2014-08-03, 13:07
Medlem
Antitrinitarians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
Två stora hundar i en liten etta dessutom där hon sitter och kedjeröker hela dagarna. Nä men vilken briljant idé.

Såg för övrigt precis att Malin kommenterat Jannes äckliga facebook-status och är allt annat än glad. Alltså jag tror hon är så less på honom innerst inne. Liksom han bryr sig bara om sig själv och sin kuk och helt uppenbart inte ett skit om varken barnen eller henne. Hoppas hon lämnar honom en dag.

Berny har också kommenterat den, ändå tar han inte bort den. Om både frun och älskarinnan misstycker kanske det är en idé att radera?
Citera
2014-08-03, 17:23
Medlem
-Jamaica-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antitrinitarian
Berny har också kommenterat den, ändå tar han inte bort den. Om både frun och älskarinnan misstycker kanske det är en idé att radera?

Men hur ska alla då få veta att han fått ligga?
Citera
2014-08-03, 19:10
Medlem
Antitrinitarians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Jamaica-
Men hur ska alla då få veta att han fått ligga?

Ah, ja är har du ju en poäng. Det är helt klart viktigare än att visa dom han säger sig älska respekt.
Citera
2014-08-03, 19:45
Medlem
mittenskittens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antitrinitarian

Jag gick in på hans FB nu och de senaste offentliga inlägget jag kan se är från 16e juli... verkar som att han tagit bort nu? Eller är ni vän med honom? xD
Citera
2014-08-03, 21:19
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mittenskitten
Jag gick in på hans FB nu och de senaste offentliga inlägget jag kan se är från 16e juli... verkar som att han tagit bort nu? Eller är ni vän med honom? xD

Har en skärmdump från K på statusen han la upp ifall du är intresserad av att se den.
Citera
2014-08-03, 21:56
Medlem
roewsvetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
Två stora hundar i en liten etta dessutom där hon sitter och kedjeröker hela dagarna. Nä men vilken briljant idé.

Det kan inte bli annat än bra, om ingen galen granne kommer in med store niven, eller dumma psykiatrin inte gör som stackars (övergreppade) Berny vill. Om det skiter sig är det andras fel, men då får dom smaka på en polisanmälning, på min ära!
Citera
2014-08-04, 00:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gafflen
Har en skärmdump från K på statusen han la upp ifall du är intresserad av att se den.
Jag är intresserad om Berny och Malins kommentarer finns med.
Citera
2014-08-04, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mittenskitten

Jag ser det fortfarande. Är inte vän med honom.
Och fröken Pålsson har varit och tittat på valpen ikväll. (bilder på fb)
Citera
2014-08-04, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yellow.submarine
Jag ser det fortfarande. Är inte vän med honom.
Och fröken Pålsson har varit och tittat på valpen ikväll. (bilder på fb)

Uppfödaren har kommenterat statusen om vilken valp, cockerpoo och nåt annat. Hon borde fan varnas :/ stackars hundar
Citera
2014-08-04, 00:33
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sprstr
Uppfödaren har kommenterat statusen om vilken valp, cockerpoo och nåt annat. Hon borde fan varnas :/ stackars hundar

Varna henne?
Kan inte själv då jag inte har fb.
Citera
2014-08-04, 01:02
Medlem
Denosynliges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gafflen
Varna henne?
Kan inte själv då jag inte har fb.

Tror vi Berny lurar uppfödaren?
Citera
2014-08-04, 01:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Denosynlige
Tror vi Berny lurar uppfödaren?
Tvivlar på att hon är ärlig med vad som hänt hennes tidigare husdjur iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in