2014-04-17, 19:16
Medlem
Fûrims avatar
Lite sen på bollen, men fungerar det att gå in på b.net store och byta land till US och gifta över spelet till min email och få det billigare?

Tacksam för snabba svar, spelsugen!
Citera
2014-04-17, 19:24
Medlem
D.Winchesters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fûrim
Lite sen på bollen, men fungerar det att gå in på b.net store och byta land till US och gifta över spelet till min email och få det billigare?

Kör på, gjorde så själv. Diggar Diablo stenhårt efter expansionen.
Citera
2014-04-17, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fûrim

Ja, det bör fungera. Du kan byta mellan eu, asia och americas innan du startar spelet.

Edit:
Fick precis tredje delen av earthquake settet.
Vet någon om earthquakes stackar med varandra?
Senast redigerad av pukknub 2014-04-17 kl. 19:35.
Citera
2014-04-17, 19:41
Medlem
Red-Pandas avatar
Jag fick precis en sån där nyckel del som man kan använda för att crafta en nyckel för att öppna nån slags portal.

Kan det droppa något specielt inne i dom portalerna?
Kan jag använda den nyckeln för att öppna en portal flera gånger om?
Citera
2014-04-17, 19:54
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Red-Panda
Jag fick precis en sån där nyckel del som man kan använda för att crafta en nyckel för att öppna nån slags portal.

Kan det droppa något specielt inne i dom portalerna?
Kan jag använda den nyckeln för att öppna en portal flera gånger om?

Du craftar en exp ring (Hellfire ring, googla det).

Nej, nyckeln är engångsnykel.

Edit: Känns även att expbonusen är meningslös,35% är inte mycket när man lirar torment.

Så, alla kommer köra med "setbonus ringen" (kommer inte ihåg namnet) +´random annan ring än som det var förrut.

Hellfire kommer nog bara vara till alts som lvlar upp.
Citera
2014-04-17, 20:30
Medlem
Red-Pandas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Du craftar en exp ring (Hellfire ring, googla det).

Nej, nyckeln är engångsnykel.

Edit: Känns även att expbonusen är meningslös,35% är inte mycket när man lirar torment.

Så, alla kommer köra med "setbonus ringen" (kommer inte ihåg namnet) +´random annan ring än som det var förrut.

Hellfire kommer nog bara vara till alts som lvlar upp.

Det var ju tråkigt.

Den är ju inte änns värd att skicka till en alt, en alt har man ju levlat upp på ett par timmar.
Citera
2014-04-17, 20:41
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Red-Panda
Det var ju tråkigt.

Den är ju inte änns värd att skicka till en alt, en alt har man ju levlat upp på ett par timmar.

Eller sätta den på en follower

Har min lvl60 hellfire ring på min follower.
Citera
2014-04-17, 20:47
Medlem
Out-of-Steps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prixm
Den proccar aldrig på WW längre. Proccar helt okej ofta med allt annat, men jag har gått från att göra T3 rifts på 5-6 minuter, till ungefär 15.

Ja, jag har börjat plocka på mig fire gear. Men jag har inte haft så tur med fire gear gudarna så har en lång väg att gå.
Hade ingen aning om att den inte procar på WW längre. Då känns hela effekten meningslös för det specet.

Fast se det positiva nu kan du utforska nya vapen och grejer istället för att en är 100% säkert BiS.

Vad har CoTA för typ av dmg? Verksr grymt med setbonusen att de varar tills de dör.
Citera
2014-04-17, 21:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Out-of-Step
Hade ingen aning om att den inte procar på WW längre. Då känns hela effekten meningslös för det specet.

Fast se det positiva nu kan du utforska nya vapen och grejer istället för att en är 100% säkert BiS.

Vad har CoTA för typ av dmg? Verksr grymt med setbonusen att de varar tills de dör.

Den proccar ju, men typ 5% istället för 100%. Men jag läste att det är ännu en bugg från Blizzards sida. Att den blev övernerfad med WW. Så återstår att se, om den dras upp till typ 30-40% som resten av alla legendery affixes brukar ha så kommer den fortfarande att vara viable.

Jag vill inte utforska nya vapen. Det är fortfarande samma för Fire Barb, Devastator och Sankis är bäst. För dom har Fire % dmg i sig. Så det är näst intill 100% BiS ändå. Ja, Immortal settet är bra, men inte tillräckligt bra, både raekors och earth är bättre. Men speciellt earth nu när fire barbs är det enda som är viable.
Citera
2014-04-17, 22:41
Medlem
Citat:
Den proccar ju, men typ 5% istället för 100%. Men jag läste att det är ännu en bugg från Blizzards sida. Att den blev övernerfad med WW. Så återstår att se, om den dras upp till typ 30-40% som resten av alla legendery affixes brukar ha så kommer den fortfarande att vara viable.

Jag vill inte utforska nya vapen. Det är fortfarande samma för Fire Barb, Devastator och Sankis är bäst. För dom har Fire % dmg i sig. Så det är näst intill 100% BiS ändå. Ja, Immortal settet är bra, men inte tillräckligt bra, både raekors och earth är bättre. Men speciellt earth nu när fire barbs är det enda som är viable.

Borde inte IK + Earth vara rätt nice? oändlig fury med ancients fury + earthquake + spamma Hota?

Det tråkigaste med barb IMO är att höra "Not enough fury" hela tiden och då kör jag ändå med charge/stamina och war cry/charge.

Sitter själv på två fina earth delar + två IK, en av varje till och den satans ringen. Då kanske d3 blir kul igen.
Citera
2014-04-18, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Aldrig sett det hända själv, men skulle fan aldrig våga stanna på T2 som du gjorde i ditt screenshot, vette fan om jag hinner nöta ned dem i T2.

Vart med om de 3ggr nu, första gången fick ja total panik
Citera
2014-04-18, 00:32
Medlem
Opilus5500s avatar
Citat:
Jag har 90% lightning damage, och det är värdelöst jämfört med fire. Enda anledningen att jag haft det är för att jag haft Shard of Hate, som hittils har varit det bästa vapnet in game och har proccat lightning (aka extra dmg från light % dmg). Men som nu är nerfat och är totalt värdelöst, det är absolut inte värt att spela lightning speccs längre då det är totalt underlägset när det kommer till fire.

Då skall du köra Posions % build =)) de äger
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in