Citat:
Ursprungligen postat av
taags
Skulle varit kul om han granskat muslimerna i Sverige som hatar alla oss icke-muslimer.
Men det vågar den fege juden inte för då vet han att han kan råka riktigt illa ut.
Det är där min poäng är, journalister i Sverige vågar enbart attackera folk som dom kalla "fega" och liknande. För skulle vi aktivt använda grovt våld mot journalisterna skulle dom inte våga granska oss längre. Precis som dom inte vågar granska muslimerna i Sverige.
Ingen vill ju ha en självmordsbombare på kontoret precis. Men att granska enskilda "näthatare" är relativt ofarligt för dom.
Vad snackar du om? För inte så länge sedan gick uppdrag granskning in i moskéer och smygfilmade. På vilket vis har muslimer använt aktivt våld mot journalisterna?
Citat:
Ursprungligen postat av
taags
Är inte det bättre då? Att människor bara utrycker sig genom ord och inte genom handling.
Nej jag tror detta är ett sätt för vänstern att provocera fram våld, dom vill ha våld för att legitimera sig själva.
Det finns inget svensk vänster drömmer om mer än en svensk version av Breivik. En hatande högermänniska som tillslut visar att han inte är en fegis på nätet utan som verkligen går ut på gatan och har ihjäl lite folk.
Nåja låt gubben "troll-jaga" lite folk. Efter en säsong av det här så kommer ingen längre bry sig.
Måste man ha antingen eller? Det vore intressant att höra en mer detaljerad förklaring på varför detta är ett sätt för vänstern att provocera fram våld, även biten med Breivik.
Tycker programmet var intressant, särskilt han Hult. Killen har alltså använt flickans expojkvän som trovärdig källa

Att han hanterade konfrontationen uselt är dock förståligt, jag hade knappast gjort bättre ifrån mig. Däremot är det försvarstal som han skrev efteråt så uselt att inte ens Leif Silbersky kan rädda honom