
  #4730
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterj76
Därför han hade väl skämt ut sig och betett sig som en idiot på nätet. Varför skulle han filma Aschberg? Var han inte peddo också eller något? Ingen som minns?

Du och jag skriver inte om samma uthängning. Du skriver om en han, jag skriver om en hon. Kvinnan var egenföretagare och hade en hårsalong. Inlägget du skrev innan och som jag citerade handlade om en "idiot". Och en idiot kan vara av både av manligt och kvinnligt kön.

Kan det vara Christofer Berg, Jockibois bror du menar? Visste inte att han var Jockibois bror. Men han var med i Trolljägarna han med. Minns inte om han filmade själv. Han berättar i en video om det. Han kanske man kan uppfatta som en idiot? Den gången han var med så hade han skrivit något negativt om en bög som var med i BigBrother. Bögen var judehatare, och blev därför utkastad ur BigBrother då han inte kunde hålla käft om sitt judehat.

Min medverkan i TROLLJÄGARNA.... *Berättar om saker dom klippt bort*

https://www.youtube.com/watch?v=8ChNPcxGtMA
Citera
2023-05-28, 19:30
  #4731
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Du och jag skriver inte om samma uthängning. Du skriver om en han, jag skriver om en hon. Kvinnan var egenföretagare och hade en hårsalong. Inlägget du skrev innan och som jag citerade handlade om en "idiot". Och en idiot kan vara av både av manligt och kvinnligt kön.

Kan det vara Christofer Berg, Jockibois bror du menar? Visste inte att han var Jockibois bror. Men han var med i Trolljägarna han med. Minns inte om han filmade själv. Han berättar i en video om det. Han kanske man kan uppfatta som en idiot? Den gången han var med så hade han skrivit något negativt om en bög som var med i BigBrother. Bögen var judehatare, och blev därför utkastad ur BigBrother då han inte kunde hålla käft om sitt judehat.

Min medverkan i TROLLJÄGARNA.... *Berättar om saker dom klippt bort*

https://www.youtube.com/watch?v=8ChNPcxGtMA

Jag vet att vi inte skriver om samma person, men du citerade mitt inlägg och ställde en fråga som jag svarade på. Häng med lite!

Det var inte jockibois bror förövrigt. Tror killens egen mobilfilm av Aschberg var uppe på youtube eller tiktok också. Tror han blev konfronterad vid tunnelbanan eller dylikt.
__________________
Senast redigerad av peterj76 2023-05-28 kl. 19:36.
Citera
2023-05-28, 19:39
  #4732
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterj76
Jag vet att vi inte skriver om samma person, men du citerade mitt inlägg och ställde en fråga som jag svarade på. Häng med lite!

Det var inte jockibois bror förövrigt.

Ok mitt inhopp där jag citerade dig var om någon idiot som filmat Trolljägarna. Har vart med rena idioter i Trolljägarna. Men många av dom som hängts ut har kunnat försvara sig genom att göra egna videos. Som säkert setts och kommer ses mer än tv programmet Trolljägarna. Tror det skulle kunna bli mycket sådant nu. När Trolljägarna spelades in fanns det inte riktigt dom kamerorna i mobiltelefoner som det finns idag. Det skulle bli för svårt för Trolljägarna.

Dumpen där dom hänger ut pedofiler. Det är vad som gäller idag. Och det är inte lätt för någon som hängts ut på Dumpen och kunna försvara sig.
Citera
2023-05-28, 22:40
  #4733
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Ok mitt inhopp där jag citerade dig var om någon idiot som filmat Trolljägarna. Har vart med rena idioter i Trolljägarna. Men många av dom som hängts ut har kunnat försvara sig genom att göra egna videos. Som säkert setts och kommer ses mer än tv programmet Trolljägarna. Tror det skulle kunna bli mycket sådant nu. När Trolljägarna spelades in fanns det inte riktigt dom kamerorna i mobiltelefoner som det finns idag. Det skulle bli för svårt för Trolljägarna.

