Citat:
Ursprungligen postat av
Prixm
Lönar sig att gråta om att man inte får saker. Bara för det fick jag Earth gloves, bara en del till sen är jag good to go, eller ja, jag behöver ringen också.. Det har tagit antal x hundra timmar att få två delar earth, så får väl räkna med ett antal hundra timmar till då men still. Fick även en 2400 dps TF, inte för att den är användbar senare när jag switchar till fire.
Proccar inte earthquake TF? I så fall borde TF vara ganska bra för den builden med tanke på hur många små attacker som earthquake gör.
Citat:
Ursprungligen postat av
Prixm
Lightning barbs är värdelösa. Eller ja, Barbarians är värdelösa överlag nu tills man får 4 set Earth och 80%+ fire damage. Jag spelar dock lightning WW specc fortfarande för jag kommer inte gå över till fire fören jag har alla delar jag behöver.
Whirlwind ska typ aldrig användas egentligen. Men spelar du högst T3 så antar jag att WW fortfarande är bra att utnyttja. Oavsett om du spelar fire eller lightning.
Neh, HotA barbs kan vara ganska starka utan något speciellt gear. Dessutom är det ju bra att stacka fire damage om man nu ska byta till earrhquake spec senare.
Jag undrar dock om de kommer nerfa lut socks + earthquake settet. Det känns lite för starkt just nu.