2014-05-13, 03:00
Medlem
Då har man tagit paragon 600 på hc. http://oi61.tinypic.com/jk94qu.jpg
Usch vad trött jag är på nephalem rifts nu, fields of misery runs var tusen gånger mer skoj.
Att dom inte designade riftsen lite mer som i torchlight II. Skulle vart roligare om nycklarna var lite mer sällsynta, kanske till och med en RNG drop, och att varje nyckel var något speciellt, t.ex 100 % exp, 10 % more chance to find listed items here.

Iallafall på onsdag förhoppningsvis - Bye bye rifts.
Citera
2014-05-13, 08:13
Medlem
Datamined Patch 2.0.5

http://www.diablofans.com/news/48064-datamined-patch-2-0-5-class-changes-and-strings
Citera
2014-05-13, 09:03
Medlem
vad kommer man göra istället för rifts? vad är det stora med denna patch?
Citera
2014-05-13, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kruzifixxion
Då har man tagit paragon 600 på hc. http://oi61.tinypic.com/jk94qu.jpg
Usch vad trött jag är på nephalem rifts nu, fields of misery runs var tusen gånger mer skoj.
Att dom inte designade riftsen lite mer som i torchlight II. Skulle vart roligare om nycklarna var lite mer sällsynta, kanske till och med en RNG drop, och att varje nyckel var något speciellt, t.ex 100 % exp, 10 % more chance to find listed items here.

Iallafall på onsdag förhoppningsvis - Bye bye rifts.

Citera
2014-05-13, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stolten85

Man kan väll variera mer mellan rifts/bounties.
Cachen från bounties i torment1+ har chans att ge samma drops som i rifts. (set-items)
Om det är något annat han syftade på är jag osäker på.
Citera
2014-05-13, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loxus
Kan RoS-spelare spela med vanilla?
Ja, det är nada problems!
Citera
2014-05-13, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stolten85

Bounties syftade jag på, känns relativt meningslösa att göra i nuläget bortsett från ringen, dock i kommande patch kommer dem att buffas och kunna droppa set items m.m Hoppas bara att det blir nu på onsdag
Citera
2014-05-13, 11:47
Medlem
Vincent_Vegass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kruzifixxion
Bounties syftade jag på, känns relativt meningslösa att göra i nuläget bortsett från ringen, dock i kommande patch kommer dem att buffas och kunna droppa set items m.m Hoppas bara att det blir nu på onsdag

Är det någon som VET när denna patchen släpp. Har hört "på onsdag" i typ 3 veckor nu!

/V_V
Citera
2014-05-13, 11:50
Medlem
AquaRegias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vincent_Vegas
Är det någon som VET när denna patchen släpp. Har hört "på onsdag" i typ 3 veckor nu!

/V_V

Du vill förmodligen inte ha ännu en gissning, men på diablofans så står det "Patch 2.0.5 hit the servers tonight, but won't be activated until the scheduled maintenance is over.", så jag gissar på att det blir "på onsdag"
Citera
2014-05-13, 12:58
Medlem
Vincent_Vegass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AquaRegia
Du vill förmodligen inte ha ännu en gissning, men på diablofans så står det "Patch 2.0.5 hit the servers tonight, but won't be activated until the scheduled maintenance is over.", så jag gissar på att det blir "på onsdag"

Är det schedueled maintenance ikväll? Innebär det att man inte kan lira? Vilka tider....?

/V_V
Citera
2014-05-13, 13:30
Medlem
AquaRegias avatar
Citat:
Är det schedueled maintenance ikväll? Innebär det att man inte kan lira? Vilka tider....?

/V_V

Maintenance för US idag/ikväll, kommer väl för EU som vanligt imorgon förmiddag eller vad det nu brukar vara.
Citera
2014-05-13, 13:40
Medlem
Citat:

/V_V

Brukar vara bokat mainteance mellan 03.00-11.00 på onsdagar, men servrarna brukar vara uppe runt 09.00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in