2014-04-15, 15:04
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kupochan
Jag håller med i allt du skrev.
Samt har jag börjat gräva i miss. Pålssons liv. Den där stämningen från Haninge verkar vara känsligt ämne. Samt så har jag försökt luska ut mer om "R". Hon hävdar att det är sträng sekretess kring ärendet. ... men det är ju inte så. .

Jag har fått ett PM ang Haninge-gate och att där finns en del smaskigheter att finna "om man bara gräver lite". Kanske har du också fått det och från samma avsändare? Jag har dock varken tid eller ork att rota i det men om du känner att du har det och du finner något kul får du gärna dela med dig.
Citera
2014-04-15, 15:41
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
Jag har fått ett PM ang Haninge-gate och att där finns en del smaskigheter att finna "om man bara gräver lite". Kanske har du också fått det och från samma avsändare? Jag har dock varken tid eller ork att rota i det men om du känner att du har det och du finner något kul får du gärna dela med dig.

Kan du vidarebefordra det meddelandet till mig?
Citera
2014-04-15, 16:34
Medlem
kupochans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
Nej, det har jag inte fått. Men domen i Haninge var inte fullständig version. Det går att få ur hela om man går dit och hämtar ut. Vilket jag har tid att göra då jag bor i Stockholm. R förundersökning går att hämta ut med, det är det jag tycker ska bli spännande att läsa.
Citera
2014-04-16, 13:34
Medlem
William Hainess avatar
Ok, era privata meddelanden eller lägenhetssaneringar är inte topic här. Denna tråd handlar om skvaller om Berny Pålsson. Skärpning. Varningar kommer delas ut i nästa runda.

/Mod
Senast redigerad av William Haines 2014-07-10 kl. 18:31.
Citera
2014-04-16, 16:09
Medlem
EttNypons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kupochan
Nej, det har jag inte fått. Men domen i Haninge var inte fullständig version. Det går att få ur hela om man går dit och hämtar ut. Vilket jag har tid att göra då jag bor i Stockholm. R förundersökning går att hämta ut med, det är det jag tycker ska bli spännande att läsa.

Om du hämtar ut dem så vill jag väldigt gärna läsa!
Citera
2014-04-16, 19:56
Medlem
Denosynliges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EttNypon
Om du hämtar ut dem så vill jag väldigt gärna läsa!

Jag med!
Citera
2014-04-17, 01:49
Medlem
Okej, nu blir jag konfunderad här.. vad är detta?

(Från Emmas instagram)

bernyblue: Har du tänkt hur morsekoden om du inte har gjort det så kan du ju fundera på det i ambulansen. Medan nog ligger och dör...

Från denna bild:
http://instagram.com/p/m0uByhNKEl/

Emma verkar ha skurit upp handlederna riktigt illa, såpass att ambulansen kom och berny skriver skumheter.

Vad händer egentligen?

(Varning, grafiskt.) http://instagram.com/p/m0uByhNKEl/

bernyblue Ex? Jasså knullar inte du med dina partners? Kan du förresten morse koden?
bernyblue Ja emma vad har du gjort egentligen?
bernyblue Kan du förresten morse koden?
bernyblue Jag behöver veta
bernyblue Tack på förhand. PS ska signalera snuten men det blir bara signalfel
Senast redigerad av Pajnispung 2014-04-17 kl. 01:51.
Citera
2014-04-17, 05:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pajnispung
Okej, nu blir jag konfunderad här.. vad är detta?

(Från Emmas instagram)

bernyblue: Har du tänkt hur morsekoden om du inte har gjort det så kan du ju fundera på det i ambulansen. Medan nog ligger och dör...

Från denna bild:
http://instagram.com/p/m0uByhNKEl/

Emma verkar ha skurit upp handlederna riktigt illa, såpass att ambulansen kom och berny skriver skumheter.

Vad händer egentligen?

(Varning, grafiskt.) http://instagram.com/p/m0uByhNKEl/

bernyblue Ex? Jasså knullar inte du med dina partners? Kan du förresten morse koden?
bernyblue Ja emma vad har du gjort egentligen?
bernyblue Kan du förresten morse koden?
bernyblue Jag behöver veta
bernyblue Tack på förhand. PS ska signalera snuten men det blir bara signalfel

Verkligen sjukt. Hon har gått ut på bloggen med att hon hatar Emma och påstår att Emma bara vill sola sig i Bernys självdestruktiva glans, men det där är helt knäppt och teatraliskt empatibefriat.

Och sedan:

bernyblue
Har du tänkt hur morsekoden om du inte har gjort det så kan du ju fundera på det i ambulansen. Medan nog ligger och dör...

Har man ingen empati så är det alltid vackert att spela teater. Hoppas att Emma blockat Bernys kommentarer.
Citera
2014-04-17, 10:47
Medlem
Gafflens avatar
Förvisso att jag inte varit snäll mot varken Berny eller Emma men KOM IGEN.
Att önska livet ur någon är ju bara patetiskt och hemskt, öppet på instagram dessutom.

Tycker det verkar som att Berny är mer avundsjuk på Emma, eftersom hon verkar ha gått vidare från miss B.

Varje gång man ser ett sådant inlägg så funderar man på om det är droger inblandat i bilden, eller om hon bara är en avundsjuk, bitter "änka".
Citera
2014-04-17, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LitenGulligPonny
Verkligen sjukt. Hon har gått ut på bloggen med att hon hatar Emma och påstår att Emma bara vill sola sig i Bernys självdestruktiva glans, men det där är helt knäppt och teatraliskt empatibefriat.

Och sedan:

bernyblue
Har du tänkt hur morsekoden om du inte har gjort det så kan du ju fundera på det i ambulansen. Medan nog ligger och dör...

Har man ingen empati så är det alltid vackert att spela teater. Hoppas att Emma blockat Bernys kommentarer.

Alltså va? Jag må vara trött men vad menar B? & Morsekoden, vad i hela friden har den med saken att göra?
wtf?
Citera
2014-04-17, 15:08
Medlem
Hyperexiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rowsie
Alltså va? Jag må vara trött men vad menar B? & Morsekoden, vad i hela friden har den med saken att göra?
wtf?

Tre korta och tre långa (=SOS-signal) tjut så att ambulanspersonal vet att det snart är dags att lämna in? Jag skippar att vara kryptisk just nu och säger........ jag fattar noll.
Citera
2014-04-17, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rowsie
wtf?
Lite så jag tänkte också, ja. Jag fattar ingenting för texten är osammanhängande och felskriven. :S

Såg också på instagram en liten filmsnutt med han Daniel och hundarna.. Sättet hon pratar på där..lr hur hon låter liksom. Hon låter så hård och kall. Hemlösheten och knarkeriet gjorde väl det med henne men jag föredrog den gamla Berny där hon ligger i soffan i dokumentären och lät så..mjuk och sårbar. Den hon blivit nu..detta hårda och kalla.. Nej, det bekommer henne inte. Annars har jag absolut inget emot henne dock. Bara saknar den gamla mer oskuldsfulla Bernyn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in