2014-04-08, 20:44
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troett
EDIT: Kom just på att purrsorfarn verkar ha gått upp i rök. "Bevis kommer" hette det, ganska komiskt.
Han postade en bild där han mäter sin omkrets för typ 2.5 år sedan..
(FB) Den stora och ENDA kukstorlekstråden (Om stora och små snoppar, alltså)

Citat:
Ursprungligen postat av purrsorfarn
ska enligt mitt minne redan finnas bildbevis på mitt vidunder här på FB

http://img687.imageshack.us/img687/5545/jadenrgrov.jpg

Så här har ni, ni kan väl disikera beviset mäta linjerna mellanrum på pappret kontra sommarsolståndets nivå i havsreglerat doserat basorgan kontra vinkel på linsen och måttbandets rent teoretiska viskoitet...... eller så tar ni det för vad det är en fet balle och håller snattran!....
Citera
2014-04-09, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ferdawoon
Han postade en bild där han mäter sin omkrets för typ 2.5 år sedan..

Det är extremt naivt att tro att den där bilden bevisar något.

http://i.imgur.com/C2vQ2GE.jpg

Han skulle lägga upp videobevis för en vecka sedan, men han har försvunnit. För förmoda att han antingen
1) Har fuskat med bilden.
2) Har skaffat sig en stuntman som tagit bilden åt honom.
3) Att han har pumpat/clampat och således fuskat till sig ett par centimeter.
Citera
2014-04-10, 00:49
Medlem
Metaphysicians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deliriumm
En stor orsak till att tjejer föredrar stora kukar är inte för att det är fysiskt skönare, utan för att samhället har präntat in i folks hjärnor att stora kukar är manligt och små kukar är pinsamma och odugliga, en tjej som har en pojkvän med stor kuk har hög status i tjejgänget och en tjej som har en pojkvän med liten tycker väninnorna mest synd och undrar vad som är fel på henne eftersom hon inte kan få bättre (större).

Eftersom det till stor del är psykologiskt att tjejer föredrar stora kukar, så skulle man ju i princip kunna förändra detta tänk och utrota denna kukstorlekshets.

Skulle man inte kunna göra det coolt och hippt att vara en kille/ha en pojkvän med liten kuk? På samma sätt som det är "inne" idag att t.ex. acceptera homosexuella och svarta människor, dessa har alltid haft lågstatus och diskriminerats och förlöjligats i samhället pga. någonting som de inte kan göra någonting åt, precis som småkukade är i dagens läge.

Men nu har det förändrats tack vare kampanjer och upplysningar, och idag är det nästan pinsamt och man ses som en ointelligent bonde om man är emot homosexuella eller rasist. Skulle man inte på något sätt börja jobba för småkukade på samma sätt som man jobbar för dessa? Till slut skulle man ses som en dum bonde om man inte accepterar småkukade. Det skulle bli en ny hipp grej att som tjej ha en kille med liten kuk för det visar hur öppen och accepterande man är, och till slut skulle de småkukade vara lika eftertraktade som de storkukade.

Jag tänker mig att t.ex. partiet Feministiskt Initiativ och liknande skulle kunna börja starta kampanjer för att acceptera småkukade. Vad tror ni om allt detta?

Tror inte alls på det du skriver ...

Klart de flesta tjejer föredrar stora kukar för att de är skönare. Föredrar du inte en tajt fitta framför en slapp för att det helt enkelt är skönare? Sedan föredrar de flesta större än medel (till en viss gräns såklart) och välformade bröst. På samma sätt föredrar majoriteten av kvinnor större än medelkukar som är välformade för att de är finare att se på. Visst finns det vissa undantag som tur är, men generellt är det så. Bara löjligt att försöka fantisera ihop att det är en social konstruktion. En stor kuk stimulerar en kvinna bättre än en liten och den måste vara groteskt extremt stor för att vara för stor.

Om man hade ett val mellan att ha en "medelkuk" på ca 14-16 cm i längd och 12-13 cm i omkrets eller en stor på ca 20-23 cm i längd och 15-17 cm i omkrets skulle väl alla välja den större både män (att vara utrustad med) och kvinnor att knulla med. Sedan är det klart att det finns för stora, men det är det mycket få som har.

Din jämförelse tycker jag inte går att jämföra med detta. Ingen som förföljer och trakasserar småkukade? Bättre att jämföra med tjockisar. Fetma är ett oattraktivt attribut precis som liten kuk är. Finns massa sociala manipulatoner som man ser på fb och dylikt att "real men like girls with curves" och så är det en bild på en tjockis som eufemiskt kallas kurvig. Vem tycker helt plötsligt att tjockisar är snyggare än hälsosamma smala och vältränade tjejer?
Citera
2014-04-10, 07:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troett
Det är extremt naivt att tro att den där bilden bevisar något.

http://i.imgur.com/C2vQ2GE.jpg

Han skulle lägga upp videobevis för en vecka sedan, men han har försvunnit. För förmoda att han antingen
1) Har fuskat med bilden.
2) Har skaffat sig en stuntman som tagit bilden åt honom.
3) Att han har pumpat/clampat och således fuskat till sig ett par centimeter.

4) Eller så har han ingen panik med att bevisa nått
5) bygger han upp myten om sin Gigantiska kuk
6) eller så skriver han manus till filmklippet för det lär vara välregiserat om ni skall "tro" på det
7) Eller så har han fullt upp med att skicka idolbilder till alla fans.
Citera
2014-04-10, 09:06
Bannlyst
På BC finns en kille som har 25 x 20. Helt jävla enormt stort. Jag är förvånad över att det fiins så här stort. Det är i volym mätt omkring 5 - 6 ggr större än en medelpenis. Absolut största jag har sett någonsin.

http://www.bilddump.se/bilder/20140410090540-217.211.98.39.png
Senast redigerad av landt81 2014-04-10 kl. 09:09.
Citera
2014-04-10, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Metaphysician
Tror inte alls på det du skriver ...

Klart de flesta tjejer föredrar stora kukar för att de är skönare. Föredrar du inte en tajt fitta framför en slapp för att det helt enkelt är skönare? Sedan föredrar de flesta större än medel (till en viss gräns såklart) och välformade bröst. På samma sätt föredrar majoriteten av kvinnor större än medelkukar som är välformade för att de är finare att se på. Visst finns det vissa undantag som tur är, men generellt är det så. Bara löjligt att försöka fantisera ihop att det är en social konstruktion. En stor kuk stimulerar en kvinna bättre än en liten och den måste vara groteskt extremt stor för att vara för stor.

Om man hade ett val mellan att ha en "medelkuk" på ca 14-16 cm i längd och 12-13 cm i omkrets eller en stor på ca 20-23 cm i längd och 15-17 cm i omkrets skulle väl alla välja den större både män (att vara utrustad med) och kvinnor att knulla med. Sedan är det klart att det finns för stora, men det är det mycket få som har.

Din jämförelse tycker jag inte går att jämföra med detta. Ingen som förföljer och trakasserar småkukade? Bättre att jämföra med tjockisar. Fetma är ett oattraktivt attribut precis som liten kuk är. Finns massa sociala manipulatoner som man ser på fb och dylikt att "real men like girls with curves" och så är det en bild på en tjockis som eufemiskt kallas kurvig. Vem tycker helt plötsligt att tjockisar är snyggare än hälsosamma smala och vältränade tjejer?

Det är visst en social konstruktion. Vafan, om NÅGOT är en social konstruktion så är det ju kukstorleksgrejen? Finns många tjejer som ser igenom konstruktionen och många tycker att redan halvstora kukar gör ont och små kukar träffar g-punkten bättre. Varför tror du att de flesta sizequeens är väldigt ointelligenta white-trash kossor (INTE ALLA)? Det krävs intelligens för att se igenom sociala konstruktioner, jag slår vad om att du hittar enormt mycket mindre size queens bland universitetsstuderande jämfört med tjejer som hoppat av gymnasiet. Också oftast yngre tjejer som kräver stora kukar. Yngre tjejer = inte utvecklat sin fulla intelligens = kan inte se igenom sociala konstruktioner och faller för grupptryck = kräver stor kuk. Hur logiskt som helst enligt mig.

Att alla tjejer skulle välja 20-23 x 15-17 framför 14-16 x 12-13 låter också helt befängt, smärtgränsen för tjejer (INTE ALLA!!!!) brukar gå vid typ 15 omkrets så att alla tjejer skulle välja detta stämmer inte alls.
Senast redigerad av deliriumm 2014-04-10 kl. 11:32.
Citera
2014-04-10, 15:15
Medlem
Ni skriver liksom 12-13 medel 15-17 stor, som att 15-17 liksom bara är "stor"

15 cm vad jag läser på forum är riktigt tjock, 17 cm är typ den största som finns inom porren. Det är väll typ lika vanligt som att vara över 2,10 m hög, bara en gissning
Citera
2014-04-10, 16:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av p99
Ni skriver liksom 12-13 medel 15-17 stor, som att 15-17 liksom bara är "stor"

15 cm vad jag läser på forum är riktigt tjock, 17 cm är typ den största som finns inom porren. Det är väll typ lika vanligt som att vara över 2,10 m hög, bara en gissning
Kolla sidan innan längst ner. Där finns en kille med 20 cm i omkrets och 25 i längd.
Citera
2014-04-10, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av landt81
Kolla sidan innan längst ner. Där finns en kille med 20 cm i omkrets och 25 i längd.

wow. Jag, har inte sagt att det inte finns såna kukar men det är fortfarande abnormt. På samma sätt som det är abnormt att vara 2,30 m lång
Citera
2014-04-10, 17:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av p99
wow. Jag, har inte sagt att det inte finns såna kukar men det är fortfarande abnormt. På samma sätt som det är abnormt att vara 2,30 m lång

Säger inte emot dig, bara att det är tydligen inte så ovabligt som många vill tro. Sen är det många som underskattar 15 cm i omkrets när det egentligen är stort. 17-18 är gigantiskt och 20 abnormt.
Citera
2014-04-10, 17:58
Medlem
Intotherainbows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deliriumm
Det är visst en social konstruktion. Vafan, om NÅGOT är en social konstruktion så är det ju kukstorleksgrejen? Finns många tjejer som ser igenom konstruktionen och många tycker att redan halvstora kukar gör ont och små kukar träffar g-punkten bättre. Varför tror du att de flesta sizequeens är väldigt ointelligenta white-trash kossor (INTE ALLA)? Det krävs intelligens för att se igenom sociala konstruktioner, jag slår vad om att du hittar enormt mycket mindre size queens bland universitetsstuderande jämfört med tjejer som hoppat av gymnasiet. Också oftast yngre tjejer som kräver stora kukar. Yngre tjejer = inte utvecklat sin fulla intelligens = kan inte se igenom sociala konstruktioner och faller för grupptryck = kräver stor kuk. Hur logiskt som helst enligt mig.

Att alla tjejer skulle välja 20-23 x 15-17 framför 14-16 x 12-13 låter också helt befängt, smärtgränsen för tjejer (INTE ALLA!!!!) brukar gå vid typ 15 omkrets så att alla tjejer skulle välja detta stämmer inte alls.

Jösses, svammel likt detta brukar folk med personlighetsstörningar skriva. Ingen människa är i kontroll över världen killen, det tjänar ingenting till att uppfinna random påståenden för att din egna hypotes och världsbild ska gå ihop.

Dom flesta här inne vet att du aldrig nuddat en kvinna så din höga ton är inte rättfärdigad. Man behöver livserfarenhet för att lära andra människor något.
Citera
2014-04-10, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intotherainbow
Jösses, svammel likt detta brukar folk med personlighetsstörningar skriva. Ingen människa är i kontroll över världen killen, det tjänar ingenting till att uppfinna random påståenden för att din egna hypotes och världsbild ska gå ihop.

Dom flesta här inne vet att du aldrig nuddat en kvinna så din höga ton är inte rättfärdigad. Man behöver livserfarenhet för att lära andra människor något.

Citerade du fel inlägg? Vadå i kontroll över världen?! Det jag skrev är att intelligentare tjejer inte lika ofta är size queens som dumma och att det är yngre tjejer som oftare föredrar stora, det är inget jävla svammel vem som helst fattar ju detta, du låter som om jag var den första som sa något sånt här?

Du om någon är ju en riktig foliehatt, var det inte du som hade massa konspirationsteorier som inte alls stämde om varför män får små eller stora kukar. Svamlade något om att läkarna inte säger hela sanningen och att det inte alls är gener osv.? Stick härifrån

Att stor kuk är viktigt är till stor del (INTE HELT!!!) psykologiskt och en social konstruktion, man är ju en idiot om man inte fattar det.. kan ingen här inne med mer "livserfarenhet" hålla med här nu så även foliehatten själv förstår?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in