Dumpen där dom hänger ut pedofiler. Det är vad som gäller idag. Och det är inte lätt för någon som hängts ut på Dumpen och kunna försvara sig.

2014-2018 fanns det väl rätt hyffsade kameror ändå i mobilen.

Försvara sig genom att göra egen video? De i Trolljägarna har ju uppenbarligen trakasserat på nätet, vad ska de försvara sig emot genom att filma lite? De ser bara efterblivna ut när de drar upp mobilen och börjar filma. Sen finns det väl säkert också fall där den "utsatta" är en idiot som i fallet du nämnde.

Peddosarna i Dumpen har ju skrivit med barn så svårt att försvara sig mot det.
__________________
Senast redigerad av peterj76 2023-05-28 kl. 22:51.
Citera
2023-05-29, 00:09
  #4734
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterj76
2014-2018 fanns det väl rätt hyffsade kameror ändå i mobilen.

Försvara sig genom att göra egen video? De i Trolljägarna har ju uppenbarligen trakasserat på nätet, vad ska de försvara sig emot genom att filma lite? De ser bara efterblivna ut när de drar upp mobilen och börjar filma. Sen finns det väl säkert också fall där den "utsatta" är en idiot som i fallet du nämnde.

Peddosarna i Dumpen har ju skrivit med barn så svårt att försvara sig mot det.

Ok så det är inte så länge sedan Trolljägarna sändes som jag trodde. 5-9år sedan. Trodde det var åtminstone 10år sedan det slutade sändas på tv. Tiden går så fort sedan 1900-talet tog slut.

Det var inte ovanligt att dom som sa sig blivit trakasserade var mycket värre på att trakassera, mobba, trolla, hetsa och hota än den som blev uthängd som ett troll.

Du och jag har nog något gemensamt. (19)76. Jag tycker det blivit så löjligt det här med internet och hur känsliga folk är. Men det är väl så det blivit i övriga samhället med. Var inte så här på 1900-talet. Dom här trakasserierna som folk utsätts för nuförtiden på internet. Hade inte tagits på allvar för +20år sedan. Inget som står på internet är ändå sant. Det var så man sa. Att vara en internetkrigare på 90-talet det var inte tufft. Tänk om man kunde visa upp vad som skrevs på Aftonbladet chatt 1995. Det var inget folk tog på allvar. Inte seriöst. Och det var inte så att man fick vara med på tv för man skrivit något på internet. Men idag så vill många bli internetkändisar. Och dom blir det.
Citera
2023-05-29, 00:26
  #4735
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Ok så det är inte så länge sedan Trolljägarna sändes som jag trodde. 5-9år sedan. Trodde det var åtminstone 10år sedan det slutade sändas på tv. Tiden går så fort sedan 1900-talet tog slut.

Det var inte ovanligt att dom som sa sig blivit trakasserade var mycket värre på att trakassera, mobba, trolla, hetsa och hota än den som blev uthängd som ett troll.

Du och jag har nog något gemensamt. (19)76. Jag tycker det blivit så löjligt det här med internet och hur känsliga folk är. Men det är väl så det blivit i övriga samhället med. Var inte så här på 1900-talet. Dom här trakasserierna som folk utsätts för nuförtiden på internet. Hade inte tagits på allvar för +20år sedan. Inget som står på internet är ändå sant. Det var så man sa. Att vara en internetkrigare på 90-talet det var inte tufft. Tänk om man kunde visa upp vad som skrevs på Aftonbladet chatt 1995. Det var inget folk tog på allvar. Inte seriöst. Och det var inte så att man fick vara med på tv för man skrivit något på internet. Men idag så vill många bli internetkändisar. Och dom blir det.

Folk är besatta av internet nuförtiden och lever sina liv där i princip. Alla ungar är beroende av sociala medier. Knappast hälsosamt och inte konstigt att folk mår mer och mer piss längre ned i åldrarna med tanke på allt meningslöst scrollande och surfande de ägnar sig åt från morgon till kväll.
Citera
2023-10-12, 18:44
  #4736
Medlem
Vad gör de idag som tex Mr Kul från Åsele?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback