2014-04-08, 21:21
Medlem
Uncle Dukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mpms00
När en konfrontation äger rum hur tror ni säkerhetsaspekten ser ut?

EDIT: skön radiokommunikation? Helt fel ju.

Robban har nog valt ut någon biffig kameraman eller så, om någon hatare skulle lappa till honom. Behövs nog inte mer än så, eftersom hatarna ofta är veka och bleka typer med luftvägssjukdomar och näringsbrist
Citera
2014-04-08, 21:22
Medlem
Tshabalala.s avatar
jävla vad han svär och hota archeberg
Citera
2014-04-08, 21:23
Medlem
Pluppies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cestjuste
Jag ger dig och Sectarius fel där. Det är inte okej att trakassera andra människor. Till och med vi i "PK-maffian" (jag antar att ni två skulle vilja placera mig där) har fördomar. Jag kan skämmas över det ibland men jag antar att det är mänskligt. Däremot gör jag mitt yttersta för att se bakom de förutfattade meningarna. Ibland känns det så konstigt att läsa kommentarer från sympatisörer till SD eller andra rasitiska eller nazistiska rörelser. Vissa av er verkar tro att hela befolkningen siter och hejar på extremvänstern. Precis som att vi allihopa skulle vilja sjunka till den låga nivån att vi börjar slåss. Vi lever i en demokrati och man har rätt att uttrycka sina åsikter. Vissa av oss är sansade människor som inte näthatar. Andra är mer okontrollerade och trakasserar personer enbart för att de har en annan åsikt än en själv. Dessa personer finns på båda sidor. Självklart har jag svarat i nån kommentarstråd där rasister skrivit om sina åsikter och jag har argumenterat emot det de har skrivit. Men aldrig har jag sagt att de behöver straffknullas, bli skjutna eller något annat hemskt. Det skulle aldrig falla mig in.

Vet ni vad...jag tycker det är väldigt osvenskt (om jag ska använda ett ord som frekvent används av vissa rasister) och primitivt att trakassera människor. Att hota någon är detsamma som att försöka förhindra en annan människas rätt till yttrandefrihet (något som vissa rasister påstår sig värna extra mycket om).

Kan vara bland det bästa jag läst!
Jag roade mig ett tag med att provocera onödigt oschysst, men den perioden försvann.. Aldrig att jag hotade någon, jag förstår inte hur man tänker? Man kan framföra mycket "hat" och otrevligheter utan att hota.

För övrigt tycker jag att Kissie är ful i sina stora läppar, och rätt söt om de hade varit små. När hon snackar i programmet stiger hon i mina ögon
Citera
2014-04-08, 21:23
Medlem
Chrille Ps avatar
Med tanke på vilka fläckar som torde finnas i kallingarna efter att Robban konfronterade honom så kan killen ta över namnet Kissie.
Citera
2014-04-08, 21:24
Medlem
Drtyboys avatar
"Det var min polare"
Citera
2014-04-08, 21:28
Medlem
zorb89s avatar
Det här blir kul om de konfronterar, speciellt med robbans sätt
Citera
2014-04-08, 21:30
Medlem
Det är lite för lite konfrontationer i det här programmet. Det är ju det man vill se.
Citera
2014-04-08, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glutamine
Jaså juden Robert tar med sin släkt i programmet. Då kan dom passa på och kosher slakta nått stackars djur. Dessa kan säkert också ordna så att litet stackars barn blir omskuren och en rabbin som suger bort blodet från penisen. Ja rabbinerna suger alltså barnpenis.

Wow vad häftig du är! Antar att du tittar på dig själv i spegeln och gör coola miner just nu!
Citera
2014-04-08, 21:35
Medlem
FannyFruxos avatar
Haah, den där mellanspelningen där han bankar tre gånger på dörren, är ju pinsamt ful!
Citera
2014-04-08, 21:35
Medlem
@acks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zorb89
Det här blir kul om de konfronterar, speciellt med robbans sätt
Du menar förstås på det där buffliga ointelligenta sättet så klart.
Varför tar han inte med de som har letat fram internettyckarna?
Citera
2014-04-08, 21:36
Medlem
goolies avatar
Kissie snackar... http://blondinbella.se/2013/10/kissie-gastar/
Citera
2014-04-08, 21:37
Medlem
Alltså varför ringer Robert per telefon upp invandrarna? Vågar tv3 inte besöka dem? Löjligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in