Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-11, 18:59
  #1
Medlem
jamesdeans avatar
Flashback har för närvarande en bugg där stora trådar kan gå sönder när man försöker sammanfoga dem med andra. Jag glömde tillfälligt bort detta och försökte sammanfoga en tråd med en nybörjarfråga in i Den Stora Nybörjartråden, och då gick allt åt helvete. Först syntes tråden, men var stängd (trots att jag inte stängt den), men jag fick jag ett felmeddelande om en "redirect loop" när jag försökte öppna tråden. När jag försökte välja "Öppna tråd" fick jag felmeddelandet "Du försöker öppna en tråd som inte finns". Efter några timmar hade tråden helt försvunnit"och syntes inte i sökresultat eller dyl.

Så det finns inte så mycket att göra än att helt enkelt starta en ny tråd. Det är möjligt att den gamla tråden finns kvar i systemet någonstans och kommer gå att återställa så småningom, men vi får använda denna så länge.

/mod
Citera
2014-04-11, 21:21
  #2
Medlem
stashboxs avatar
Jag hade mitt första inlägg i denna tråd sedan 09 eller liknande, la väldigt mycket tid på mitt inlägg men det försvann redan för ett år sedan tror jag.. Fick ändå aldrig svar....
Det jag funderar över är att vi borde på något vis få "noobsen" att faktiskt posta här och inte starta x5 noob trådar varje dag.. Märker ni andra av att kvalitén på CB forat sjunkit lägre än någonsin?

Fred mina vänner!
__________________
Senast redigerad av stashbox 2014-04-11 kl. 21:27.
Citera
2014-04-11, 22:12
  #3
Medlem
Frostflakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stashbox
Jag hade mitt första inlägg i denna tråd sedan 09 eller liknande, la väldigt mycket tid på mitt inlägg men det försvann redan för ett år sedan tror jag.. Fick ändå aldrig svar....
Det jag funderar över är att vi borde på något vis få "noobsen" att faktiskt posta här och inte starta x5 noob trådar varje dag.. Märker ni andra av att kvalitén på CB forat sjunkit lägre än någonsin?

Fred mina vänner!

Jag tycker det går åt andra hållet, mer kvalitet än någonsin.
Hoppas även jag på att nybörjare skriver här, så det blir lite mer städat. ^^
Citera
2014-04-13, 16:32
  #4
Medlem
Kan någon berätta för mig hur jag på bästa sättet utan en våg får fram 0.2 gram weed i en joint? Weedet i sig är sönderdelat med händer och sax.

Vad tycker ni dessutom är det bästa att blanda ut en joint med så att man får en stadigare eld och stabilitet i den?
Funkar detta teet om man finfördelar det ännu mera?http://i.imgur.com/UJAgQ6X.jpg

(jag vet att tobak också fungerar, fast då måste jag köpa det också sen rosta skiten och det orkar jag inte.. Därför letar jag efter lite tips!)
Citera
2014-04-13, 16:52
  #5
Avstängd
ZLAKOWSKIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StaffanStaffanson
Kan någon berätta för mig hur jag på bästa sättet utan en våg får fram 0.2 gram weed i en joint? Weedet i sig är sönderdelat med händer och sax.

Vad tycker ni dessutom är det bästa att blanda ut en joint med så att man får en stadigare eld och stabilitet i den?
Funkar detta teet om man finfördelar det ännu mera?http://i.imgur.com/UJAgQ6X.jpg

(jag vet att tobak också fungerar, fast då måste jag köpa det också sen rosta skiten och det orkar jag inte.. Därför letar jag efter lite tips!)
kör bara med gräset, det funkar ju bättre än med te iallfall. Finfördela det genom att hacka det med en kniv på e skärbräda eller ta ett glas och gå lös med en sax.
Citera
2014-04-13, 18:50
  #6
Avstängd
ZLAKOWSKIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StaffanStaffanson
Brinner det med en jämn glöd då eller?

Sen kan du även om du kan svara hur jag gör för att få fram en 0.2g hög från en 5g hög!=)
Ja, det brinner tillräckligt bra, ta typ 2-3 buds och klipp ner dom fint så blir det ca 0,2 gram
Citera
2014-04-13, 19:46
  #7
Medlem
stashboxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZLAKOWSKI
Ja, det brinner tillräckligt bra, ta typ 2-3 buds och klipp ner dom fint så blir det ca 0,2 gram

Hur fasiken gjorde du denna uträkning? Måste vara mycket små buds om 2-3 st ska bli 0,2
Citera
2014-04-13, 20:19
  #8
Avstängd
ZLAKOWSKIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stashbox
Hur fasiken gjorde du denna uträkning? Måste vara mycket små buds om 2-3 st ska bli 0,2
jo alltså jag menar 2-3 stycken av dom ''mindre budsen'' som man kan se där högst uppe till vänster i bilden han länkade.
Citera
2014-04-13, 20:20
  #9
Avstängd
ZLAKOWSKIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StaffanStaffanson
Här har ni annars bild på påsen i sig https://anonfiles.com/file/410306ec1...d7ec3460206dec
najs, är det en vakuumpåse eller zip?
Citera
2014-04-14, 17:31
  #10
Medlem
Hej, har precis fått min första böter för ringa narkotikabrott. Det här är kanske en dum fråga men skickar dom boten via posten? Och betalar man den som en faktura eller hur gör man? Morsan brukar nämligen öppna min post av någon jävligt korkad anledning och är rädd att jag får bo på gatan om hon får reda på detta.
Citera
2014-04-14, 20:25
  #11
Medlem
skoningens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wtfwjd
Hej, har precis fått min första böter för ringa narkotikabrott. Det här är kanske en dum fråga men skickar dom boten via posten? Och betalar man den som en faktura eller hur gör man? Morsan brukar nämligen öppna min post av någon jävligt korkad anledning och är rädd att jag får bo på gatan om hon får reda på detta.

Ja du får en faktura hemskickad med post. Be din mor att sluta snoka bland dina brev eller ändra din adress.
Citera
2014-04-14, 20:32
  #12
Medlem
Om man vill blanda ut gräset i jointen - vad är det bästa att blanda med? Jag föredrar att röka utan tobak, men om jag bara tar weed i så går det åt väldigt mycket på en joint. Dessutom blir jag alldeles för hög. Så finns det någonting som brinner i lagom takt utan att smaka alltför mycket och vidrigt som man kan ha i utfyllnadssyfte?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback