Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-24, 00:02
  #1537
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenny.persson
Varför finns det inget avsnitt 4 på tv3 play??

Övrigt så jäkligt modigt med Robban som gick på lillbruden. Måste ha kännt sig riktigt mäktig och faderlig.
Men du Robban varför inte söka upp någon i din egen storlek och som inte är rädd för dig. Någon som också kan spela in samtidigt så ni inte kan vinkla ert program till er fördel.
Boka in en debatt i direktsänd tv tex.

Sen kan du ju börja med att definiera vad näthat är?

Till din fördel så har du ju ännu så länge gett dig på rätt personer då de skrivit riktiga hot och sånt är inte ok. Men att skriva man avskyr blattar och muslimer är något som är ett friskhetstecken.
Ja kanske inte för dig för du varken jobbar eller bor i skiten som politikerna ställt till med i landet.

Som numera van världsresenär undrar jag varför precis nästan vart enda land (den ursprungliga befolkningen) hatar Ja de HATAR muslimer?
De bryr sig inte ens om att dölja det utan de behandlar muslimerna som de förtjänar det, men inte vi i Sverige, här skall vi äta, bo, leva och skit tillsamamns med muslimerna som är så totalt främmande för oss som svenskar.

Anser du detta vara näthat Robban där folk skriver anonymt på nätet att det får vara nog med den här invandrings -cirkusen?
Jag skulle gärna gå ut offentligt och skrika ut mina åsikter, men jag har tyvärr familj anhöriga och ett jobb jag hade riskerat om jag offentligt gått ut med mina åsikter.

Varför skyddar inte du mig Robban, du stod väl en gång i tiden på den lille svaga människans sida som blev förtryckt av makthavarna. Vart tog den RObban vägen??

När är det Robban med Baseball trä och hota små tjejer. Här mår du egentligen Robert?

Mår du dålig eller vad håller du på med?
Om du har åsikter om programmet skicka ett jävla mail till honom, ditt patetiska kräk.
Citera
2014-04-24, 09:02
  #1538
Medlem
Fiskfjolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne37
Mår du dålig eller vad håller du på med?
Om du har åsikter om programmet skicka ett jävla mail till honom, ditt patetiska kräk.

Det var inte snällt sagt! Lika bra att någon letar upp dig och lär dig en läxa
Citera
2014-04-24, 11:48
  #1539
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Det är väl bara ett fåtal som har skämts inför kameran, t. ex den lilla stackars tjejen som brast i gråt. Annars verkar dom stå på sig rätt bra, tycker jag.


Ja, tyvärr. Ja tjejen visade sig väldigt ångerfull.
Citera
2014-04-24, 13:10
  #1540
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klimax00
Ja, tyvärr. Ja tjejen visade sig väldigt ångerfull.
Ångestfull skulle jag vilja säga. När Aschberg & Co dyker upp med hela sitt artelleri sparas det inte på krutet. Det dyker ofta upp ett självbelåtet leende hos Aschberg när han har lyckats skrämma och förnedra dessa inför kameran.
__________________
Senast redigerad av enfindam 2014-04-24 kl. 13:15.
Citera
2014-04-24, 20:10
  #1541
Medlem
Fan vad drygt att de tog bort avsnitt fyra. Tänkte se det igår men orkade inte.. och nu finns det inte längre. vet någon varför?
Citera
2014-04-24, 21:01
  #1542
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arabianstallion
Fan vad drygt att de tog bort avsnitt fyra. Tänkte se det igår men orkade inte.. och nu finns det inte längre. vet någon varför?

Undrar samma sak.
Citera
2014-04-24, 21:40
  #1543
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LonerMisfit
Undrar samma sak.
Misstänker att det kan vara något juridiskt..?
Citera
2014-04-24, 21:42
  #1544
Medlem
muntiis avatar
TV3 skriver på deras facebooksida att det är "tekniska problem" med filen.
Citera
2014-04-24, 21:43
  #1545
Medlem
jenny.perssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne37
Mår du dålig eller vad håller du på med?
Om du har åsikter om programmet skicka ett jävla mail till honom, ditt patetiska kräk.

Är du en s.k "näthatare"?
Hur har vi det med värdegrunden? Just nu känner jag mig K R Ä N K T.

Vore kanske inte så smart att skicka mail. Lite efterforskning får han väl själv göra.
Citera
2014-04-24, 21:54
  #1546
Medlem
plusforwards avatar
Avsnitt 4 var ändå skräp så ni missade inget?
Citera
2014-04-24, 22:06
  #1547
Medlem
punksvins avatar
Avsnitt 4 går att se i Telia bredands-TV:s programbibliotek för er som har tillgång till detta. Så det kan ju stämma att de har tekniska problem med filen som tidigare skribent sa.

En sak jag funderat lite på är om inte senaste tidens uthängningar/avpixlingar/avanonymiseriande kan verka kontraproduktivt framöver. Det är ju inga större problem att röra sig hyffsat anonymt på nätet om man tänker till och läser på en smula. Så enkelt att även de värsta galningarna och hatarna med viss möda kan lära sig detta. Då kan man ju hypotetiskt hamna i ett läge som är etter värre än vad det är idag.
Vad tror ni övriga om detta?
Citera
2014-04-24, 23:30
  #1548
Medlem
thelindgrennheros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arabianstallion
Misstänker att det kan vara något juridiskt..?
Antagligen. Avsnittet saknas fortfarande.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback