Citat:
Ursprungligen postat av
purrsorfarn
Edit, bevis kommer.
Försöker du få tag i din stuntman eller är pumpen trasig?
Varför tar det sån tid, du som har så lätt att få upp den osv borde ju ha kunnat fixa bevis på momangen.
#humblebrag: "Min penis är så jävla stor, kolla!! Men... den är inte så jävla ovanligt stor... och den ställer mest till besvär så ni med normala penisar borde vara nöjda"
Syftet med ditt bildbevis var inte att trösta de med peniskomplex och det vet både du, jag och alla andra här inne som har en hjärna.
Det är skitsamma om du har en stor kuk eller inte, du gör inte bort dig mindre bara för att du kan bevisa det. (Vilket vi lär märka förr eller senare)
Citat:
Ursprungligen postat av
Snuskalotta
Jag är ingen höjdare på mattematik, men oddsen att en tjej helt slumpmässigt skulle stöta på 2 penisar med en omkrets på 17.5cm eller vad du nu hadde borde ju vara väldigt låg.
Någon som är grym på matte borde svara på det där.
Hursomhellst så behöver det ju inte betyda att purrsorfarn ljuger eftersom att risken finns att tjejen ljög för honom. Har märkt av egen erfarenhet att tjejer brukar bete sig på det viset när dom inte vill att killen ska få allt för bra självförtroende, speciellt yngre tjejer.
Eller så sa hon bara så för att hon tyckte att purrsorfarn var på tok för stor och inte ville såra honom. Samma tjej kanske skulle säga "Du är verkligen inte den minsta jag har varit med" till den killen som varit minst.
Citat:
Ursprungligen postat av
SparkMan
Måste ge en stor eloge till Snuskalotta som faktiskt kan presentera verklighetsförankrad information till de som är smått obildade och även kan säga vad faktiskt genomsnittstjejen vill ha och att 14-15cm+ i omkrets i många fall kan kännas obehagligt för en tjej om de inte är så kåta att saften sprutar, har rikligt med glid eller bara är väldigt slappa (efter t.ex. en eller flera förlossningar).
Jag tror inte folk riktigt förstår hur stor skillnad det är på ett par centimetrar i omkrets.
Om man mäter upp något som är 12.5cm och jämför med något som är 15cm i omkrets så ser man ju att skillnaden är enorm.
Jag har inte mycket erfarenhet i sänghalmen, det ska erkännas.. Men om min penis som knappt ens mäter 15cm omkrets ställt till problem så vill jag inte ens tänka på hur mycket problem FB-kukar ställer till med. Tack vare ett inaktivt sexliv och porr så har man undermedvetet inbillat sig att brudar älskar det. Och det är vad porrindustrin vill, skapa osäkerhet hos män så att du ska bruka porr istället för att ligga runt. Mitt stora "aha" moment var när jag av ren slump kom över en intervjuvideo med Nina Hartley där hon förklarar att det ingår i yrket att
låtsas som att man älskar det och att de flesta tjejerna inom porr inte alls föredrar de riktigt stora i sina privatliv.
Jag har en ganska klar bild i huvudet av hur det faktiskt ligger till, storleken har betydelse sålänge den inte är för liten eller för stor. Något tjockare är bättre än något smalare men dom flesta kvinnorna prioriterar inte penisstorleken över mycket annat. Men sen som med allt annat så finns det undantagsfall, och har man en mindre penis och råkar bli kär i en sizequeen så har man bara väldigt otur, och jag lider verkligen med killar som råkat ut för det.